Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
26. veebruar 2004 16:42
Tagasi
Trüki lehekülg

Väinjärve lumerajavõistlust jäi varjutama rehviskandaal

Kommentaare lisatud: 32

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
kits, 03.03.2004 08:29
aaa seda ka veel, et siin aetakse taga EAL-i ja LE-d! Mehed-mehed! Mitmel autol olid tagumised istmed sees????? paljdel on ju ainult juhiiste! Järelikult oleks enamuse võistlejatest pidanud saama DSQ. Järgmisel hooajal võtan endale sydame asjaks hakata näpuga seadustest rida ajama! Yhed alustasid teiste n...... mina jätkan!
Edu!

kits, 02.03.2004 23:10
Lõige artiklist: "Toimusid Pärnumaa meistrivõistlused jäärajasõidus ".....Pinged aga ei ei tahtnud lõppeda ja oli võistlejaid, kes ei saanud aru, et peakohtuniku sõna on seadus ja edasi kaebamisele ei kuulu......Selle loo juures ju sama värk?? Kui õnneks ei saavutanud korraldaja seekord oma tahtmist(korraldaja ei olnud ise peakohtunik)...Mida siin enam vinguda? Peakohtunik tegi oma otsuse! Tõesti, kurb tunnistada aga selle artikliga on ikka kõvasti puusse pandud..kahju sõitjatest.
Edu edaspidiseks!

aivar, 01.03.2004 17:41
võtame märkused arvesse ja "kuulame" artikli autori üle:))

Martin, 01.03.2004 17:30
Yhinen Meelise arvamusega. Kinnitamata ja täpselt uurimata faktidest kokku panna "magus" lugu, see nagu hästi ei passi sellise lehekylje peale.

mell to aivar, 01.03.2004 17:24
kusjuures ikka väga puutub. väga mugav on võtta arvamused sõitjatelt kes negatiivselt kommenteerivad. kõik positiivne nagu "ära unustada". ja vot täpselt niimoodi asju väänatakse, ikka nii et lugejatel olex midagi skandaalset lugeda. samuti oleks sobilik kontrollida faktide õigsust enne artikli avaldamist

meelis

aivar to ats, 01.03.2004 13:58
rally.ee ja käesolev artikkel ei puutu küll asjasse. rally.ee ei koosta võistlusjuhendeid, ei teosta tehnilist kontrolli ega ole kohtunik. artikkel vahendab vaid fakte ja asjaosaliste sõnu ning selgitusi. kui keegi on sinu arvates midagi valesti öelnud või teinud, siis pole see rally.ee süü. rally.ee ei saa kellelegi sõnu suhu panna ega neid sealt ära võtta.
artikli juures olevate kommentaaride sisu jääb nende kirjutajate südametunnistusele. otseselt solvavad või asjasse mittepuutuvad kommentaarid me kustutame. antud loo puhul ei näe me selleks põhjust.
lugupidamisega rally.ee üks tegijatest Aivar

Juga, 01.03.2004 13:47
Järva rajad olid head ja korralduses pole midagi laita aga ilmselt väike möödalaskmine tehn. kontrolli poolt (lõigutud rehvidega) siiski oli?!?

Kui natuke juhendeid/tehn. tingimusi (Rahvaralli/sprint) uurida siis sealt selgub, et rehvide lõikumine on keelatud... ja seda oleks võinud tehn. kontrolli inimesed küll teada (võisteldi ju TÄNAVA 2WD esi klassis).

Soovitus: Kui korraldajad tulevikus juhendites põhjalikumalt osavõtjatele selgitaks eeskirju siis ju ei tekiks ka sedalaadi arusaamatusi!

Ärge pikkkka viha pidage eks järgmine kord saab uuesti proovida...

Olgem tänulikud heale rajale, ilmale ja korraldajatele.
Edukaid kordaminekuid!

Juga
Lisades kommentaari, lisa ka autor...

Vadim, 01.03.2004 13:29
Kuule LUGNA kas sa ehitatud samakena ja vaimustava ``ralliauto`` kui su sõbral see kollane golf on,olete ju üheküla mehed või mis.........:)

sõitja, 01.03.2004 13:22
eks see ikka pigem kohtunikke ja korralduse pool, et selline asi juhtus. aga selles suhtes täiesti õige, et ega tänavaklassis täielikku võrdsust niikuinii ei saa - esiotsa meestel on kõigil tehtud spets jäärajarehvid (liimitud ning töödeldud naelad, mis küll vastavad LE-le). nii, et tuleb kas sellega leppida või tõesti piigiklassis sõita

ats, 01.03.2004 13:16
Nii,uurisin natukene EAL kodulehekülge ja leidsin oma kahtlustele vastuseid........
Juhatus otsustas jätta Rahvaralli ja rahvasprindi tehnilistes tingimustest muutmata punkti 2.4.2., mis keelab rehvi turvisemustri lõikamise ja lõigatud mustriga rehvide kasutamise.

See on EAL juhatuse otsus kui te seda selgemalt lugeda vaevute,seega KEHTIB RAHVARALLI JA RAHVASPRINDI RALLI KOHTA,siinkohal ei näinud ma probleemi,kuna Väinjärve rallil neid nõudeid ei pidanud täitma või mis,vaidleb keegi sõitjatest vastu?
Juhendis on kirjas,et rehv peab vastama LE nõuetele.
ARKIST sain teada,et see ei ole keelustatud,sama väitsid ka kõik Rehvispetsid,kellega olen konsulteerinud.
Olemas on raamat,mis detailselt seletab,kuidas kummi lõigata,kui palju ja mis vahenditega,et mitte kahjustada rehvi põhja.

Siinkohal panen südamele portaali http://www.rally.ee omanikele ja tegijatele,et see rubriik võiks kaotada oma kehtivuse,kui kelllegi on vastuväiteid,siis kuulan need hea meelega ära ja vastan küsmiustele,aga seni kuni keegi ei ole oma konkreetset seisukhta selles asjas välja öelnud,ei jää mul muud üle kui ainult kurvastada valeartikkli üle,kus pole konkreetseid fakte,mis siinkohal on ka kontrollimata ja väärad.


...., 01.03.2004 10:27
kas nimed on kommidel nii tähtsad asjad siis??????
See teema on nii mõtetu,et kohe ikka on...Kõik käisid enne võistlust trenni tegemas (elan ise järvekaldal ja näen täpselöt mis seal toimus nii,et ärge nutke kui koht ei meeldi ärge korraldage rohkem seal midagi !!!!!!

To ????, 29.02.2004 23:24
eks pane sis oma autole taha 2m vedrud ja proovi kuidas auto pysib! Minu auto juhitavus muutus igaljuhul 50%! Nagu Meelis juba ytles, äkki kirjutaks nimed ka kommidele alla.

ats, 29.02.2004 23:23
kuulge tegelased,lugna on mu parem sõber ja teda teades,see vend ei valeta kunagi midagi,vastik on neid kommentaaare lugeda inimestelt,kes on elus muserdunud selle pärast,et nad lihtsalt said PÄHE,laske muidugi täiega edasi,mida te sellega saavutate,eesti on nii väike koht,kui te siin ka pasandate oma rallikaaslasi,siis olete ikka tõeliselt nõmedad tainaoinad.............

Lugna, 29.02.2004 23:11
ok. vist ikka vahe, kas raskus langeb kahele rattale või neljale....aga see selleks, ei taha mingit vaidlust aretama hakata. Olid lõigatud rehvid oli lumi, oli nii. Aga jääb mõistmatuks, kui kõik väitsid,et ikka väga keelatud kummid! Miks siis ei tyhistatud tulemust? Ja siis kirjutatakse artikkel REHVISKANDAALIST????? Et sõitsin ebaausate kummidega?? Selline asi teeb kurvaks kyll. Kui ebaaus, siis ikka tuleb tulemus tyhistada!mitte kirjutada,et näed ta võitis ebaausal teel. seda pole mulle vaja. Jummala õige jutte,et tuleb piiki hakata sõitma. Mina juba läksingi seda teed. yleeile saingi yhe 2003aasta auto omanikuks, millest peaks sirguma yks korralik rallikas. järgmine aasta sis piigi klassis.

???, 29.02.2004 22:52
kuidas sa vedrude lõikamisega kaalujaotust sätid??? mõtle veidi mis asi see kaalujaotus on kõigepealt

mina, 29.02.2004 22:49
sa eksid....rehvid on jäärajal kõige olulisemad....igasugune kaalujaotus mida sa taga ajad ei anna poolti seda mida annavad rehvid. selge et võimsust peab ka veidi olema...
üldiselt loogika lihtne...sul oli rehvi serv lõigatud, see annab eelise eriti just lumel, tarbjal lund praktiliselt ei olnud, oli ainult jää, väinakal oli lund võrreldes tarbjaga suht palju(just rajal mitte ainult vallide näol)
üldiselt lugedes kõiki neid kommentaare ja arvamusi tekib vägisi tahtmine et oleks ainult üks piigi klassi kus sõidab AINULT piik, ei ole mingisugust kobisemist rehvide üle ega midagi
ja miskipärast tundub et kobisevad just viimase otsa mehed kel kade meel teiste heade tulemuste üle

Lugna, 29.02.2004 22:26
Millest nyyd järsku selline paanika? Tarbjal sõitsin samade rehvidega, olin kaheksas, ei mingit probleemi!
Absoluutselt kõikides võistlusjuhendites on kirjas,et turvismustri lõikamine on keelatud! Oli seda raske lisada järvamaa karika võistlusjuhendisse?? Selles seisab,et kasutada tohib LE vastavaid rehve! Enne tarbja võistlust ei leidnud me mitte sõnagi LE-st lõigatud rehvide kasutamise keelu kohta! Mis ei ole keelatud, see on lubatud. Peaks nagu nii olema? Minu eesmärk on võistelda, mitte kedagi petta. Kui kõik olid nii kindlal arvamusel,et need olid keelatud rehvid, miks siis mulle disklaffi ei tehtud? Selline järel eietamine on veic kuidagi mage... Selle sõidu edu ei peitunud kindlasti kummides. Need kes võistlevad on näinud ju seda sinist romu ja kindalsti märkasid ka seda, et lõpuks(väinjärve võistluseks) oli autol tagumised vedrud lühemaks tehtud ja sellega ka kaalujaotus paika saadud, mis parandab juhitavust märgatavalt! Kes kohal olid, nägid ja kuulsid,et lõpuks olime auto ka liikuma saanud. Esimesel kahel etapil oli max kiirus teise käiguga 70km/h aga väinakal oli see 105km/h. Ja selle nimel on kõvasti vaeva nähtud, et seda saavutada. Loomulikult on inimesi, kes arvavad,et edu peitus kummides. Kuid olles ise selle auto omanik ja sõitja, tean täpselt palju trenni on tehtud(on kõvasti!) ja mitu ööd remontinud ja putitanud autot olen.Oma esimese jääraja hooaja kohta võib öelda nii: MIS MEID EI TAPA, TEEB MEID TUGEVAMAKS.
Ennor

Mell, 29.02.2004 21:18
ahjaa...ja veel üks oluline asi....ükski hea sõitja ei saavuta head tulemust kehva tehnikaga ega sitt sõitja head tulemust hea tehnikaga....tehke ise omad järeldused

to matukas, 29.02.2004 21:16
sa matukas eksid rängalt. mitte ühegi kohuniku andmete kohaselt ei sõitnud see mees(Lugna) samade rehvidega Tarbjal. Seda väitis Lugna ise!!!!!! Ja siit saavadki alguse igasugused jutud. PALUN tehke faktid selgeks enne kui midagi ütlema hakkate. Ja kuna siin kõik suured sõidumehed-kritiseerijad koos on, äkki avaldate ka oma nimed???

Meelis

Matukas, 29.02.2004 21:02
Muuseas enne seda võistlust oligi rada suletud ja keegi enne seda ei saanud kasutada, kui selleks ettenähtud aeg oli. Nii et jutt, et kohalikud seal "miljon" ringi on saanud kihutada, on alusetu. Kummide kohta niipalju, et kohtunike andmete kohaselt sõitis see sama Lada ja Tarbija jäärajal samade kummidega ja ka seal lasti nendega rajale, seega on asi määrustepärane. Vastasel korral oleks eksitud juba teistkordsel, mis oleks korraldajate jäme möödapanek.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia