Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. juuli 2003 22:17
Tagasi
Trüki lehekülg

Priit Saluri: Niimoodi mõnitada pole vaja

Kommentaare lisatud: 71

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
kutt, 28.07.2003 14:38
to janek
sa oled vist tõeline maco ei halise ega midagi. Aga mul isiklikult on sügavalt pohhui mis juhtub mõne rahvamehega, aga point on selles et kaugel see aeg pole kui keegi korralikult ära paneb ja siis tõmbab eal asjale nagunii kriipsu peal ja peategi jälle oma 100 mäkketõuse ja vigursõite sõitma. Aga soovitus kogu natuke rohkem raha ja sõida ikka sportrallit siis alles saad aru mis on ralli kui lõunaeestis ikka 15 km korralilult kihutada saad.

janek, 28.07.2003 14:31
to kutt
kui Sa eelkõige turvalisust pooldad, siis mine päästeametisse tööle.ja kui mure inimeste pärast suur, siis sotsiaalametisse. iga mats ehitab oma autot ise, turvalisus on nende endi
teha. meie autos on turvapuur, rihmad... j.n.e. sees. täpsuslõigud jäägu orjenteerumisse, rallil,
ka rahvarallil loevad siiski KK läbimise ajad. ise omadest kogemustest, mis pole küll nii suured, arvan, et tuleb vähem haliseda ja rohkem vaeva näha. rahva eest nutulaulikuid on meil niigi saja ümber Toompeal istumas. kõik "rahvamehed", esitage oma halinad riigikogusse arutamiseks, teil on seal hunnikute kaupa kaasmõtlejaid!

aivar, 28.07.2003 14:26
koligem siis foorumisse üle

123, 28.07.2003 14:25
Arvan e asi on läinud just normaalseks, keegi ei küsi rohkem kui praegu pakutakse... järelikult kõik on rahul peale täpsuslõigu friikide

kutt, 28.07.2003 14:16
vaata Aivar ma pooldangi eelkõige ikka seda turvalisust ja selle point ongi see et rahvaralli peaks jääma rahvaspordiks mitte niimoodi arenema nagu ta seda teinud on. Ja veel tean ise ka väga hästi mis tunne on käia ülekatuse või mistahes avariisse sattuda nn õige rallikaga. Aga jah rahvarallis mehed vist ei tea seda ja sellest ka need matsud mis see aasta olnud on. Poleks ju tore rally.ee portaalist lugeda uudist et rahvarallil auto katusele keeranud piloot on raskes seisus haiglas või midagi taolist. Ok olen nõus et rahvasport peab ka olema aga jah asi on ikka natuke kermiks läinud.

aivar, 28.07.2003 14:15
muhvi jutul on iva sees - just praegu on paras aeg mõelda 2004 aasta hooajale. mitte nii, et poole aasta pealt tingimusi ja reegleid muudetaks

muhv, 28.07.2003 14:14
Oi, vist tuli pikk ja segane jutt vale koha peal...

muhv, 28.07.2003 14:11
mida krt siin iriseda, et kiire ja ohtlik jne. kui rahvaralli tehakse selliseks nagu ta mõni aasta tagasi oli, et vaja platsi peal kettaid ühe toki otsast teise otsa vedada, siis mina igatahes lahkun sellest jamast ja arvan, et paljud peale minu veel. te targutajad ajage silmad punni ja vaadake, kui populaarseks asi on läinud, millal viimati nähti stardis 110 autot nagu suverallil? kui tulevikus ainult slaalomi kangutamiseks läheb ja sprindid on 250 m pikad, siis...bs igatahes.
igatahes tänaval on 10 kordi suurem võimalus ennast puruks sõita kui suletud territooriumil, pealegi toimub kogu üritus omal vastutusel - kui silm ruutus peas sõita ei julge ja kogu aeg 40 ei taha olla, siis osta mosse ja sõida mosseliigat - seal saad näidata, mis puust sõidumees oled. auto süüks on alati asja kerge ajada: küll rehv ei pea, küll pole jõudu jne.
ära tüütab see lalin igal pool kommentaarides. need, kes virisevad koogutagu ka kõik nädalavahetused auto all ja matku autosse kogu oma maine vara, küll siis esikolmikusse ka asja on. ja kui ei taha, siis sõida orienteerumist, seal saad neid täpsuslõike arvutada ja metsa ka vaadata.
ja kui muud ei aita, siis peaks rahvaralli nime ära muutma või mõne uue sarja tegema. minu arvates oleks praegu paras aeg ka eal-l ja kõigil asjaga seotud asjapulkadel hakata järgmisele hooajale mõtlema: mida ja kuidas teha, millised tehnilised tingimused jne, et saaks peale selle hooaja lõppu hakata järgmiseks valmistuma, või kes teab, äkki tuleb üldse auto maha müüa, kui slaalomiks asi läheb.
arvan, et tuleks foorumisse teha teema näiteks "rahvaralli 2004" ja hakata vaatama, mida rahvas arvab ja konkreetseid ettepanekui koguma, ega see kommentaarides targutamine ju ei aita.
Vist tuli pik

123, 28.07.2003 14:11
To: Aivar
Loomulikult võib juhtuda ka 40km/h õnnetus, aga selleks on ka rahvarallil kohal kiirabi. Kuid puuri probleem on tõsine jahh! Nõuda neid ei saa kuna siis ei oleks enam mõtet teha rahvaralliks vaid suureks ralliks autot. Aga samas sõita ka nagu tahaks... ilmselt tuleb leida selline kuldne kesktee ja jätkata samas vaimus!

aivar, 28.07.2003 14:00
to kutt
pean sulle vist pettumuse valmistama:)) kindlasti eelistaks ERK "lollikindlaga" üle katuse või kuhu iganes käia:)) litsentsidega mehed said õige ruttu aru, et eal-i nõudmine istmete ja rihmade osas ikka ilmaasjata ei ole - on nii sõidukate kui ka veokatega mitmeid kordi üle katuste käidud, on 80-90 pealt seisvale masinale sisse uhatud ja juhid pole isegi rihmadest tulnud siniste vorpide üle kurtnud.

kutt, 28.07.2003 13:54
to aivar

no loomulikult võib mingi impreza või evo arendada suuremat tippkiirus kui mõni lollikindel ERK klassi auto, aga kui sellise kiiruse pealt peaks tõesti juhtuma midagi kummas sa siis enne istuks kas mõnes evos või hoopsi krossiautos. Aga point ikka selles et täna jäävad veel radadel peale krossiautod mitte "rahvaralli" omad ja tegelt peabki asi nii olema. Aga tundub tõesti et rahvarallimehed on lihtsalt nii isaks läinud et varsti on juttujärgi ka eesti n idest kiiremad. ainult andke võimalus.

aivar, 28.07.2003 13:51
üle rehvihunniku võib ka 40 kildise kiirusega panna sellise nipli, et vähe ei ole:)))

123, 28.07.2003 13:48
Olen aivariga nõus, AGA. Kiiretel katsetel on ju abiks heinapallid ja autokummid, päris kildiseid sirgeid ju ikkagi ei ole! Loomulikult ohutus eenkõike aga ralli kaotab oma otseses mõttes tähenduse kui sinna veel lisada(nagu vanasti oli) granaadi vise jne.

aivar, 28.07.2003 13:38
mulle tundub, et varsti jaguneb rahvaralli "rahvaralliks" ja "kihutamisega rahvaralliks" kusjuures mõlema suuna pooldajail on õigus: kellel on vahendeid soetamaks korralik auto ei taha muidugi keskmise 22 kulgeda ja kellaga võidelda. aga nii mitugi meest on rahvaralli juba maha jätnud, sest oma "käruga" pole tal kiiruslõikudel enam midagi teha ja pidevalt 40ndaid kohti saada pole ka huvitav. muidugi võib öelda, et kulgemiseks on veel ka orienteerumine, aga see on ikka pisut teine ala.
nähes rahvaralli kiiruskatsete kiirusi (viimasel rallil olevat Subaru-mehed väidetavalt juba 160-170 Rutjal kätte saanud), siis tuleb ühe eelkõnelejaga küll nõustuda - asi läheb a la Vasalemma ja Kehala katsetel liiga ohtlikuks. aga nohh, ilma väikese võdinata pole jälle autosport see mis ta on.
ohutuse koha pealt võtab eal kindlasti varsti sõna, sest olegem ausad, rahvaralli ilma turvavarustuseta masinad arendavad kaugelt suuremaid kiirusi, kui mõni ERK lollikindlaks ehitatud võistlusauto.

to kiibitseja, 28.07.2003 13:38
eee.... seal nagu pole vahet kas vigursõit või kiiruskatse - korraldama peab ikkagi hoolikalt ja võitjatele auhinnad andma

To: Kiibitseja, 28.07.2003 13:25
kle mine mängi malet ja pane kiiver pähe, äki kukud oda silma!

kiibitseja, 28.07.2003 13:18
rahvaralli jäägu rahvaspordi ürituseks. Viimasel ajal hakkab asi kontrolli alt väljuma. Katsed a´la Vasalemma, Kehala tuleks koheselt keelata ilma turvavarustuseta autodele.
Ja peakski jääma vigurid, lühikesed sprindid, jne. Peab ka EAL-i mõjutama, et sportlikul- ja rahvarallil selge piir vahel oleks ja ilmselt see ka toimuma saab.

123, 28.07.2003 13:15
To Tiiduonu!
Päris nii ka ikka ei ole?! Rahvarallis ei tohiks olla täpsuslõike!!! Olen sellele kategooriliselt vastu! Korraldatakse ju üritusi kus oma käekella ja spidot saab lugeda nii et silmad kirjud! Rahvaralli on arenenud, käes on uus ajajärk kus juba 10-15 autot tuuakse kohale kärudel, tekib küsimus kas need 15 kärul toodud autod on ehitatud täpsuslõikusel 22km/h keskmist sõitma ?!?!?!?!

to: tiiduonu, 28.07.2003 13:00
mis krdi vigursõidud, need ajad olgu möödas. tartu, saaremaa ja suveralli tüüpi üritused on olnud head ja annaks jumal, et selliseid veel tuleks. suurralli aga oli kuuldavasti üks tore hunnik huumorit...

tiiduonu, 28.07.2003 12:38
to:123 Kui on ralli siis olgu ralli mitte mingi pulli tegemine.

Kui tahad rallit, siis ehita/osta omale päris võistlusauto ja osale rallil. Rahvaralli jäägu rahvaralliks koos oma täpsus- ja vigursõitudega. Muidu, jõudu entusiastidele!

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia