Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Sergei Larens: Slava kaotas korraks juhtimise
|
Loe lisaks |
|
|
Kolmel viimasel aastal pea igal võistlusel finišeerunud ekipaažile Vjatšeslav Popov - Sergei Larens lõppes nädalavahetusel toimunud E.O.S. ralli õnnetult, kui Mitsubishi Lancer teelt välja paiskus ning üle katuse rullus. Mehed ise aga on võistlusega igati rahul.
"Pean ütlema, et oleme selle võistlusega rahul, kuigi oli õnnetus," rääkis Slava Popovile legendi lugenud Sergei Larens rally.ee online ralliajakirjale. "Saime suure kiiruse progressi. Võrus sõitsime nii kiiresti nagu Sampsa Junnila, aga seekord oli suur vahe meie kasuks. Samuti oleme rahul meeskonnaga."
Larens rääkis, et viimasel kolmel aastal välja kujunenud hea traditsioon - igal võistlusel lõpetada, on nüüd rikutud. "Jah, kahjuks juhtus nii, et E.O.S. ralli oli meie meeskonna jaoks natuke õnnetu võistlus."
Avariist kõneldes märkis Larens, et õnnetus ei olnud kuigi tõsine ning auto tegi uperpalli üsna väikesel kiirusel. "Jah, oli üks pööre üle katuse," selgitas Larens, "Isegi kapott ja antitiib olid terved." Kaardilugeja sõnul võinuks võistlust jätkata, ent mootor ei käivitunud.
Cueks Racingu ekipaaži Popov - Larens Mitsubishi Lancer EVO III rullus üle katuse 12. kiiruskatsel. "Kohe pärast aeglaste pööramiste seeriat oli hulk kiireid, siis hea kiirendus, trampliin ja ohtlik vaikne pööramine. Slava kaotas vist korraks juhtimise ja nii see juhtus," rääkis Larens. Veel lisas kaardilugeja, et tõenäoliselt oli Slava raske võistluspäeva järel üsna väsinud, ning nii sõiduviga tuligi. Et tegemist oli ohtliku kohaga, sellest annab tunnistust vast asjaolu, et ka Mihkel Niinemäe, Sampsa Junnila ja Ivars Vasaraudzise autod sel lõigul teel ei püsinud.
Pärast üheteistkümnendat katset hoidsid Popov - Larens absoluutarvestuses 21. kohta, kaotades liidrile Markko Märtinile 9 minutit ja 48 sekundit.
"Kuigi sellel rallil tunnetasime kiiruse piiri, usun, et järgmistel rallidel oleme veel kiiremad," märkis Larens.
Lühidalt
2001. aastal sõitsid Popov-Larens teelt välja Sulaoja katse finišis. "Arvan, et siis tuli lõivu maksta kiiresti sõitma õppimise eest Lõuna-Eestis," märkis Larens.
Mullu sõitsid mehed Kambaja katsel 2 kilomeetrit peale starti rattaga kivisse. Toona purunes velg ja pidurid ütlesid üles. "Siis vahetasime ratta ja jõudsime finišisse, kuid sõita tuli ilma pidurideta. Palju aega läks kaotsi, ent saime vajalikke kogemusi," kommenteeris Sergei Larens.
Vaata
videot
|
|
|
|