Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kalle Ahu: Ehk pääseb plekiringiga
|
Loe lisaks |
|
|
E.O.S. ralli teise võistluspäeva esimesel 15,09 kilomeetri pikkusel D&T - Kääriku lisakatsel Mitsubishi Lanceri üle katuse keeranud Ago Ahu ja Kalle Ahu loodavad järgmisel autorallil taas stardis olla.
Kolmanda katse stardist 800 meetri kaugusel veeres Ago Ahu - Kalle Ahu Mitsubishi Lancer EVO III üle katuse. Meeste endi sõnul ei olnud tegemist sõiduveaga, vaid vasaku esipiduri voolik ei pidanud survele vastu ja purunes.
"Suurem osa pidurdamisest oli lõpetatud, aga siis kandis vähe pikaks," selgitas Kalle Ahu teelt väljasõidu põhjust. "Päris kenake laks oli, kannatada sai esiosa kuni tagumiste usteni välja," lisas Ahu auto vigastuste kohta.
"Ehk pääseb plekiringiga," loodavad mehed ise. "Just täna uurisin Soomest hindu," märkis Kalle Ahu.
Ekipaaž Ago Ahu - Kalle Ahu võidusõitu pooleli ei jäta ning mehed püüavad auto järgmiseks võistluseks taas sõidukorda saada. "Kui mitte Rakveres, siis Paide rallil oleme kindlasti stardis," ütles autorallidel sturmaniametit pidav Kalle Ahu.
Kaido Sauli foto.
2000. aastal Soomest toodud Mitsubishi Lanceril on Ahud võistelnud alates möödunud aastal toimunud Tallinna rallist. Enne Ahu Rally Teami kätte jõudmist kuulus 1993. aastal toodetud auto Peeter Martinsonile, kes sõitis sellega paar rallit ning hooaja rallisprinte. Martinsoni käes on sama Mitsubishit tabanud analoogne saatus E.O.S. rallil juhtunule - rallisprindil Megapanus Cup 2001 veeres auto samuti üle katuse.
Ilmar Aaviku foto.
|
|
|
|