Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Ahud tahavad Võrus korralikku lahingut pakkuda |
|
Ahud tahavad Võrus korralikku lahingut pakkuda
|
Loe lisaks |
|
|
Lõuna-Eesti rallile panevad Ago Ahu ja Kalle Ahu suuremaid lootusi, ning loodavad N-rühma Mitsubishi Lanceril konkurentidele Võrumaa teedel korraliku lahingu pakkuda. "Teed on seal meeldivad ja rasked, mis nõuavad head legendi ja koostööd," ütles Kalle Ahu.
"Ainus miinus on ehk see, et vanemad sõitjad on neid teid niipalju nühkinud," lausus Kalle Ahu järgmisel nädalavahetusel aset leidva Lõuna-Eesti ralli kohta. "Auto on meil oma mudelilt ka üksjagu vana ja kindlasti nii võimsuselt, kui paljudelt muudelt omadustelt jääb uuematele alla. Hobujõudude vahe on ka üksjagu suur," jätkas Ahu ja lisas, et siiski tahetakse Võrus korralik lahing pakkuda.
Ahude võistlusautol oleks meeste endi sõnul vaja teha mootori hooldus. "Täpselt ei teagi hetkel, milline kiiruskatsete kilometraaž on. Kindlasti tuleks teha profülaktiline hooldus - vahetada kolvid ja kepsud," ütles Kalle Ahu. "Oleks vaja autot tõsiselt hooldada, ent kuna oleme endiselt suhteliselt madalseisus, siis on nagu on."
Hiljuti käisid Ago Ahu ja Kalle Ahu Soomes testirajal, kus ajapuudusel olulisel määdal trenni ei tehtud, ent kuna Soomes sõitmise kogemused seni puudusid, jäädi reisiga väga rahule. Helsingist 95 kilomeetri kaugusel asuv ametlik treeningu- ja testirada pakkus eestlastele meeldejäävaid elamusi.
"See rada nägi välja nagu tõsine kiiruskatse, pikkusega neli kilomeetrit. Trass kulges metsas kinnisel alal," selgitas Kalle Ahu.
"Tõsiseid emotsioone tekitas see, et rada oli väga huvitav. Arvan, et seda ei saa nimetada tüüpiliseks Soome katseks. Kui tüüpiline rada on seal trampliinidega ja kiire, siis see oli kitsas ja samas väga ohtlik. Oli koos kõikvõimalikke erinevaid kurve ja hüppeid, samuti järske mahapöördeid ning tagasipöördeid. Sõitsime raja läbi kuuel korral (edasi-tagasi - toim.)," lisas Ahu.
|
|
|
|