Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Kaardilugejate saladused
Autor: ago 04.09.2003 08:50
Mind on pikemat aega huvitanud kaardilugejate tegevus. Kahjuks ei ole sellekohast infot kuskilt kätte saanud. Tuttavaid rallimehi ka ei ole.
Äkki mõni kaardilugeja on nõus avama saladuskatet oma tegevusest.

Mõned esmased küsimused:

1. Kuidas toimub rajalegendi koostamine ?
2. Mida sisaldab rajalegend ja milliseid tingmärke kasutatakse ?
3. Kuidas toimub kaardilugeja ja sõitja vaheline suhtlus sõidu ajal ? ( sidevahendid jne )
4. Millised on kaardilugeja lisaülesanded ?

( Äkki keegi teab mingeid linke või viiteid kaardilugejate töömaile. )

meetrid
Autor: kristo864 08.09.2003 21:29
loomulikult on ka kasutuse trippmasterid mis teevad asja kergemaks (endal kogemusi trippmasteriga ei ole )
.Kinnitan sulle et kurvi meetrid loetakse ette .. seda sa võid üks kõik kelle käest küsida kellel on kirjutamisega kogemusi. Krt küll mul ei ole enam arvutis ühtegi näidet skännitud legendist
. Kuidas siis juht teeb vahet kas kurv tuleb 50m pärast või 300m pärast ahh ?? kui kiirused on suured ja tee on kurviline siis on hea kui sa tead millal see kurv võib tulla . Muidu võib väga rängalt võsavahele panna

väike kahtlus
Autor: ago 08.09.2003 19:52
Kahtlen pisut, kas legendis ikka kajastatakse kurvini jäänud meetreid. Seda õiget hetke on kiiresti liikuvas autos väga raske, kui mitte võimatu registreerida...?

Viru Ponsse Rally juhendist
Autor: ago 08.09.2003 19:43
Lugedes "Viru Rally" juhendit, siis:
1. Mida kajastavad rajadokumendid ?
2. Kõikide kiiruskatsetega saab tutvuda kolm (3) korda, mis fikseeritakse faktikohtunike poolt.
Võistlusrajal viibimine enne kindlaks määratud aega (Viru Rallyl 21.augusti 2003. aastat kella 08.00 ) toob endaga kaasa stardikeelu (vt. Art. 3.2.).
3. Rajaga tutvumisel on kiiruskatsetel üldine kiirusepiirang 80 km/h, kui see pole alandatud liiklusmärkidega, korraldaja märkidega või tähistustega legendis. (seega, järelikult peaks legendi tooriku saama võistlejad koos rajadokumentidega ? )
4. Tutvumisautod.Rajaga tutvumiseks võib kasutada liikluseeskirjadele vastavaid seeriaviisil valmistatud üldliikluseks ettenähtud sõiduautosid (FIA GP Art.14.3) ja Liikluseeskirjadega lubatud kumme.
a) tutvumisautode ülevaatus ja tähistamine toimub kindlaks määratud ajal, kindlaks määratud kohas (21.augustil kell 8.00) LK 3 stardis.




Kaadri lugemine
Autor: kristo864 08.09.2003 15:25
1) Legendi koostamine toimub erinevalt oleneb kuidas kirjutamine on kokkulepitud sõitja ja kaardilugeja vahel. Legendi kirjutatakse lihtsalt katset läbi sõites(aeglasel kiirusel) ja see toimub päris mitu korda(sest alati kirjutatakse mingeid märke juurde).
2)Legend sisaldab: kurivini jäänud meetreid (300m.). Kurvi raskusastet või käiku(1-4 näiteks .. oleneb sellest kuidas on kokkulepitud.), siis veel P või V tähendab kuhu poole kurv keerab. ning siis plussid ja miinused,
NÄIDE:

80 P3 jätk 2 üheks Teeltmaha (tähendab) 80meetrit, kolmanda käigu kurv läheb üle teravaks mahapöördeks teelt

180 P4-- (tähendab) 180Meetrtit, kurvini neljanda käiguga(ca 150kmh), keerab kell1 kuni pool2 ((kell 12 =otse))
SEE OLENEB JÄLLE KUIDAS ON KOKKULEPITUD OMAVAHEL
3) Kaardilugeja ja sõitja vaheline suhtlus toimub ikka rääkides , kasutatakse sidet ja see oleneb juba rahakotist vaata http://www.itaaliaauto.ee/sparco
4) kaardilugeja ülesanded on erinevad oleneb sellest kuidas on auto ehitatud ja mis üledssanded kaardilugejale on jäätud. M.Parkil on näiteks tuled, kojamehed, jne . Et juht peaks ennast sõiduaeg vähem segama kõrvaliste asjadega.


Mina sain endale informatsiooni kaardi lugemisest ja kirjutamisest http://www.hot.ee/vrt


Ei hakanud uut teemat tegema
Autor: urueesel 08.09.2003 13:08
Aga teab keegi, kuskohast osta kõikidele nõuetele vastav ja mitte sigakallis kiiver autorallis kasutamiseks? Olen kõiksuguste vihjete eest tänulik.

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
26.05.2024
Turu ümbruses said hoo üles Urmo Aava ja Janno Siitan
Artikli juurde
29.05.2024
Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland (0)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia