Korraldajatel tuli EALi esitada 2015 võistluste taotlused hiljemalt 30. septembriks 2014. Kes omab infot, kui palju rahvarallisid & -sprinte uuel hooajal tuleb?
.
Autor: marko680
03.10.2014 10:24
Rahvaspordiürituste korraldajad saavad esitada oma taotlusi 31.oktoobrini 2014.
Rahvaspordi kalender 2015?
Autor: kalle666
03.10.2014 10:34
Korraldajad ja EAL esindajad saavad kokku peale Saaremaa rallit,olen suhelnud Margus Kiivriga ,et arutada omavahel toimuvat ja mis edasi saab.Praegu on vist mõni esitanud taotluse aga ennem tahaks teada mis toimuma hakkab,et siis teha endale selgeks kuidas edasi minna.Plaanid ja kalender on muidugi valmis nagu alati.
Eks kuuldused tulevad peale 31. oktoobrit, kui avalduste vastuvõtt lõppeb. Siis tuleb ära oodata ka EMV autoralli kalender ja alles siis hakkab rahvaspordi kalendrist valmis versioon ehk valmima. Seega peab kannatama veel.
Etappide arvud
Autor: Kaido43
30.10.2014 11:22
Kas see tähtaja pikendus kuni 31. oktoobrini anti seepärast, et avaldusi korralduseks pole laekunud?
Oli ikka avaldusi saabunud, kuid kuna korraldajate ja komitee koosolek oli planeeritud hilisemaks, kui avalduste vastuvõtu lõpp oli, siis lükati avalduste vastuvõtmise tähtaega edasi. Imelik oleks ju avaldus enne teele panna, kui ei tea mis tuuled puhuvad.
RS kalender ja tingimused
Autor: motonet
30.10.2014 20:14
Kus om kirjas et homme see viimne päev ja kus om need tingimused (tehe koopia ja koik om kerrana) mile alusel hakkame nov.kuust korraldama . KALENDER avalduste jaoks peab olema AVATUD 12-kuud.
-
Autor: Kaido43
03.11.2014 12:05
Kui palju siis 2015 etappe tulemas on - rahvasprinte ja -rallisid?
Uudiseid? Kuu jälle möödas...
Autor: Kaido43
03.12.2014 08:15
Rahvaspordi komitees nüüd uued liikmed ja puha. Jääb ikkagi veidi arusaamatuks, miks kogu infot siiani kinni hoitakse?
Sprindiavaldusi 11, KV-s 8 võistlust, kuhu jäi 3 avalduse võistluse korraldamise soovi info ? Korralduskuupäevi välja öeldud pole, kas keelati ära, kas korraldatakse 2016... ?
18.10 memo teemal
Autor: Kaido43
10.12.2014 15:26
Mis nendest punktide sai? Jäid paika? 1. Katsete pikkus nii sprintidel kui rahvarallis so ovituslikult 3, maksimaalselt 4 kilomeetrit. 2. Alates 1. jaanuarist 2016 on rahvaspordis lubatud vaid tänavalegaalsed rehvid, selle otsuse täpne sõnastus selgub hiljem.
Ja 26.11 protokollist: "Hooaja kestel on võimalik võistlusklassi vahetada üks kord. Peale mida peetakse arvestust klassis kuhu üle mindi." Sõidan kol etapp 2wda-s, siis ühe etapi Mossega ja kui nüüd auto(d) ära müün, siis ülejäänud punktid tühistakse või jäetakse jagamata?!? Jabur ja mõtetu sõnastus protokollis. Milleks inimeste tegevusvabadust piirata?
Rahvaspordi kalender 2015
Autor: kalle666
11.12.2014 20:27
Juba järgmine laupäev 20 detsember on siis võimalus omale saada esimesed punktid Lääne ja Hepa sarjas kui toimub Kiltsi rahvasprint aga selleks vaja veel võistlejaid,nii et regama.
Katsete pikkused jäävad samaks ehk kuni 4km ja rehvidega jah nii, et alates 2016 hooajast sport rehvid (ka kruusarehve meenutavad rehvid) keelatud. See klassimuutus käib noorte kohta, et kui lähed J16 klassist J18 klassi, siis sinna ka jääd.
-
Autor: Kaido43
12.12.2014 08:42
Tänud Argo, see selgitab. Kõik OK.
Rehviteema on olnud arutamisel ka 01.11.13 komitees. Siis on otsuses kirjas nii: "Rehvipiirangut mitte rakendada tulenevalt pädeva kontrollimissüsteemi puudumisest.". Mis aastaga on muutunud?
Lisaks oli augustis uudis pöördumise osas EALi juhatusse rehvide teemal. Milline oli sealt saadud tagasiside?
Enne mind tehtud otsuseid on mul raske kommenteerida, kuid eks tulevikus mõeldakse sellele reeglile ka vastav sõnastus. Igatahes, kui rehvi muster tekitab vaidluse, siis võistlustel tehnilist kontrolli teostav isik on nn jumal, kelle sõna jääb maksma. Slick rehviga saab olema litsam, kuid kruusarehve tehakse ka LE tähistusega ja seal võib tekkida vaidlus. Kõik me teame, milline näeb välja kruusarehv ja milline suve või talverehv. Kui ikka rehvi muster meenutab väga kruusakat, siis sellega rajale ei saa...vahet pole mis markeering on peal.
Augustis tuli minu teada (ei olnud ma siis veel komitee liige) palve rehvipiirangu kehtestamine aastake edasi lükata ja sellele tuldi vastu. Muidu oleks hakanud see piirang kehtima juba 2015 aastal.
Isiklikult olen vastu rehvimuudatusele ja tuginen siinkohal Lätis saadud kogemustele. Kui asfaldil saab sõita enam-vähem ühtlase pidamisega ka E tähisega Toyo R888 rehvidega (vähemasti Lätis on need lubatud, sest need on tänavarehvid või hakkavad need ka siis "jumala" arust meenutama sportrehvi?), siis kruusal tänavarehv on oluliselt ohtlikum ja kui eesmärgiks on saavutada ohutust, siis on kindel, et väljasõite jms hakkab juhtuma rohkem.