Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Indrek Allik
05. september 2004 0:08
Tagasi
Trüki lehekülg

Vasalemmas selgusid Eesti rallikrossi meistrid

Kommentaare lisatud: 52

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
to marko, 05.09.2004 23:09
P I L V E autoga

sassmees, 05.09.2004 23:11
Jamnes lõpetab nüüd kahjuks, järgmine aasta teda enam sõitma ei näe. Aga võidusõit oli kõva, ma pean silmas ERK autosi, mitte veokaid, need võiksid eraldi olla, ainult liigne ajakulu. See minu arvamus ja ükski komentaar seda ei muuda.

y2k, 06.09.2004 08:03
jammnes vääris seda võitu

S, 06.09.2004 10:11
Veoautod on nüüd küll läbi kukkunud...See kõik sellepärast et on olemas 2 klassi ja veobagidel samuti 2 klassi....Äkki teeks veel juurde samapalju??

Pug, 06.09.2004 10:47
Muidu lahe üritus. Actionit jagus kuhjaga, aga kahjuks olid pausid liiga suured.
Ja veokad peaks krossi ja rallikrossi ühendama. Muidu vaata nagu külapoe ees kui 3 sekundiliste intervallidega rekkad mööda roomavad.

TIIT, 06.09.2004 11:10
Miks Jamnes lõpetab kas keegi oskab kommenteerida. Või on see loll jutt sassmehelt??

aivar, 06.09.2004 15:16
veokate osas oli juba enne tänavust hooaega juttu, et rallikross on nende jaoks mõtet kaotamas. nö krossimehed ütlesid kohe otse välja, et nemad rallikrossi sõita ei kavatse, sest "ligurite" vastu ei saa ja niisama loksumisel pole mõtet.
aga siis oli vastuhääli maru palju - lastagu ikka sõita, sõitjaid jaguvat. ma küsin nüüd retooriliselt - kus te mehed olete?
praegu ollakse valdvalt seda meelt, et krossi- ja rallikrossi sari tuleks veokatele taas ühendada. kas sellest ka asja saab, ei oska öelda, sest lahtisi (ja vastuseta) küsimusi on liiga palju. kõige olulisem neist: mis saab tehnilistest tingimustest? (51 jaoks on need krossis ja rallikrossis teatavasti erinevad). kas astuda samm tagasi ja piirata ka rallikrossis 51-e teh tingimusi? "ligurite" omanikud pole sellega kindlasti nõus ja tagasiminek pole üldiselt hea asi.
või lasta 51 teh tingimused krossis vabamaks, võrdväärseks RK-ga? jälle vastuväide - siis kaovad ka krossist 51d ära nagu rallikrossiga juhtus.
tehke ettepanekuid, kui kellelgi peaks neid olema.

sassmees, 06.09.2004 15:27
to TIIT

ei usu et rumal jutt, nii ta ise väitis aga eks vaatame mis järgmine aasta saab.

allain, 06.09.2004 15:48
Kõik 51 ja 53 kokku ühte starti ja sõita krossi teh tingimuste ja juhendi järgi ning erinevatel radadel .3 krossirajal ja 3 rallikrossi rajal.kokku 6 etappi ja arvestus 51, 53 eraldi.Nagu vasalemma näitas oli klassis 51 ainult 3 meest sellel pole mõtet asi on kalliks aetud rallikrossi sarjas.

to marx, 06.09.2004 17:20
seekord keeras Arendi ise Jamnesele finaalis peale,margus tuli nurga puhtalt läbi arendi jäi katmisega nats hiljaks.

kelle asi, 06.09.2004 22:37
Mida tähendab veokates"ligurid"-kas kuskil on uus tehas avatud?Mida piirata?Võiks ka sõidukaid vähe piirata - kas need pole vähe kalliks aetud?Kes selles jälle süüdi on?Ilus ju kuulata kuidas praegu 51-d liiguvad ja laulavad.Või on mõnel hirm et jääb sõidukaga alla.Rallis juba vaatavad viimased sõidukad üle õla ..... .Tingimused võiks ju veel vabamad olla-igaüks teeb mida kaalikas oskab!!! Muidu peaks veokad üldse superkrossi(rahvakrossi)kolima!!!!!!!!!!!Võ... teeks piimaautode sarja?

ALLAIN, 07.09.2004 10:16
Vot selle kaalikaga ongi nii, et ta võib sul jagada aga on vaja ka tehnikat tööpinke raha jne...Aga kui kõike seda teenust sisse osta ongi asi kallis.Meenutan aastat 97-98 kui ise sai alustatud veokatega sõitu olin valgas viimane võistlejaid üle 20 .hakkasime vaikselt ise näppima mida oskasime ja jõudsime 2000a eesti tippu seda ainult siin valgas rükkeli künka otsas garaazis tehtuga.Peagi tulid lagedale nn. ligurid millel olid otse kastid ja teised ülekanded sillad jne vot selline auto liikus küll hästi edasi aga raha selle ehitamiseks oleks vaja sadu tuhandeid.aeg on näidand, et selliseid rahamehi veokameeste leeris pole ja ongi sari liikunud allamäge just võistlejate arvu poolest.Vasalemmast võib järeldada, et asi on nullis.Jäävad ligurid ainult rallirajale ja populaarsust võidab klass 53 kus veel paljud asjad piiratud ja peavad originaalid olema.Sama lugu ju sõidukatel standard autosi tekib üha juurde aga erk on vana kaardivägi uusi tegijaid ju pole usun jälle, et asi rahas kinni.Praegu ju ongi selleks 2 odavamat võistlusvõimalust loodud sõidukatel standard ja veokatel 53. Kes tahab kiiremini liikuda ja pappi on valib vingema klassi kas siis 51 või sõidukatel erk.

tiit, 07.09.2004 10:23
Oleksin ka seda meelt, et sõita krossi tehniliste tingimuste järgi erinevaid radu eeldusel, et karpa peab olema ka GAZ tüüpi. See, kas 53 ja 51 ühte starti panna, peaks sõltuma osalejate arvust. Veel on iganenud see N-1 punktisüsteem, kui sõita, siis kõik sõidud peaks minema ka arvesse.

Allain, 07.09.2004 12:48
Ikka osalejate arvust sõltuvalt kas liita ühte starti 53 ja 51 Tänase seisuga mahuvad küll ühte starti ära.Inimestele meeldib ka rohkema arvulisi starte vaadata.

sõitja kõps, 07.09.2004 13:26
mu arvamus oleks,et ralli ja autokross tuleks ühendada.teha umbes 10 etappi aastas.tehnilised tingimused olgu autokrossi omad.ka autokrossi autod liiguvad juba väga hästi.karburaator peaks ka olema gaz-tüüpi.see,et kas 51 ja 53 sõidavad koos,tuleks võistluste alguses kohapeal otsustada.olenevalt võistlejate orvust.ausalt viiekesi rajal tiirutada on jama.aga üle 15 korraga on ka ehk liig.kui "liguri" mootoritest rääkida,siis selle eelised tulevad esile kiiretel radadel.viimasel varstu krossil oli väga oluline korras vedrustus.ega ei saa ju kihutada,kui ei kannata.

Aare, 07.09.2004 13:31
Mitte karpa ei pea olema Gaz-51 oma, vaid nukkvõll. Nukk peaks olema originaal, ilma töötluseta. Sellega lahendab probleemi.

soovitus, 07.09.2004 17:40
soovitus veokameestele.
et asi paraneks istuge kõik koos ükskord maha, rääkige asjad selgeks. Sellest pole kasu kui keegi siin kirjutab et nukvõll peab olema orginaal või karpa peab olema orginaal jne. Liguri tehnika on kallis küll, aga samas mehed mõelge ja vaadake mida on üks mees suutnud 51ga teha, peaks austus olema mitte vigin.

aivar to soovitus, 07.09.2004 17:49
sellepärast siin kirjutataksegi, et mahaistumine on juba paika pandud, aga enne on vaja natukene teada, et mida konkreetselt rääkida. niisama kokkutulekust pole kasu - siis ei saa ka kolme päeva jooksul midagi otsustatud.
mis Jaanus Ligurisse ja tema oskustesse puutub, siis keegi ei sea neid kahtluse alla ega tee meest maha. aga paraku ei seisne gaz-i mootori tegemine ainult tarkuses - asjatundjaid mehi on peale Liguri veel teisigi - vaid ka materjalides, tööpinkides, stendides jne. või arvad sa, et Jaanuse küsitud rahad mootori eest on temale vaid töötasuks? ei, nii lihtsad need asjad siiski pole...

Taco, 07.09.2004 17:55
millal see koosisutmine on kavandatud? oleksin ka huvitatud. või on ainult sõitjatele see?

aivar, 07.09.2004 18:02
sõitjatele. või tulevastele sõitjatele, kui keegi tõsiselt huvi tunneb. ja korrladjatele.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
07.05.2024
Kuue aasta tagune aprillinali saab tõeks ja veoautokross naaseb sünnikohta
Artikli juurde
07.05.2024
Ott Tänak ja Martin Järveoja asuvad Portugalis püüdma poodiumikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia