Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
31. august 2003 0:30
Tagasi
Trüki lehekülg

Vasalemma rallikrossi võidu noppis Haiti Arendi

Kommentaare lisatud: 65

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
Mizz, 01.09.2003 23:40
Oh issnad.. teheke omale selgeks ennem asjad.. alati on lubatud startida nõrgema klassi autoga kõvemas klassis..kui juhend ei sätesta seda teisiti.
Kiivrid ja kombed võivad olla aegnud..
ja kui seda ei kontrollida siis pigistage munadest teh.komisjoni .

Mizz, 02.09.2003 00:40
Vaatsin noorte klassi aegu ERK noored oma 1,4 mootoritega on momendil pea samakiired kui ERK Standart ...minu ettepanek suurtele isadele järgmiseks aastaks.. lubatada Noortel startida ERK standart kuini 1,6 masinatel .. ja ERK standart jagada kahet klassi..kuni 1,6 ja kuni 2,5.. siis saaksid näiteks võistelda isa ja poeg ühel autol.. ja arvan et neid ühel-autol-kaks-sõitjat tekkiks rohkemgi .. näiteks oleks olemas olevat autot võimaliks sõbrale rentida..et teenida tagsi auto soetamis-ehitamis kulusid ..paistab et ERK2500 nagunii uusi võistlejaid juurde ei tule.. siis võiks ju püüda suruda Standartdit massidess...mida rahvas arvab ?

Tom, 02.09.2003 08:25
to Mizz Tead, et talvel sündis siia ilma selline dokument kus oli kirjas, et ERK noorte klassi autod peavad vastama ERK Standart klassi teh.tingimustele. Selliseid nagi standart noor ja ERK noor eraldi ei ole. On ainult ERK noor koos tehniliste piirangutega. Ennem tehke endale asi selgeks. :))))) Muidu võib piinlikusse olukorda jääda.

matu, 02.09.2003 08:45
kas möldri autol oli mingi blokeering või mitte jätaks tema enda südame tunnistusele, kuid selline suhtumine hr. möldri poolt ,et rahaga võib kõik tiitlid võita on hämmastav.kui eal mõtleb välja klassi, kus autod oleks odavad ja võrdsed ja kui kellegi auto hinnal on lihtsalt mõni null rohkem, ajab ikka hinge täis küll.sepp ja kuik said aru ja sõidavad juba meestega ja tõesti on naudutav vaadata kuidas noored vanadele meetritki järgi ei anna. sama teed oleks pidanud minema ka mölder, mitte konkureerima siin 10 korda odavamate autodega. samas rallikrossi komiteele teeks ettepaneku sisse viia mingi baas mudeli hinna piir. näiteks kui mingi 90 aasta opel maksab 25000, siis see on ok, aga mitte honda, mille baashind on 200000

Mizz, 02.09.2003 09:05
to TOM: näite mulle seda paberit siis.. ja lugedes http://www.autosport.ee , mis on EAl-i ametlik leht ..on selgelt näha et on kaks klassi noortel ..aga see paebr pakuks mulle tõesti huvi .

Tom, 02.09.2003 09:37
Sorry aga ma olen vist pime. Ma ei leidnud sellist kohta kus oleks kirjas, et on olemas kaks klassi noortele. On kirjas ju ainult noor. Seega on jutt ühest klassist.

Margus, 02.09.2003 09:42
TO: Mizz ja Tom. Ärge otsige selle leiate siit. http://www.autosport.ee/index.php?node=59&lang=et&view=article&article...


kahvel, 02.09.2003 09:48
Kuulge mehed, Teil siin muud teha pole, kui foorumis segast peksta? Ainult hädaldate, et kelle mis ja kuidas, tehke ise parem ja pekske vähem keelt, ei jää lõuga ka nii kangeks. Selle asemel, et siin vaielda, ostke EAL aastaraamat ja uuriga järele, mis seal kirjas on klasside ja tehnilise kohta, samuti on EAL-s telefon olemas. Ära tüütab juba...

...., 02.09.2003 10:05
http://www.autosport.ee/index.php?node=52&parent=51&lang=et

ERK tehnilsed tingimused ei sea mingeid piiranguid noortele
Klassid:
· Noored kuni 1400cm3
· ERK 2500 – vabalt hingavad kaherattaveolised (2WD) autod mootori töömahuga kuni 2500cm³
· ERK VABA – mootori töömahuga üle 2500cm³ ja/või neljarattaveolised (4WD) autod

aga ERK standart http://www.autosport.ee/index.php?node=53&parent=51&lang=et
Jaotub kahte klaasi
- Noored - kuni 1400cm³ (2WD)
- EHK 2500 - vabalt hingavad kaherattaveolised (2WD) autod mootori töömahuga kuni 2500cm³

Vaade, 02.09.2003 12:35
See Marguse pandud link on õige ja avanev dokument on tekkinud peale hooaja algust lisadokumendina, seega pole seda ka aastaraamatus.
Nimetatud dokument seab lisapiirangud standard klassile ja muuhulgas reguleerib, et ERK noored peavad samuti vastama standardi tingimustele.
Juriidiliselt tõesti oleks nagu kaks klassi, aga kuna tingimused on samad siis loomulikult on võistlus kõik üks ja ühine. Küsimus on ainult nüüd selles, kas aasta lõpus saab karika või meistritiitli (minuteada meistritiitli).
Igatahes segadus on, kuid järgmine hooaeg enam kaksipidi mõistmist pole.
http://www.autosport.ee/index.php?node=59&lang=et&view=article&article...

vänn, 02.09.2003 13:13
to MIZZ. kiivrid ja kombed võivad küll aegunud olla kuid need ei tohi olla mehaanikute kombed. ja tõesti on kirjas et noorte autod peavad vastama ERKstandardi tehnilistele nõuetele.

vaade to>vänn, 02.09.2003 13:24
Kui nüüd ikka standardist rääkida siis on ju kirjas et: tervikkombenesoon ja homol'i pole vaja (ka aegunut mitte).

vaade, 02.09.2003 13:26
...järelikult on mehaanikute kombed lubatud, kui nad on ühes tükis ja puuvillased või paremad.

vänn, 02.09.2003 13:36
to vaade.standardis võib jah olla kuid mizz väitis et nad sõitsid sellega ERK..

vänn, 02.09.2003 13:38
no nende mehaanikute kombede ja homologeeringuta kiivritega.ERK ei lastaks nendega kohe kindlasti peale standardis aga küll

vänn, 02.09.2003 13:38
no nende mehaanikute kombede ja homologeeringuta kiivritega.ERK ei lastaks nendega kohe kindlasti peale standardis aga küll

erks, 02.09.2003 23:31
mis auhindadeks oli????

to erks, 02.09.2003 23:34
erk2500 oli spetsiaalselt valmistatud karikad + rahaline auhind.

eintz, 03.09.2003 08:23
Auhindadeks oli iga klassi kolmele paremale karikad, ERK 2500 klassi karikad olid eri-disainiga. Samuti said kolm esimest ka nänni, veokameestele suur ämber kätepuhastusvahendit ja mitu rulli paberit, ning grill, oli võtmekomplekte ja võibolla midagi veel. Pikima hüppe sooritaja sai pudeli kangemat (Pikim hüpe oli 17,5 m). Samuti ei unustatud ära iga klassi esikolmiku mehaanikuid, kes said ka medali. Iga võistleja sai väikse kotikese, mille sisu täpselt ei tea. Ja muidugi oli kõige parem auhind suur osavõtjate arv ja tihe konkurents :)

aivar, 03.09.2003 10:02
kodanik Are Elleril võiks ikka nii palju viisakust olla, et kui ta kord juba võistluse kajastamise eest raha on kasseerinud, siis nimetab ta ka kõik võitjad ära. Eilne "Mootorite Maailmast" rääkis Vasalemma rallikrossist, aga GAZ 53 mehi isegi ei mainitud. Ega mehed süüdi pole, et neid esialgu veel vähe on - ühed osalejad ju kõik.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
15.05.2024
Võru asemel sõidetakse Lätis Cēsise rallil
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia