Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu |
|
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
|
Loe lisaks |
|
|
Laupäeval, 11. mail sõideti Raassilla rajal veoautokrossi. Nimelt peeti seal Intel Eesti meistrivõistluste esimene etapp. Tegemist oli mitmeski mõttes ajaloolise võistlusega.
Üle mitme aastakümne sõideti veoautokrossi taas Viljandimaal. Viimati tehti seda Viljandi maakonnas sajandi algusaastatel Tääksis. Nüüd jõuti aga taas veoautokrossi sünnimaakonda tagasi, sest just Holstre Nõmme rajal sõideti aastal 1967 veoautokrossi Eesti esimeste meistrivõistluste esimene etapp.
Ajalooline oli võistlus ka seetõttu, et kusagil maailmas ei ole seni veoautokrossi sõidetud täielikult kõvakattega rajal. Algselt võisteldi meil teedeta maastikul, aga juba mitmed aastad on veoautokrossis liigutud rallikrossi suunas ja võisteldakse järjest rohkem kattega teedel. Nüüd siis kihutati täies ulatuse asfalt- ja betoonkattega rajal.
Krossimeestele oli see täiendavaks väljakutseks, sest suuri võistlusmasinaid rajal hoida oli keerulisem.
Kuigi võistlejaid oli kolme võistlusklassi peale stardis kokku vaid 15, oli võistlus pealtvaatajatele nauditav ja põnevust pakkuv.
GAZ 51 klassis võitis Marko Tiinas, järgnesid Kaido Orro ja Bruno Leimanis. Masinaklassis GAZ 53 jagasid poodiumikohad esimesest kolmandani vastavalt Heigo Ojasaar, Tauri Toime ja Tajo Aasaroht.
Veobagide sõidu võitis Markus Häidberg. Poodiumi madalamad asmed hõivasid lätlased, Ainārs Ramats ning Dinārs Ramats.
Selgitati ka kahe Eesti karikavõistluste arvestusse kuuluva klassi parimad. SSV klassis saavutas võidu Toomas Veske, järgnesid Lauri Soots ja Andrus Lutt. Truck Open klassis võitis Illimar Hirsnik.
Võistluspäeva muutis atraktiivseks ja sisukamaks see, et peeti ka Tarvastu karikavõistluste rahvakrossi neljas etapp. Selle võistlussarja arvestuses käis seitsmes arvestusklassis rajal 53 võistlejat.
|
|
|
|