|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
26. veebruar 2004 16:42
Tagasi
Trüki lehekülg
Väinjärve lumerajavõistlust jäi varjutama rehviskandaal
Kommentaare lisatud:
32
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
Tõnn
, 27.02.2004 20:49
Miks käib jutt yhest mehest, kui selle autoga sõidab kaks meest? Ja yldse on see ju puhas mustamine! Võistluse kohtuniku otsustada oli kas disklaff või jätta tulemused paika. Kui oleks disklaff olnud siis võiks sellest probleemi teha! Aga tulemused jäeti ju paika! järelikult oli kõik määruste kohane! Minu arvamus on,et vaarma võiks kaotama õppida! Eestis on veel teisigi, kes sõita oskavad!
enn
, 27.02.2004 21:06
hea et voistlused uldse toimusid kiitus korraldjatele aga pisi vigu oli 5-10 ja kas need tulid teadmatusest voi rumalusest raske oelda olgugi et aiman jaksu jargmiseks aastaks
punn
, 27.02.2004 23:44
asi on vist lihtsalt selles et kohalik bande valib ise muusika....
rohkemat ei oskagi öelda
mina
, 28.02.2004 18:01
kurb kui fakte igatpidi väänatakse
to mina
, 28.02.2004 18:27
Kes milliseid fakte väänas?
Matukas
, 29.02.2004 01:31
Kõigepealt tuleks korraldajatel ise lugeda ja analyysida korralikult määrustikud.Siis kirja konkreetselt panna, mida tohib teha, mida mitte.Praegusel juhul lihtsalt pilli lõhki taheti ajada, kuna tundmatu mees tuli, nägi ja võitis.Ja see juba meestele, kes harjund võitma, ei meeldi. Sellised mehed ei oska kaotada.Tagantjärgi ei ole enam midagi teha.
mina
, 29.02.2004 04:55
see probleem et keegi tuleb lõigatud rehviga võistlema oli esimest korda...sellest ka kogu segadus...pealegi isegi juhul kui lugna oleks maha võetud, ei olex see seisu oluliselt muutnud...korraldaja oli ise ju alles tagapool
mmmhhh
, 29.02.2004 07:47
Vaadates punktitabelit, siis seal küll esiveoliste kümnepunkti meeste hulgas mingit loogikat ei ole. Parim kümnepunktimees on see, kes on saanud mitmelt etapilt punkte, aga tagapool on sellised, kellel on etapivõit ette näidata :p
rootsikunn
, 29.02.2004 11:27
juba teisel etapil olid kohalike kummidel naelad pikemad ja lõikamisest ei teatud midagi erilist siis veel.
mell
, 29.02.2004 16:55
nüüd lõpuks on vead esiveo tableis ära parandatud. Eelistati viimasel etapil parima tulemuse saavutanud võistlejat. Kuna Lugna rehvid ei olnud päris ausad aint tema asemel kolmas koht Vahile(Vahi ei olnud kuues). Peale Lugnat läheb tabel edasi nii nagu peaks.
Matukas
, 29.02.2004 18:49
Mõelge veic. Tõsiasi see, et autoga sõitis tõesti kaks meest. Kuid teine mees suhteliselt kehva aja samade kummidega välja sõitis. Seega siit tõestus: KUMM ei sõida, mees ikkagi sõidab. Kuna neil meestel tuli tunnistada oma allajäämist siis ka kohe mingeid vigu otsima hakati.
assa rsk
, 29.02.2004 19:26
tuleb tunnistada tõsiasja et kohaikud aretavad oma teemat, nemad võivad endale kõike lubada
las kohalikud hõõruvad raja peal aksvõi miljon ringi , teised saavad vaid 2 võistluste eelsel hommikul. Ja kõik ei võimalda endale päev varem kohale sõita ja trenni teha. Pange siis rada kinni ja ei alse kedagi peale, mitte nii et kohalik maffia käib trennimas. Kus siis siin see õiglus on?
Matukas
, 29.02.2004 21:02
Muuseas enne seda võistlust oligi rada suletud ja keegi enne seda ei saanud kasutada, kui selleks ettenähtud aeg oli. Nii et jutt, et kohalikud seal "miljon" ringi on saanud kihutada, on alusetu. Kummide kohta niipalju, et kohtunike andmete kohaselt sõitis see sama Lada ja Tarbija jäärajal samade kummidega ja ka seal lasti nendega rajale, seega on asi määrustepärane. Vastasel korral oleks eksitud juba teistkordsel, mis oleks korraldajate jäme möödapanek.
to matukas
, 29.02.2004 21:16
sa matukas eksid rängalt. mitte ühegi kohuniku andmete kohaselt ei sõitnud see mees(Lugna) samade rehvidega Tarbjal. Seda väitis Lugna ise!!!!!! Ja siit saavadki alguse igasugused jutud. PALUN tehke faktid selgeks enne kui midagi ütlema hakkate. Ja kuna siin kõik suured sõidumehed-kritiseerijad koos on, äkki avaldate ka oma nimed???
Meelis
Mell
, 29.02.2004 21:18
ahjaa...ja veel üks oluline asi....ükski hea sõitja ei saavuta head tulemust kehva tehnikaga ega sitt sõitja head tulemust hea tehnikaga....tehke ise omad järeldused
Lugna
, 29.02.2004 22:26
Millest nyyd järsku selline paanika? Tarbjal sõitsin samade rehvidega, olin kaheksas, ei mingit probleemi!
Absoluutselt kõikides võistlusjuhendites on kirjas,et turvismustri lõikamine on keelatud! Oli seda raske lisada järvamaa karika võistlusjuhendisse?? Selles seisab,et kasutada tohib LE vastavaid rehve! Enne tarbja võistlust ei leidnud me mitte sõnagi LE-st lõigatud rehvide kasutamise keelu kohta! Mis ei ole keelatud, see on lubatud. Peaks nagu nii olema? Minu eesmärk on võistelda, mitte kedagi petta. Kui kõik olid nii kindlal arvamusel,et need olid keelatud rehvid, miks siis mulle disklaffi ei tehtud? Selline järel eietamine on veic kuidagi mage... Selle sõidu edu ei peitunud kindlasti kummides. Need kes võistlevad on näinud ju seda sinist romu ja kindalsti märkasid ka seda, et lõpuks(väinjärve võistluseks) oli autol tagumised vedrud lühemaks tehtud ja sellega ka kaalujaotus paika saadud, mis parandab juhitavust märgatavalt! Kes kohal olid, nägid ja kuulsid,et lõpuks olime auto ka liikuma saanud. Esimesel kahel etapil oli max kiirus teise käiguga 70km/h aga väinakal oli see 105km/h. Ja selle nimel on kõvasti vaeva nähtud, et seda saavutada. Loomulikult on inimesi, kes arvavad,et edu peitus kummides. Kuid olles ise selle auto omanik ja sõitja, tean täpselt palju trenni on tehtud(on kõvasti!) ja mitu ööd remontinud ja putitanud autot olen.Oma esimese jääraja hooaja kohta võib öelda nii: MIS MEID EI TAPA, TEEB MEID TUGEVAMAKS.
Ennor
mina
, 29.02.2004 22:49
sa eksid....rehvid on jäärajal kõige olulisemad....igasugune kaalujaotus mida sa taga ajad ei anna poolti seda mida annavad rehvid. selge et võimsust peab ka veidi olema...
üldiselt loogika lihtne...sul oli rehvi serv lõigatud, see annab eelise eriti just lumel, tarbjal lund praktiliselt ei olnud, oli ainult jää, väinakal oli lund võrreldes tarbjaga suht palju(just rajal mitte ainult vallide näol)
üldiselt lugedes kõiki neid kommentaare ja arvamusi tekib vägisi tahtmine et oleks ainult üks piigi klassi kus sõidab AINULT piik, ei ole mingisugust kobisemist rehvide üle ega midagi
ja miskipärast tundub et kobisevad just viimase otsa mehed kel kade meel teiste heade tulemuste üle
???
, 29.02.2004 22:52
kuidas sa vedrude lõikamisega kaalujaotust sätid??? mõtle veidi mis asi see kaalujaotus on kõigepealt
Lugna
, 29.02.2004 23:11
ok. vist ikka vahe, kas raskus langeb kahele rattale või neljale....aga see selleks, ei taha mingit vaidlust aretama hakata. Olid lõigatud rehvid oli lumi, oli nii. Aga jääb mõistmatuks, kui kõik väitsid,et ikka väga keelatud kummid! Miks siis ei tyhistatud tulemust? Ja siis kirjutatakse artikkel REHVISKANDAALIST????? Et sõitsin ebaausate kummidega?? Selline asi teeb kurvaks kyll. Kui ebaaus, siis ikka tuleb tulemus tyhistada!mitte kirjutada,et näed ta võitis ebaausal teel. seda pole mulle vaja. Jummala õige jutte,et tuleb piiki hakata sõitma. Mina juba läksingi seda teed. yleeile saingi yhe 2003aasta auto omanikuks, millest peaks sirguma yks korralik rallikas. järgmine aasta sis piigi klassis.
ats
, 29.02.2004 23:23
kuulge tegelased,lugna on mu parem sõber ja teda teades,see vend ei valeta kunagi midagi,vastik on neid kommentaaare lugeda inimestelt,kes on elus muserdunud selle pärast,et nad lihtsalt said PÄHE,laske muidugi täiega edasi,mida te sellega saavutate,eesti on nii väike koht,kui te siin ka pasandate oma rallikaaslasi,siis olete ikka tõeliselt nõmedad tainaoinad.............
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.