Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Igor Kelk jagab konkurentidele muljeid bagisprindist
|
Loe lisaks |
|
|
Igor Kelk on üks neist, kes juba proovinud veobagil sprinti sõita. Olukorras, kus järgmisel hooajal tuleb veobagidel ühe meistrivõistluste etapina ilmselt ka sprintida, oli ta varmas näpunäiteid jagama.
"Vahelduseks krossile mulle sprint väga meeldis," rääkis Plekikiisu spordipäeval rallisprinti proovinud Igor Kelk. "Krossis oled poole ajast õhus, kogu aeg rapsid käike vahetada. Sprindis siledal maal sain kiirusest mõnu tunda. Tapa sprindirada on ka huvitav ja vaheldusrikas: on pikk sirge, kiired ja aeglased kurvid ning tehniline lõik krossirajast. Selline vaheldusrikkus meeldis väga. Pikal sirgel sai ikka täiega lajatada, samas tuli rütmimuutus ja aeglased kurvid."
"Kolmandat käiku oli vähe vaja, põhiliselt ikka neljas," jätkas ta. "Erinevalt krossist, kus näiteks Varstus on neljas käik harv nähtus."
Bagid on teatavasti lahtised. Kas tuul kõrvu selja taha kokku ei vii? "Puhus tõesti päris kõvasti. Kel võimalik, sel soovitan sprindi ajal klaasiga tsikli kiivrit kasutada. Mul olid ees nn poriprillid ja nende vahelt puhus päris kõvasti sisse. Sirgel võttis silmad märjaks."
Eriettevalmistust bagi sprindietapiks Kelgu hinnangul ei vaja. "Kui võimalik, siis tasuks muidugi rehvidega mängida. Väike rehv on suure kiiruse juures kindlasti parem kui suur."
|
|
|
|