Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Timo Vaarmann: Tuba oli koguaeg käsi täis
|
Loe lisaks |
|
|
6.-7. mail peetud Eesti meistrivõistluste kolmandal etapil sõitis Timo Vaarmann esmakordselt rallit Renault Cliol. Täna 20-aastaseks saanud piloot sõnas, et aprillis muretsetud võistlusauto andis uusi kogemusi.
Varem Peugeot'l kihutanud Timo Vaarmann ja Kristo Kallas sõitsid Tallinna rallil esmakordselt Renault Cliol, millega piloot seni vaid paaril sprindietapil kätt proovida saanud. "Peugeot ja Renault on nagu öö ja päev. Esimene ei andestanud ühtegi viga, Renault lubab aga sõiduvigu parandada ning sellega on parem ja pehmem sõita. Tänu sellele, et Clio eksimused andeks annab, on see ideaalne auto kiiresti sõitma õppimiseks," ütles Vaarmann.
Tallinna ralli lõpetasid Vaarmann - Kallas absoluutarvestuse 61 kohaga, N2 klassis jäädi üheksandaks. Kuigi seitsmendal kiiruskatsel kaotati väljasõidu tõttu paar minutit aega, sünnipäevalaps endale kehva tulemust ette ei heida.
"Üldiselt võib sõiduga rahule jääda, aga kõik vajab veel harjumist. See oli mulle alles neljas ralli ning esimene uue autoga," lausus Vaarmann. "See on veel päris harjumatu, et rool teeb kolm täistiiru. Tuba on koguaeg käsi täis."
"Saime teiste käest pidevalt peksa kah, kuna Clio lõppkiirus on üsna väike. Tippkiirus on sel ligikaudu 160, Civic Tpe-R'il seevastu 200 kanti," rääkis Vaarmann. Et mitte kõike kaotust kiiruse puudumise kaela ajada, tunnistas Vaarmann, et eksis ka ise. "Seitsmendal kiiruskatsel sõitsime välja ja kaotasime kaks minutit. Legendis oli viga ja see maksis kätte."
"Läks õnneks ja auto kannatada ei saanud. Mingi puuroigas jäi aga rattakoopasse kinni ja auto tegi kahtlast häält. Jäin seisma, et vaatama minna - puhastasin koopa ära ja panime edasi. Kõik käis nii kiiresti, et enam ei mäletagi miks seisma jäin..."
Millisel rallil Timo Vaarmann taas stardis on, seda ta öelda ei osanud, kuid sõnas, et kõne alla võib tulla nii Viru kui ka Talsi ralli.
|
|
|
|