Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > «Rahvaralli mõned autod ei mahu isegi ralli reeglistikku» |
|
«Rahvaralli mõned autod ei mahu isegi ralli reeglistikku»
|
Loe lisaks |
|
|
23.-24. aprillil Saaremaal peetava rahvaralli eel diskuteerivad võistlejad tehnonõuete üle ning tunnevad muret eeldatava kontrolli üle, mis puudutab eelkõige CO2 ja mürataseme mõõtmist ning katalüsaatorite olemasolu.
"Tahaksin südamele panna, et autod peaksid vastama tehnilistele tingimustele. Rahvarallis peavad autod olema tänavasõidukõlbulikud," tuletab Eesti Autospordi Liidu peasekretär Arno Sillat võistlejaile meelde.
"Mingit välist kontrolli, kus ARK või EALi komisjon tuleb ja mõõdab, ei ole. On seesama tehniline komisjon, mis on igal üritusel peab olema. On fakt, et väga läbi sõrmede ei saa enam vaadata," räägib Sillat.
Kas Saaremaa rahvarallil saab tehniline kontroll olema tavapärasest karmim? "Mingil määral," sõnab võistluse korralduskomiteesse kuuluv Toomas Sepp. "Seni ei ole taolist kontrolli lihtsalt teostatud," selgitab Sepp ja lisab: "Kui autol on tehnilises passis katalüsaator ette nähtud, siis peab see ka all olema."
"Väikeste rikkumiste eest koju ei saadeta," lubab Sepp. "Komisjonil on õigus, et kui rikkumine väike, siis saab hoiatuse ja võistlejad pääsevad sõitma. Natuke suurema rikkumise puhul peab selle enne rajale saamist kõrvaldama," lisab Sillat.
"Rahvaralli mõned autod ei mahu isegi ralli reeglistikku," peab Arno Sillat tehnilise kontrolli tõhustamist otstarbekaks.
Vaata lisaks:
2004. a rahvaralli ja rahvasprindi tehnilised tingimused
Moskvich Liiga 2004. a tehnilised tingimused
|
|
|
|