Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Laitse kross
Autor: maxberg 22.05.2007 13:21
Ei tahaks küll kaevata aga tekkitab pahameelt selline isik nagu Hr. Reinsalu. Nimelt probleem selles, et kui viimasel ajal on küll Eesti ralli ja autokrossi lisandunud palju uusi sõitjaid ning sinna oodatakse ikka rohkem sõitjaid, siis miks peab selline isik oma ülbust ja pahameelt sõitjate peale välja valama. Kõik saavad aru, et tegemist oli Laitses ka NEZ sarjaga, mis tähendas suuremat kontrolli, aga kus on loogika. Esiteks sekkus ta vahele, tehnilise komisioni töösse. Mille käigus ta ei lastnud süveneda auto tehnilisele ülevaatamisele vaid ütles võistlejale, et sul ei ole selle risuga siia ültse asja pakki asjad ja mine koju. Ma ei tea kas kontrollija kartis teda või milles asi aga osasid autosid ei lastud läbi nii, et neid ei vaadatud ültse üle. Vinguma hakkas ta isegi euroopameistri, (kes sõidab Division 1) turvapuuri kallal, millega ta sõidab igal pool maailmas aga Hr. Reinsalule ei meeldinud.

:)
Autor: penti 24.05.2007 11:35
olen kuulnud, et loidi auto kohta oli ta juba elvas segumasin öelnud..mulle vähemalt tundub, et asi on naljaga pooleks öeldud:)
aga jah..kui oleks hea sõnaga ukse taha jäetud, siis oleks kõik korras?
nii või naa oleks virisejaid!!

pentile
Autor: aivar 24.05.2007 09:54
selle viimase jaoks on juhendis järgmine punkt (copi paste Laitse juhendist)
11. Vastutus
11.1. Võistluste korraldaja, ametnikud ega Eesti Autospordi Liit ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.

Lisaks: keegi siin foorumis ei õigustagi vigase puuri või ohutusvarustusega autode võistluselt kõrvaldamist. Jutt sai alguse suhtlemiskultuurist ning lihtsalt norimisest (a la kortsus plekid või porine salong). Ajab lihtsalt turaka täis, kui põhiliseks norijaks osutub mees, kellel endal meeldis omal ajal igal võimalusel reeglitest mööda hiilida ja kes nüüd otsustas võimu näidata. Iga probleemi saab lahendada inimlikult ja viisakalt.

to muhv
Autor: penti 24.05.2007 09:38
on mõni ennast vigaseks sõitnud?
kullakene..kui juhtub midagi..ja tuleb välja, et vigase turvapuuri pärast, kas sa arvad siis et ei nõutaks selle pärast kohtu kaudu hüvitist??
täitsa lõpp..suured mehed ja nüüd jonnivad siin.

*
Autor: muhv 24.05.2007 09:21
Milliseid autosid sa, martini, siis "kuidagimoodi sõidukõlblikuks kõpitsetud panniks" nimetad? Nii palju kui Laitses näha oli, olid autod päris krossilikult kaubandusliku välimusega. Vähemalt enne sõite. Krossis võib alati midagi juhtuda ja juhtubki tavaliselt, aga kas ükski rallikrossi võistlejatest on pärast juhtunud avariid korraldajad kohtusse kaevanud? Nimeta, martini, mõni juhtum palun, kus "pandi mööda kohtuid, nii et tolmab".
Muidugi, võib ju ka nii võistlusi korraldada, et sõitma lastakse ainult täiesti vastselt valminud autod, mis säravad nagu prillikivid. Neid tuleb iga etapi kohta nii üks või kaks ja needki sõidavad tasakesi mööda rada, et mitte mõlki külge saada ja tehnilise komisjoni heakskiiduavalduste saatel järgmisele etapile pääseda. Tahaks ainult teada, kelle tarvis neid võistlusi siis korraldama hakatakse, kui rajal paar autot vaid. Pealtvaatajaid sinna küll kohale ei tule. Juba nüüd oli Laitses nurinat, et autosid vähe, korraldus veniv ja järgmisel korral küll enam vaatama ei tulda. Vaevalt, et see rallikrossi kui ala arengule väga kaasa aitaks. Kindlasti aga aitaks asja edasi viia see, kui kõik tehnilise tegijad endale reegliraamatu väga hästi selgeks teeksid, enne hooajal algust ka võistlejatega kokku saaks ja nõudmised täpselt lahti seletataks. Ja et reeglid kehtiksid kõigi sõitjate jaoks ja iga etapi kohta. Mitte nii, et eelmisel aastal samas olukorras auto kõlbas rajale lasta küll, ei ühtki märkust ega nurinat, kõlbas sel aastalgi juba sõita, aga 19. maist, näe, on ühtäkki puurid ohtlikuks muutunud ja auto on "kortsutatud paberist pann".

-
Autor: martini 24.05.2007 08:45
Arusaamuatu mõtlemine sõitjate ja nende kaitsjte poolt.Mis siis saab kui võistleja ennast selle "panniga" vigaseks sõidab.Siis on ju kõik teised süüdi alates teh.kom.-ist ja lõpetades Rk komiteega ja pannakse mööda kohtuid nii et tolmab, tõestamaks kuidas tehniline ei pööranud tähelepanu ja kuidas korraldajad sundisid sõitma.Väga õige ja konkreetne töö TK poolt koos V.Reinsaluga.Las parem sõidab kolm korralikku RALLIKROSSI autot kui 30 kortsus,kuidagimoodi sõidukõlblikuks kõpitsetud "panni".

*
Autor: juku123 24.05.2007 00:34
ega mis siin ikka tegelikult jalgu trampida,selles suhtes samal arvamusel aivariga.aga jõudu jaksu kõigile elame sõbralikult

järg
Autor: aivar 24.05.2007 00:03
Muide, kodanikud Elva töökojast võiksid meenutada, kuidas nad omal ajal veokatele kaari ehitasid. Kuhu tol korral ohutusreeglid jäid? Miks need Elva kaared esimeses avariis kõveraks läksid? Sohki tegite mehed, kaare toru oli lubatust õhema seinaga ja teh komisjoni petmiseks keevitati kontrollava kohale lisalapp.
Lugupeetud ametnikud: lõpetage ülemuste mängimine. Võistleja on platsil tähtsaim tegelane. Korraldajad juba kardavad teid - kogu aeg on mingi irisemine. Kui ongi probleeme, lahendage need omavahel ja vaikselt, mitte rahva silma all, kes ei oska muud teha, kui irvitada. Kui vanas vaimus edasi lasete, sureb rallikross lihtsalt välja, sest keegi ei taha käia võistlustel, mille õhkkond sõltub ametniku tujust.

rahu ainult rahu
Autor: maxberg 24.05.2007 00:00
Rahu mehed pole mõtet siin kirja teel tõmmelda. Kui kõik hakkaks autosid nii ehitama kui HR. Reinsalu seda teinud on siis ilmselt sõidaks ERK-d ainult tema autod , sest öelge kes raatsiks poole millise sierraga krossi sõita. On selgemast selgem, et seal tuleb mõlkimisi päris palju ette. Ma arvan, et kross kui selline ei ole tänava sõit ja tehniline kontroll vaatab eelkõige ohutust, mitte auto kaubanduslikku välimust. Kel aega on mingu nädalavaheteusel Bauskasse NEZ-i teist ettappi vaatama ja tagasi tulles kommenteerigu misvälimusega pillid seal siis liiguvad.
Minu teada on antud asja kohta ametlik käik, eks näis mis saab.

Jalgade trampimine ei vii kuhugi
Autor: aivar 23.05.2007 23:58
Kummaline on lugeda neid kommentaare. Sõidukate rallikrossi on vist tagasi tulema ajad, kui ametnikud olid jumalad ja sõitjad vaatasid, kuidas neile mitte silma alla sattuda. Mehed, ametnikud eelkõige, tehke kõigepealt selgeks, kumb kumma jaoks on - kas ametnikud sõitjate jaoks või vastupidi.
Jalgade trampimine ei vii kusagile. Selle asemel, et heatahtlikult nõu anda või vigadele tähelepanu juhtida ning nõuda, et järgmiseks korraks oleks asi korras, võtate te ridamisi sõitjaid maha. Nagu meil oleks neid sadu, mil paari mehe kadumist tõesti ei märka. Kas te korraldate autode iluvõistlust või võidusõitu? Olid maha võetud autod siis tõesti ohtlikud sõitjatele endile või konkurentidele? Või oli asi hoopis mõne mehe napoleoni-kompleksis?
Oleks siis asjad rallikrossi komitees kõik briljantselt korras. Kui ette võtta ERK üldjuhend 2007 ja näpuga järge ajada, siis on rikkumisi ridamisi. Ametnikud võivad eksida, aga sõitjad ei või? Krt, mehed, see etapp - lõputud jonnimised asjapulkade poolt - on mitu korda läbi elatud. Ja sõitjate arvukusele ning ala populaarsusele pole see mitte kasuks tulnud. Palju teil NEZ etapil võistlejaid oligi? Põhjamaade sari muide. Ah et üle 40 tuli kokku? Tääksis oli veokakrossil ka 41 registreerunut ja seda just tänu sellele, et igasugu reinsalud - lihtsalt tähenärijad - on selle ala rahule jätnud.
Rallikross Eesti tasemel on pigem fun, kui tippsport. Mida te irisete asjade3 kallal, mis seda väärt pole. OK, kui mõne mehe auto oli ohtlik, siis tõesti on mahavõtmine õigustatud. Aga kortsus plekid? Keda need segavad?
Muide, kodanikud Elva töökojast võiksid meenutada, kuidas nad omal ajal veokatele kaar

to juku123
Autor: ahti159 23.05.2007 23:55
Ja kuhu need Reinsalu autod siis jõudsid, mõlemad viidi nööri otsas ära. Üks nägi tõesti enam-vähem välja, mida ei saanud küll selle Sierra kohta öelda. Asi vist on ikka välimuses, pole mina näinud et mõni Reinsalu juures tehtud auto võisluste lõpuni kestaks.

to udu
Autor: juku123 23.05.2007 23:23
tunned end puudutatuna et sõimad debiiliks või,endal ka sis sääke sepik kodus jah????
ja boksis saab ühe käe sõrmedel üles lugeda korralikud autod.ja Hr Reinsalu võiks tuua veel rajale ühe äärmiselt korraliku auto nimelt ford focuse mida esitleti ka üks aasta motorexil.Jõudu autode ehitamisel siis ka

.
Autor: juhan saar 23.05.2007 22:51
Millepärast siis Hr reinsalut süüdistada kui tema otsus polnud neid koju saata vaid tema ütles mis viga ja mis peaks olema korras.Kuida öelda auto kohta mis on kokku kopsitud nagu kortsutatud paber.Kuida oleks selle auto kohta õige öelda.Vabandage tõesti aga auto näeb välja nagu romu.Kas see oleks parem varjant olnud.Kui seda oleks öeldud nii siis oleks arvatavasti ka öeldud,et te solvate mind.

to juku
Autor: udu 23.05.2007 22:43
juku123 sa oled ikka puhas debiil ja juhan saar ka

pann
Autor: juku123 23.05.2007 22:21
aga miks ei võiks näha välja autod sellised nagu Hr Reinsalu omad??????ja siit enne lugesin kuskilt et kes paneb raha välimusele kes muule tehnikale,aga minu kui pealtvaataja arvamus on selline et suurem osa ei pane raha mitte kumagi asja alla.

Pann
Autor: madisberg 23.05.2007 21:24
See pann öeldi Schultzi 08-le. Kuskohast see auto pann on?
Hr. Valdur Reinsalul ei olnud seal tegelikult otseselt õigust kedagi maha võtta. Ta võis küll soovitada, kuid siiski mahavõtjateks saab olla vaid peakohtunik tehnilise komisjoni ettekirjutuse alusel.
Kusjuures see, et žürii esimees võttis autod maha, võis kehtida küll NEZ koha pealt, kuid Eesti MV võistlusel oli Tanel Kutsar mittekeegi ja mahavõtmine tegelikult õigustühine (otsige Tanel Kutsari nime EMV juhendist - seal seda ei ole). Loodan, et see teema võetakse veel üles ja kuuleme, kas tehti õigesti / valesti.

juhan
Autor: juhan saar 23.05.2007 20:04
Minu arvates ei olnud keegi ülekohtune ega ei sõimanud ka Hr reinsalu kedagi.
Ta juhtis tähelepanu sellele ,et autode väljanägemine ja sõitjate ruumid olid väga mustad.sedaoli tõesti kuulda kuidas ta ütles ühele 08. et kus te selle panniga tulete.Aga auto omanik hakkas selle peale jalgu trampima ja hääl tõstma, et te solvate mind .Kuid Hr reinsalu ei öelnud seda omaniku kohta vadi auto kohta.Muid insitenet seal ei olnud kus ta oleks keda solvanud.Zebegsi autot ei vaadanud Hr reinsalu ültse vaid vaatas sellelajal bogdanovits autot , vaadanud turvapuuri vaid juhtis tähelepanu sellele et bogdanovits autol olev turvapaagi omolgeering on lõppenud ,kuid bogdanovits esitas pikendamis tõendi.Kõik jutud sellele et Hr reinsalu ülbitses ja karjus kellegi peale ei vast 100% tõele.see on teie kui kibestunud võidusõitjate väljamõeldis.Sest filmisin terve tehnilise komisjoni töö aja.Minu arust toimetati väga proffesionaalselt ning suhtuti lugupidavalt kõigisse võidusõitjatesse.Ning olen peale neid kommentaare lugedes jälginud veelkord videolinti ja mul tekib tõesti samasugune tunne ,et Hr reinsalu nimetas tõesti üht 08 panniks kuid see oli täiesti õigustatud.

Eestlastest mahavõetud
Autor: kalletamm 23.05.2007 19:57
Sai pildistatud teadetetahvlit ja selline otsus oli väljas:
Mitte lubada starti järgmised võistlejad:
Kristo Saar - FIA lisa J 253 8.33
Arvo Kask - FIA lisa J 253 8.33
Martin Saar - ERK T.T. P 3.2.8

Allakirjutanud oli Žürii esimees Tanel Kutsar.

:D
Autor: penti 23.05.2007 19:57
ei..lätlase kallal tehti küll ülekohut:D
ja mille peale kallis maxberg jonnib siis?

tehniline
Autor: ivark 23.05.2007 19:47
maha võeti vist 4tk, Peugeot välimuse põhjal ja minuarust suht üksmeelselt kõigi tehnilise tegijate poolt, lätlasel oli vedrustuse kooshoidmiseks keevitatud kummiheebel ja 17-19 võti, lisaks oli seal veel paar omapärast lahendust. Ülejäänusid ise ei näinud. Div 1 autoga polnud mingit tõsist norimist, niisama omavaheline lööpimine tuttavate vahel.

Autor: iff 23.05.2007 19:36
ok, aga vähe rahulikumalt võttes, mis siis neil häda oli, et neid väidetavalt lausa enne teh.kom-i pikalt saadeti. ja kui vaadata eelregistreerinute nimekirja ja punktide saajate (tulemusi ju pole ikka veel) nimekirja, siis on oi kui palju puudu. kas nendest puudu olijatest siis enamus saadeti tagasi? või ei tuldud kohale?
ehk oskab keegi kommida täpsemalt.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia