Ei tahaks küll kaevata aga tekkitab pahameelt selline isik nagu Hr. Reinsalu. Nimelt probleem selles, et kui viimasel ajal on küll Eesti ralli ja autokrossi lisandunud palju uusi sõitjaid ning sinna oodatakse ikka rohkem sõitjaid, siis miks peab selline isik oma ülbust ja pahameelt sõitjate peale välja valama. Kõik saavad aru, et tegemist oli Laitses ka NEZ sarjaga, mis tähendas suuremat kontrolli, aga kus on loogika. Esiteks sekkus ta vahele, tehnilise komisioni töösse. Mille käigus ta ei lastnud süveneda auto tehnilisele ülevaatamisele vaid ütles võistlejale, et sul ei ole selle risuga siia ültse asja pakki asjad ja mine koju. Ma ei tea kas kontrollija kartis teda või milles asi aga osasid autosid ei lastud läbi nii, et neid ei vaadatud ültse üle. Vinguma hakkas ta isegi euroopameistri, (kes sõidab Division 1) turvapuuri kallal, millega ta sõidab igal pool maailmas aga Hr. Reinsalule ei meeldinud.
Ole kena, täpsusta ka, milline neist Reinsaludest? Eesti autospordis figureerib neid vähemalt kaks ja üliarenenud kriitikameel on neil mõlemal.
laitse
Autor: nii.ongi
22.05.2007 15:00
Se tüüp kes seal laias oli Valdur Reinsalu. Ta ilmselt tundis uhkus enda poolt ropu raha eest ehitatud fiesta ja sierra pärast mis ei liigu edasi ega kesta lõpuni. Tehnilises komisjonis oli ta "nõustaja" old aga jagas ülbelt korraldusi ja saatis autosid tagasi, võsa fiesta kohta ütles aga et "siin pole midagi vaadata" ja teised kohtunikud lasid tal omale pähe istuda ega julgend midagi õelda.
Hr. Reinsaluga on olnud ka enne probleeme, kus ta haugub vale puu all. Ma ei ütle, et ta ei jaga teemat vaid seda, et kui me tahame ja loodame jõuda Eesti rally-ja autokrossis samale tasemele kui muud põhja ja euroopa maad siis iga selline segav faktor nagu Hr. Reinsalu ainult pärsib seda. On ka muid mooduseid välja elamiseks. Kui Hr. Reinsalu peaks seda kirja lugema, siis soovitus minu poolt. Heti Tulve tegi just mingi suguse agentuuri, kus ta õpetab ka inimesi suhtlema. Üks väike kursus ei teeks paha. Öeldakse ju, et inimene õpib terve elu. Lugupidamisega
see et Hr Reinsalu osad autod tagasi saatis on õige tegu ka nimelt olen vaatamas käinud juba mitmeid aastaid krosse ja suuremjaolt autosi on nagu kortsutatud paber,turvapuurid logisedav sees ja säärast,aga võiks nagu asi selleni jõuda et võtke kätte tehke autod korralikud ma millegi pärast arvan et see ei lähe kellegil kalliks et teha korralikullt,enda aega lihtsalt,ja eks selle pärast oli ka Hr Reinsalu sääl omade sõnadega mitte tagasi hoidlik autode suhtes
laitse
Autor: 333
22.05.2007 21:06
Üks asi on auto vastavuses nõuetele, teine asi on kuidas seda võistlejale öelda, kohtuniku poolt ei ole kohane võistlejale öelda ,et oma risuga võid kusagil superkrossi sõita. Küsimus on siin suhtlemis oskuses.
aga kuidas seda selgeks siis teha,et teha autod korralikult,kui juba on suhtumine selline et vahet ple peaasi et liigub siis tulebki öelda halvasti.kui vaadata nt euroopa krossiautosi sis on kõik sellised nagu Hr Reinsalul ja selliseid autosi on kohe hea vaadata ka rajal mitte mingeid sepikuid.Hr Reinsalu võiks saada tehnilise komisjooni esimeheks jah hakata läbi viima tehnilisi.
autod
Autor: udu
23.05.2007 07:43
autod ei saagi olla korralikumad kui kohtunikud niimoodi edasi vahivad.lipukohtunikud vahtisid üldse nagu supinokud.rajal oli piisavalt kokkupuuteid kus oleks tulnud teha sõitjale karm hoiatus lippukohtuniku poolt aga ei. Aga Arias ja Reinsalu laiasid ja ülbasid poksis nad ei teadnudki mis rajal toimus.Ja võistlust korraldada oli ka teil vist esimene kord...Ja juku123 mis sina tead suhtumisest
muhv
Autor: muhv
23.05.2007 08:43
Lp Jartz. Kust saab välja lugeda, et hr. Reisalu oli sel võistlusel Laitses tehnilise komisjoni liige? Võistlusjuhendis on kirjas, et: Tehniline kontroll: Vambo Vainu (esimees), Viljar Luhthein. Ei näe siin nime Reinsalu?? Ja ega asi polegi autode seisukorras, vaid tõesti selles, kuidas puudustele tähelepanu juhiti. Sellise suhtumise kohta - oma risuga sõida külavahel, teiesugustel pole siia üldse asja jne - ei oskagi kohe midagi öelda.
Autor: iff
23.05.2007 09:52
head mehed :P et nüüd siis tuleb osalemiseks ennem midagi _suurt_ saavutada, kui sõitma võib tulla ja siis ka parem suu kinni hoida. ma küll ei tea, et isand reinsalu on midagi _suurt_ saavutanud, viimane asi, mis ma mäletan on kisma eelmise aasta NEZ etapi pärast. et kui ta seda lõpuks ei saanud, siis millegipärast ei toimunud elvas ka enam ühtegi planeeritud meistrikate etappi. millegipärast pole ka see aasta. see vist piisavalt _suur_ asi :P aga see selleks. eks see autode korralikult tegemine on ka selline asi, kes teeb tehnikat, kes välimust. hea muidugi kui oleks mõlemad, aga seni kui võistlustel kohtunikud suurt midagi ei näe ja suhtumine on selline, et kui võistleja protestib, siis vaatame, seni ka autod välja näevad kui "kortsutatud paber". mis aga välissarjade autodesse puutub... olles näinud riikide sarjade masinaid, siis ega nende välimus sageli palju parem pole. madalamate sarjade autod, nagu meil "standard" on ikka tihti päris käkid. meil tundub asi, aga aina paremaks muutuvat. ja veel... nimedest.. Jartz... ei kõla just õige nimena. enne sind kirjutas neli inimest. kaks on täiesti tuvastavat, üks kriitik on täiesti anonüümne ja üks sinu pooldaja pole ka eriti ristiinimese nimega. et üldiselt võiks öelda, et vaadakem ikka enne peeglisse, kui kiljuma kukud.
Esiteks ei ole ma ise sõitja (veel). Teiseks on mu isik kergesti tuvastatav aga tel. nr. ei tahaks siia panna kuna mul hakkab su telefonist kahju kui sa selle tatti täis pritsid. Ma ei tahaks siin mingid sõna sõda aga ma tahtsin oma juttuga öelda, et kui kellegil on autoga selliseid probleeme, et teda ei tohiks lubada rajale siis tuleb seda öelda ja viisakalt. Mitte paukudes, nagu marutõbine. Kas sa ültse kogu teksti läbi lugesid? Minumeelest on euroopameistril vägagi FIA nõuetele vastav auto, aga isegi teda ei tehetud läbi lasta.
..., et seal, kus tegutseb hr. VR on ikka kisa ja targutamist. Veokamehed mäletavad teda veel siiamaani "hea sõnaga". Ei tea, kas ta suure suuga lubatud auhinnarahad on omanimelise sarja parimatele tänaseks ära maksnud? Oma viis aastat on küll sellest möödas. Enne oma sarja jõudis ta kõigile teistele korraldajatele selgeks teha, kui lollid nood on - ei oskavat turundada ega publikut meelitada - aga millegipärast tegutsevad kõik teised korraldajad paremini või halvemini edasi, VR-ist pole sel rindel aga midagi kuulda.
Autor: iff
23.05.2007 11:51
reinsalu ei kuulunud teh. kontrolli, ta oli drivers liaison officer (ehk siis võistlejate vahenduskohtunik), ehk siis kohtunik, kelle ülesandeks on teavitada võistlejaid ja olema vahendajaks kogu võistluse jooksul. kohtunik ei või täita võistlustel muid ülesandeid, kui neid, mis on talle antud võistlusjuhendiga.
Ei tahaks igasugu personaalküsimusi arutada ,aga kas keegi teab miks see võistlus rally.ee-s nii salastatud on? Tulemusi väljas pole, kui välja arvata u 5e esimese omad meistrivõistluste koondtabeli all, mingit uudist, et võistlus tõepoolest ära toimus ka mitte? rallycross.com on igatahes kuskilt NEZi tulemused hankinud.
Jama hakkab juba kaugemalt.Kui auto on läbinud eelnevalt üldtehnilise komisoni,mitmete selleaastate võistluste komisionid ja nüüd kõrvaldada võistlustest on natuke vast ränk karistus võistlejale kelle süü on nagu minimaalne .Kivi oleks pidanud kuskile teise kapsaaeda minema.Kas tehti mõõtmisi ja arvestusi?Vanasti olid naisedki targemad kui ütlesid et silmaga võib SELLE pikkust mõõta aga mitte teha lõplikke otsuseid.Ei taha õelda et ohutus on teisejärguline kuid kõrvaldada võistlustest teiste süü pärast on vast liig.
muhv luges hoolikamalt
Autor: muhv
23.05.2007 16:18
Kulla Jartz, Muhv püüdis nüüd väga hoolikalt lugeda, aga mida pole seda pole. Ingliskeelses bülletäänis on ainsana seda nime nimetatud ja seal on tema tiitliks - Drivers liaison Officer. See ametimees ei kuulu kohe kuidagi tehnilisse komisjoni. Kust peaks Muhv veel lugema, et näha, et Valdur Reinsalul oli tõepoolest antud volitused 19. mail Eesti meistrivõistlustel rallikrossis Laitse ringrajal üleüldse tehnilist kontrolli teostada. Palun linki või viidet, Jartz. Ja veel - tati pritsimise teemal - Maxbergi silmas pindu näed, aga oma silmas palki?
to kirujad
Autor: penti
23.05.2007 17:53
Mis te oleksite siis rahulikud siin, kui teid oleks viisakate sõnadega ukse taha jäetud? Kas teie arvates krossi tase areneb siis, kui tehniline kontroll iga vea peale patsutab õlale ja ütleb, et tee järgmiseks korraks asi korda?
mäletame Reinsalut väga hästi ja seal kus on Reinsalu seal on ka alati probleemid aga edu teile poisid,pidage vastu
Autor: iff
23.05.2007 19:36
ok, aga vähe rahulikumalt võttes, mis siis neil häda oli, et neid väidetavalt lausa enne teh.kom-i pikalt saadeti. ja kui vaadata eelregistreerinute nimekirja ja punktide saajate (tulemusi ju pole ikka veel) nimekirja, siis on oi kui palju puudu. kas nendest puudu olijatest siis enamus saadeti tagasi? või ei tuldud kohale? ehk oskab keegi kommida täpsemalt.
maha võeti vist 4tk, Peugeot välimuse põhjal ja minuarust suht üksmeelselt kõigi tehnilise tegijate poolt, lätlasel oli vedrustuse kooshoidmiseks keevitatud kummiheebel ja 17-19 võti, lisaks oli seal veel paar omapärast lahendust. Ülejäänusid ise ei näinud. Div 1 autoga polnud mingit tõsist norimist, niisama omavaheline lööpimine tuttavate vahel.