väljavõte juhendist: "5.3. Rehvid on vabad. Slikkrehvide kasutamine keelatud." Kuidas defineeritakse slikkrehvid? Kas need, millel märge "for racing purpose only" või keelatakse ka osad pehme seguga tänavasõidu rehvid?
Samas teeksin ettepaneku kõigile Vabaklassi sõitjatele leppida omavahel kokku, et Vabaklassi autodele on rehvid täiesti vabad - nii nagu on kirjas ka üldjuhendis. Vestlesin sel teemal ka Erko Eristega ning tema arvamus oli, et kui enamus on poolt, siis võiks mõttel jumet olla.
Tegelikult ju suurt vahet pole, mis rehv siis lõpuks lubatud on - põhiline, et kõiks saaksid mõista asja ühtmoodi (kuigi slikiga oleks lihtsalt kõige lahedam sõita). Termin "tänavaslikk" on nii laialivalguv mõiste, et on väga raske ennustada, millist rehvi võidakse pidada "tänavaslikiks" ja millist mitte. Täna on teada, et Yokohama nn "Yarise sarja rehv" on keelatud. Samas on sarnaste omadustega rehve ju teistelgi tootjatel. Miks need peaks siis lubatud olema? Kui nüüd keegi ilmub mingi nt Michelini rehviga välja, mis oma omadustelt on justkui hea, siis mis alusel tal see rehv ära keelatakse? Kui kirja peal pole, et tegemist on võidusõidu rehviga ning asi on tänavakasutuses, võib tekkida mõttetuid vaidlusi. Minu ettepanek selles rehviteemas selgusele jõudmiseks oleks valida üks variant järgmiste hulgast: 1. rehvid on muidu vabad, aga spetsiaalsed võidusõidurehvid on keelatud, st sõita võib tänavalegaalsete rehvidega; 2. rehvid on täiesti vabad, st lubatud on ka slikid; 3. kasutada võib ainult masterit; 4. rehvid on muidu vabad, aga kasutada ei tohi spetsiaalseid võidusõidurehve ega muid kindlalt nimetatud rehve (a´la Yokohama jms).
R
Autor: Rein
16.04.2007 17:28
Kas ja kui hästi masterid peavad vastu rinkal. Järsku on odavam sõita ikkagi tänavalegaalsete rehvidega, Mis on küll hetke ostuhinas kallid, aga kestavad mitu jooksu masteri rehve. Isiklik kogemus endal puudub suvel ja prottidega.