Ei ole nüüd ise kindel, aga kas on olemas tehase poolt golf 1 millel mootoriks 1.8. Tean seda, et on olemas 1.6 GTi 81 kW. Võib-olla on see 1.6 vanema mk1 oma (lühikesed tagatuled) ja uuem on juba 1.8 GTi. Keegi targem võiks asja selgeks teha. Ja siis küsiks seda ka, et kas sellele 1.8-le 16 V kaas läheb peale? Tänud!
...
Autor: uudistaja
06.09.2006 16:51
Firmaks oli windorf.
Väike uuring
Autor: uudistaja
06.09.2006 16:47
Küsisin ühest kohast veits inffi. Tänaseks enam ei meenu ainult kust.
16V on küll tublim, aga tema ehitamine läheb kindlasti kallimaks. 16V kohta ei tea,palju on reaalset võimsust saadud, aga 8V-st on võimalik saada a'la 200HP ja 215 Nm väänet.Pole paha ju! Muidugi on ka siin selle saavutamine suht kallis.
pritse
Autor: uudistaja
05.09.2006 02:18
Aga tuleb ikkagi nii välja, et pritse parem, kui me ka selle lihtsuse kõrvale jätame :). Pean nüüd seda plokikaane voolavust uurima. Keep up the good work mates
karpa
Autor: kalvi
04.09.2006 20:05
Lihtsus. Täpseks häälestuseks vaja karpad võrdselt käima panna, aga sellist varianti, et masin üldse ei liigu tekib harva. 45 weber on päris piisav. 48 võid siis mõelda, kui mootor, siise ja väljalase on väga täpse häälestusega, aga need karpad lähevad ise ka peaaegu pritse hinna maksma.
j
Autor: uudistaja
04.09.2006 15:07
Aga mis teeb karpa pritsest paremaks. Jätame rahad kõrvale.
i
Autor: colt21
04.09.2006 14:58
ise arvn,et 48-ne weber kõige parem
Toite kohta ka korra siis.
Autor: uudistaja
04.09.2006 09:27
Kumb siis parem ikagi on, kas karpad või pritse. Minu andmete järgi peaks pritse parem olema ikka. Mis teie kuulnud olete???
ikkagi see 16 V
Autor: uudistaja
31.08.2006 01:29
A kui see 16V ära lasta teha spetsialistidel. See ju kindlasti parem kui 8V. Nukkvõllide ja pritsega saab ju ka pöördemomendi vajalikus vahemikus paika ajada. Muidugi on selle kaane tegemine kallim. Aga kes on öelnud, et autosport odav on :). Eks ma uurin järgi need head ja vead.
i
Autor: colt21
30.08.2006 20:30
Ära veel kaant ostma hakka. Ise tean nii palju, et kõigeparem kaan on sileda põhjaga ilma põlemis kambrita( pidi olema mingi "vanakooli" kaan audilt pärit vist). Seda kasutatakse ka estonia vormelil. Sellel kaanel on palju ressurssi mis tehase poolt kasutamata. Hüdrotõukurid tuleb kindlasti ära unutada, tavalisedki ei kõlba kuskile (tõukurid tuleb ümber ehitada alt regullitavaks). Minu kaane ehitas hr Pööbel, kes on kindlasti tuntud nimi autospordis. Kui huvi võtame ühendust.
jep
Autor: uudistaja
30.08.2006 16:14
Vanemal GTi kaanel pidid suuremad klapid olema, see mis ilma hüdrotõukuriteta. Kas peaks selle ka kuskilt otsima. Ma pole veel uurinud aga võib-olla ka meie enda omal on vanem kaas peal.
Selge siis
Autor: uudistaja
30.08.2006 13:16
Kus teostatakse selliseid asju? Mul hakkas see 8v täitsa huvi pakkuma.
i
Autor: colt21
30.08.2006 12:46
Denes räägib õiget juttu. 20kw võid küll juurde saada, kuid se mingi 6000 rpm juures ja 200 pöörde ulatuses. Nii et suht mõtetu. Selle raha eest areta parem 8v ja madalal pöördel väänet. lihtsam sõita ja kestab kauem. 8v kaan lasta portida ja voolavust parandada, korralik nuk peale ja asi käib.
ohoh
Autor: uudistaja
30.08.2006 00:56
No nüüd õiged mehed platsis. Et siis 16 V mõtetu. Igatahes meh. pritse lendab minema. Peale läheb reg. elektrooniline, raudselt kohe. Sellepärast kiikasin 16V poole, et ainult plokikaane vahetusega saab juba 20 kW juurde. Lihtsam, enam olla ju ei saa.
i
Autor: colt21
29.08.2006 20:40
aga miks tahad panna 16v.
tre
Autor: colt21
29.08.2006 20:38
16v ikka meh. pritse
veel midagi
Autor: uudistaja
29.08.2006 01:17
Suurimad tänud. Kas 16 V kaas on täis elektroonilise pritsega või mehhaaniline?
jou
Autor: colt21
28.08.2006 20:50
g1 1,8 82kw on täitsa olemas ja ise sõidan sellega rahvasprinti. 16v peaks peale minema.
Ise küsin - ise vastan
Autor: uudistaja
27.08.2006 02:56
Küsisin Saksa Autost järgi. Golf 1 siis 1.6 81 kW ja 1.8 82kW. Päris kiired võivad stockis juba olla ja ressurssi peaks ka piisavalt olema.
Nüüd siis jääb küsimus kas 16 V plokikaas sobib golf mk1 1.8 mootorile?