Oleneb väga paljudest asjaoludest, näiteks auto kaal, pinnase niiskus ning seisukord (lahtine või kinnine pinnas ning nende suhe). Arvestama pead ka sellega kui palju rehv kuumeneda võib, sest kuumenemise tagajärjel tõuseb ka rõhk rehvis.
Tegu on järvejääga (sile ja libe) Auto on esisillaveoga, tühimass on 1085 kg. Rehvid on naelrehvid, mõõt on 175/70 R 13. Kas nüüd oskab keegi öelda, millist oleks kõige parem rehvirõhk.
mina oma samaral panin ette 1.8 ja taha 1.7 rehvid gislaved nord frost 3 185/65 R14 auto kaal kuskil 850 ja 900 vahel. proovisin seda rehvi soojenemise värki ka. kuskil 3km jääl sõiduga ca 0,1-0,2 atti tõusis rõhk. asfaldil sõites 0,3 atti. mudugi oleneb välistemperatuurist se ka ja kogu se värk üsna suhteline. eks proovi katseta ise samamoodi. stopper kätte ja muudkui sõida ja mõõda. ise tunned kuidas pidamine muutub. ajad näed kellalt ära.