Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Rallibensiin
Autor: faca 25.02.2006 18:15
Kas kellelgi on kogemust kust ja kuidas seda osta?
nt. siis Neste Green Racing vms.

turbo
Autor: ivark 15.03.2006 16:24
Peaasi, et sinna turbosse mingit isetehtud kokteili ei kalla.
Kõigil normaalsetel ralliajudel on oma programmid eri kütuste jaoks, niiet selle järgi valid. Või tänavaautoga küsi esindusest, sealt peaks ka leidma mehe kes ka rallitamisest midagi teab.

to: koit
Autor: faca 15.03.2006 15:27
aga 2,5 turboga?

rallimorss
Autor: kets 11.03.2006 10:46
lennuki bens sega 98ga ja lisa 2he taktilist õli

rallibensiin
Autor: koit 10.03.2006 18:14
kui jutt käib rallibensiinist, siis rallijaoks minuarust sobib ka 98. Sprintidel ja ringrajas mängib rohkem rolli mis kütus on. 1,6 mootoriga pole küll mõtet raha raisata.

kütuse segu (tolueenyga)
Autor: egertlaa 08.03.2006 16:05
olen proovinud sellist asja nagu tolueen, seda tuleb segada 98 , vahekorras 1/5 .Liiter tolueeni ja 5liitrit 98.tolueeni oktaan arv on 122,auto minek muutus suurtel pööretel päris jõutsaks aga Aivis Ohtla pea mehaanik ütles et isegi nemad ei kasuta seda ,sest selline kütte segu on mõeldud sellistele mootoritele mille surve astet on kõvasti tõstetud.

lennukikütus
Autor: MeelisRS 08.03.2006 13:47
kasutan ka lennukikütet nagu ivark, minek on küll palju äkilisem ja mootorit ka ei peaks rikkuma aga kui seda panna ma hästi ei mäleta kas ajuga või ajuta autole...arvan et ajuta autole ehk siis vanemale ja siis pärast jälle lahjemat bensu panna (nt. 95) siis võib mootor hakkata neutraalsega..noh gaasi andmata pöörded segast peksma, hakkab umbes kõikuma ja võib isegi välja surra...

erikütused
Autor: ivark 05.03.2006 18:46
Enamike bensiinide, võib-olla Elf kõrvale jätta, sest selle koostist ma ei tea, kütteväärtus on enamvähem sama. Igaljuhul 12% need küll ei erine. Küll aga tõuseb võimsus äkiliselt, kui surveastet tõsta, see aga nõuab kõrgema oktaanarvuga bensiini. Sellega on 2 häda - kõrgema oktaanarvuga komponendid põlevad tiba aeglasemalt ja on natuke kergemad kui näit 98. Seega peame korrigeerima süüdet ja karburaatorit/pritset, muidu saame lahja segu. See on ka üks põhjus, miks osa kodanikke väidab, et lennukibensiin "kuiv" on, ja kolvisse auk tuleb. Tegu lihtsalt selles, et lahjema seguga mootor üle kipub kuumenema. 100LL ja 98 erikaalu vahe on kuskil 4%, seega segu läheb niiplaju lahjemaks. Green racing põhieelis 98 ees on tagatud kvaliteet, oktaanarv oli tal vist 100 nagu lennukiküttel. Ise kasutan viimast, sügisel maksis u 20kr/l - põhjus see, et kunagi sain solk 98-t ja keerasin ühe mootori tuksi.

ivark - äkki seletad
Autor: faca 05.03.2006 18:02
Minu mõte oli lihtsalt katsetada tehase lubatud hj kasvu (+12 hj), kirves on ta tõesti - ja sellise hinnaga 60 kr/L mis see firma siin küsib pole tõesti pointi. Neste maksab (mis järel on nt. lätis) 35 kr/liiter

mhh
Autor: Kazpar 04.03.2006 15:33
mul ei olegi tänava sõidu auto,lihtsalt mootor on 1600cc ilma forseeringuta,aga tal on süüte regulaator peal.Lihtsalt tahaks tõmmet paremax saada.

rallibensiin
Autor: ivark 04.03.2006 09:33
kust osta, seda sulle juba vastati. Aga miks sul seda tänavaautosse vaja valada on? Ega ta seal midagi head ei tee, tavaliselt kõrgema oktaanarvuga kütus põleb aeglasemalt - süüde tuleb varasemaks panna, ka võib tihedus tiba väiksem olla (näit 100LL puhul), niiet karburaator või pritse tuleb ringi reguleerida.
Ja kas kujutad umbes ette ka mis maksab - Green racing oli vanasti u 25kr/l ja elf sinna 100 kanti.

ralli bensiin
Autor: Kazpar 03.03.2006 20:52
see,et kust seda bensiini osta saaks ja kuidas see bensiin mitte forseeritut mootorit mõjutab või ei mõjutagi???

Rallikütused saadaval
Autor: zitikas 28.02.2006 11:47
Bensiine võidusõidu tarbeks turustab ettevõte Davecom. Esindatud on ELF-i; Shell-i ja AG DYNO XTREME-i toodang. Viimane nimetatutest on vast parim aseaine Neste Green Racingule.
Täiendavat infot küsi:
e-mail: info@racingfuels.ee; davecom@hot

Green Racing - tootmine lõpetet
Autor: faca 27.02.2006 23:12
, et enam ei toodeta ütleb Neste Eesti tootejuht.
Rallitiimid - millega te sõidate???

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia