Jäänud on kaks nädalat Vaivara rahvarallini, mis sõidetakse Narva linnas ja Vaivara valla teedel. Tegemist on siis kuulsa Narva rallisprindi linnakatsega ja Vaivaras kruusa teedel sõidetava ralliga, neid katseid pole enne sõidetud ja võin öelda, et sõitjad ei pea pettuma kah. Katsed on mõnusad ja põnevad. Suur osa katsetest nii umbes 30% on asfalt kattega. Kui veel reklaamida Narva ralli üritust, siis on korraldajad tuntud kui suurte meente jagajad, küll siseinfona tean, et see aasta ei ole nii suur auhindade hulk kui vanasti aga see on seotud sellega, et viimastel aastatel on jäänud sealsed üritused ära ja sponsorid kardavad, et ka see aasta jääb ära. Nii et ärme anna neile selleks põhjust ja lähme võistlema!!! Siinkohal kutsun kõiki ülesse Narva võistlema tulema, kuna korraldajad on seda meelt, et rohkem nad üritama ei hakka, kui see aasta ei tule üritus välja siis rohkem nad enam proovima ei hakka. Ja omaltpoolt kutsun kõiki osalema sest kui tihti te ikka Narva sattute aga tegemist on kauni kohaga ja uskuge mind sealsed elanikud on toredad ja lahked.
Nüüd siis natuke uudiseid ka komitee tööst. Nii nagu te olete lugenud EAL-i kodulehelt komitee koosoleku protokolli siis üks kõige suurem uudis on RAHVASPORDI AUTO TEHNILINE KAART. See on tehnilise komisjoni ammune soov ja nüüd on siis see sisse viidud. Tegemist ei ole sõitjate nöökimisega, vaid tenilise komitee inimesed ei soovi ,või pigem on väsinud osade sõitjatega vaidlemast vigate eemaldamisega autodel. On osa sõitjaid kes vaidlevad, et neile pole tehtud eelmine võistlus märkust vea eemaldamiseks autolt. Siis nüüd on autol tehniline kaart, kuhu märgitakse sisse vead ja nii pole vaidlust kas eelmine võistlus oli tehtud märkust või ei. Loodan et kõik lepivad sellega ja ei teki mingit tüli. Uskuge keegi komitees ei tee otsusi sellepärast et näidata sõitjatele, et komitee teeb midagi ja siis sellepärast võetakse lihtsalt vastu otsusi. Need ajad on komitees möödas Kõigil kellel pole veel auto tehnilist kaarti siis saatke kiri aivo@kassetikeskus.ee , kuhu märkige auto mark ja mudel, vin kood ning kubatuur
Kuna on mõningaid probleeme korraldajatel leidmaks tehnilise komisjoni töötajaid siis viimasel EAL-i rahvaspordi koosolekul otsustati hakata otsima uusi tenilise komisjoni liikmeid. Seega kui sina või sinu tutvuskonnas on keegi kes võiks sobida võistlustele tenilise komisjoni töösse siis anna endast märkku martin@mjauto.ee tel.59191170 Martin Juhe või aivo@kassetikeskus.ee tel.5540500 Aivo Rahu
Nüüd natuke ka tulemuste online süsteemi saamisest. Neljapäev 27.04 oli mul kohtumine paari väga asjaliku härrasmehega, kes sõidavad ise kah rahvarallit ja nendel on arendamisel uus ÄPP nagu tänapäeva moodsas maailmas ikka. Nimelt arendavad nad täna süsteemi, kus ajavõtu kelladega oleks seotud telefon või seade, mis laeks tulemused online süsteemis kodulehele ülesse. Samuti saavad ka fakti kohtunikud seal karistusi online süsteemis ülesse laadida. Küll ei ole siis tegemist ametliku tulemuste avaldamisega aga usun et 95% kattuvad nad lõpu protokolliga ja siis on sõitjatel ikkagi mingi ülevaade võistluse hetke olukorraga ega pea ootama lõpuautot tulemustega.
Tõmban kerge kiunu ülesse. Miks me ei saa võisteldud? Küll on arutatud, et võistlusi on vähe - see aasta oli plaanis lausa 7 etappi. Käesolevast hooajast lubatakse taas kasutada kruusarehve. Inimesed näevad vaeva ning loovad meie jaoks täiesti uue rahvaralli ja meie huvi selle vastu millegi pärast on leige, näidates nii mingil määral ülesse lugupidamatust korraldajate vastu. Miks? Olgugi, et sprindietappe on juba olnud omajagu ning rallisid ainult üks, siis huvi sprintide vastu tundub olevat suurem. Isiklikult olen väga pettunud, kuna iga ralliga lisandub minu eelarvesse mitte liiga odav edasi-tagasi lennupilet Eestisse. Nüüd saan teha küll eesmärgitu visiidi pealinna, aga võistlusadrenaliin jääb saamata. Kas asi on finantsvahendite puuduses, ebasobivas kuupäevas või selles, et Narva asub meie nii ilmatuma suure riigi ''kõige kaugemas idaservas''? Järgmine planeeritud ralli on Saaremaal - teiselpool Eestimaa otsas. Kas meil on võimalus rakendada prohve
Vastan küsimustele (järjekorras): 1. Pole piisavalt raha. See ei puuduta ainult ühe ralli kulusid vaid üldse selle kõigega tegelemist. 2. Ma ei püüa rahanappusega korraldajate vastu lugupidamatu olla. Vastupidi. 3. Sama vastus mis esimesel küsimusel. 4. Viimasel küsimusel pole küll küsimärki aga vahet pole, vastust niikuinii ei tea.
raha
Autor: All
13.05.2017 22:31
Korraldajad ei suudaks laekuva ligikaudu 8000 euroga rallit ära korraldada? Kui oleks 60 kokku tulnud, kas siis tõesti täiendav 300 euri oleks Vaivara rahvaralli läbiviimise päästnud? Ahnus on selle asja nimi ja ei maksa igas ajsas võistlejaid süüdistada!