Teemaks on lumerajad ja veidi väiksemalt määral jääradasid.
Lugu selline, et olen elu aeg tagaveolisega sõitnud aga tahan nüüd nelivedust proovida mis kätte juhtus kuid seni tundub see VÄGA esiveduse moodi käituvat ja see lihtsalt ei meeldi mulle, kui kurvi minnes on alajuhitav...kurvis olles gaasi andes olukord justkui paraneb kuid siiski.
Keskdiffrit pole, LSD-d tagasilda pole olemas ja phantom gripi jaoks pole samuti ruumi ega ka võimalusi.
Kas keevitatud tagasillaga oleks auto oluliselt aeglasem? Käituks veidigi rohkem tagaveo moodi? Usun, et contraga sisenemine on aeglasem, kuid kas sirgel 3 ratta veoga järgi ei võta seda vahet?
Kaalujaotuse osas on kõik võimalik pmt tehtud...kahjuks on endiselt üle 60% ees.
Tänud kui keegi viitsib vastata, kellel on kogemus antud teemaga või teab kedagi niiviisi sõitvat.
Nüüd on veidi ilma ja sai proovitud jäisemates oludes....(Loodan, et lumes on parem) Kuna nelikuga kogemused puuduvad sai proovitud ka 2001 imprezat, et oskaks millelegi tuginedes võrrelda. Subaru keerab oluliselt paremini....jettal läheb ring ikka way pikaks....siin ei saa vist muud olla kui lihtsalt nina mitte pidamine? Ehk kuidagi roolilati kinnitusi käändmike küljes modida, et rattad sama nurga all keerama saada?
Ja teine asi mis häiris oli see, et gaasi maha lasetes läheb subaru kenasti otseks aga minu auto hakkab suht närviliselt pilduma nagu lappesse läinud kolmene bemm. Millest see võiks tulla?
Ei ole jah või jah variant Ootan kogemuse jagamist
Ma võin ju liivakotte proovida (2wd E30nel proovisin ja sõita oli nagu lihtsam ja auto polnud nii närviline aga kiiremaks auto ei muutunud)
AGA selle tulemusega EI OLE justkui midagi peale hakata sest mul ei ole enam eest taha mitte midagi viia sest kõik mis võimalik on juba taha viidud ja ninalt on eemaldatud. Isegi alla 1kg kaaluv aknapesu rääkimata raskematest asjadest on ninast kadunud. Kui Sisselaske kunagi ITB-dega asendan ja originaal juhtmestiku eemaldan võin ehk veel 5kg võita kuid see pole enam määrav.
Autor: meiz
03.12.2013 19:18
no a kui muid variante pole kui "kas keevisdiffer jah või jah", siis tuleb ära teha. kui keegi ütleb, et see ei tööta, siis sa ju seda ei usu. sest see pole see vastus, mida otsima tulid. mis ma liivakottidega testimisest rääkisin, ei olnud idee auto raskemaks tegemiseks, vaid et leida vastus küsimusele "kuidas ja mis määral kaalujaotuse muutmisega muutub selle konkreetse auto juhitavus" see ei tohiks ju raske olla korraks mingit raskust sisse laduda ja ära proovida. saaksid ikkagi mingi vastuse ma teatud teadmiste baasilt ei julge küll öelda, et paljuski ca 200 kilosest kaaluvahest tingitud halvast juhitavusest saab diffri keevitamisega (mis teatavasti omakorda juhitavusele hästi ei mõju. uhkem on pilt vaadata kindlasti, aga sa otsid ju kiirust?), hästi käituv ja kuulekas sõiduk lumele ja jääle. raskuskeskme samaks jäämisel rattad kõvemini maa küljes ikka kinni pole.
arvan, et ümber õppida pole vaja sest ma ei tunnegi seda autot ja see on esimene talv neliveduse roolis. Nina enam kergemaks teha pole plaanis sest järgmised modifikatsioonid maksaks juba $$$ VR6 mootor on lihtsalt raske kuid lahjema vastu seda kindlasti vahetada ei soovi. Hetkel tühja auto nina ~600kg ja tagasild ~400kg Ehk muudaks see tema käitumist tagaveolise suunas....kasvõi kinnikeevitatud diffriga tagaveolise suunas sest minumeelest oli keevisdiffriga tagaveoline isegi sõidetav.
Ennekõike soovin vastust küsimusele: "Kas kellegi auto on peale sellist modifikatsiooni vähemalt sama kiire või muutub sellega asi vaid halvemaks"
Kui teaks, et se juba eos ei tööta siis ei mõtleks sellele enne. Kas see minu auto all töötab on kah hetkel raske kindlaks teha sest puudub varudiffer ja seepärast ei julge ka kohe keevitada.
vähemalt minu arvamus
Autor: pran
02.12.2013 17:32
Kui tahad teada, mis ja kas on kiirem, siis tuleb asju mõõta täpsemini kui tagumikutunne. Peab olema täpne ajavõtt ja pead olema ise stabiilne, vajadusel võtma ~kümne ringi keskmise jne. Arvan, et igaljuhul kehtib füüsika ja mida kergem auto seda kiiremini saab sõita. Juhitavuse teema on ka oluline, kuid enda oskusi rooli keerata saab alati arendada ning igasugused ala- ja ülejuhitavused on piduri ja gaasiga reguleeritavad. Liivakoti teema juhitavuse osas kindlasti ka kehtib, kuid ikkagi tegeleks ma rohkem kaalu vähendamisega, kui lisamisega. Tagumise difri nn. kinnikeevitamine kindlasti aitab kiiremini edasi liikumist, kui suudad ümberõppida ja halvema juhitavuse oskustega kompenseerida. Ei ole eesmärki kedagi veenda kuna raudselt leidub inimesi kes ütlevad, et nemad teavad, et asi on hoopis teistpidi ja kindlasti paljud seda ka usuvad
Autor: meiz
02.12.2013 16:55
ma hetkel ei rääkinud võistlemisest vaid sellest, et tasuks selgeks teha, kas kaalujaotuse muutmine muudaks ka probleemi. kui selgub, et kaalu ümbermängimisega olukord muutub, siis saab selles suunas edasi mõelda. ega keevitatud difriga on esiots kergemaks ei lähe. mis ta juhitavusele teeb võib ainult oletada. aga jah, olen näiteks esiveolisele autole jääradadel lisaraskusi tahapoole pannud. vahe oli tuntav.
Autos olen taha nihutanud juba aku ja jahutusradiaatori koos ventidega. Kas keegi üldse võistleb nii, et lisakaalu parema balansi nimel kaasas kantakse? Kas keegi on sellise jamaga tegelenud, et keevisdiffriga "võidu sõidab" ? Kange LSD võiks iseenesest sama tähendada talvel? Kunagi proovisin torsenit ja see oli kohutav, siis proovisin ka keevisdiffrit ja oli justkui veidi kiirem kui avatud diff kuid needkogemused põhinevad tagaveol ja ei kujuta ette kas nelivedusel lükkab nina ära või ei kui taga 2 ja ees 1 ratas vedama hakkavad.
Autor: meiz
02.12.2013 10:32
kui sul kaalujaotus nii mööda on, siis äkki peaksid ikkagi sellest alustama. prooviks algul lihtsamalt mõelda ja mängida raskustega. pane liivakotid taha ja proovi siis. kui sellest ei muutu midagi, siis mõtle edasi.