Võistlus on siis 29 septembril nagu Keilas sai öeldud.Regamine käib,katse on hea,tasub sõitma tulla ja vaatama,Lääne regiooni MV lõpetamine on koos suure rahvaspordiga arvatavasti Pärnus,varsti peaks selguma.
See gaasi ja piduriga kiiruse reguleerimise jutt...ma oskagi kohe sellise asja peale midagi kosta. Samuti tänavaliiklust võrrelda võidusõiduga..milleks. Rahvasport PEAB olema kindlasti selgelt aeglasemal rajal kui antud lugu siin. E-rühma korraliku turvavarustusega auto sportralliks saab kindlasti enamvähem sama raha eest kui enamus ülesvuntsitud rahvaspordi autosid on. 4wd klassist ei hakka rääkimagi mis rahvaspordis on täeisti igasuguste reeglite alt väljunud. Autod on võimsamad kui sportralli n4 rühma masinad - natuke nagu absurd minu meelest. Ma olen ise sõitja olnud ja ma saan väga hästi aru kui äge on sellisel rajal sõita ja kiirust peab olema jne. Kuid sellise sarja kontseptsiooni juures on see selgelt vale.
Kiirus 2
Autor: õhkjahutus
01.10.2013 13:57
Saan väga hästi aru võistlejate soovist sõita kiiremini kui reeglid seda ette näevad. Samuti on mõistetav võistlejate poolt toimuv tehniliste tigimuste eiramine olukorras, kus kontroll praktiliselt puudub. Täiesti loogiline on ka korraldajate käitumine, kes peavad oma ürituse "müümiseks" arvestama võistlejate soovidega ning seega samuti astuma reeglite rikkumise karusellile. Arusaamatuks jääb EAL-i ükskõiksus antud küsimuses. Kui aastaid on rikutud reegleid, siis kas tõesti poleks mõistlik reegleid kohandada rohkem reaalsusega ja siis neist ka kinni pidada. Kas tõesti on vaja üht tõsist laksu, et Eestile nii omane mugavusorganisatsioon tegutsema hakkaks? Ja seda paanilist tõmblemist sel juhul ei sooviks siis ei võistlejad ega korraldajad.
arvamus
Autor: Raiks
01.10.2013 13:31
Ma küll ei usu, et keegi tuleks oma igapäeva autoga nendele kruusa etappidele - pead oma auto peale ikka väga pahane olema, värvkattest ei jää peale ühte sõitu midagi järgi. Kas ei ole nii, et rahvasport peaks kasvatama järelkasvu rallidele ja oleks lihtsalt hobi inimestele tegelemiseks, kellel pole nii palju raha, et päris rallisse minna. Tehnikasport ei saa kunagi võrdseks, kes saab rohkem hobisse investeerida omab kindlasti väikest eelist. Keskmise kiirusega annab ohutust natuke reguleerida, kuid see ei ole peamine - betooni ja suuri puid ei ole raja äärde vaja. See 50km/h keskmist on ilmselt liiga madal, kuid 80+ on arvatavasti juba rahvaspordi taseme jaoks liig kuna arvestada võiks keskmist sõitjat-äkki oleks kuni 70 keskmist see õige kiirus. Sportvedrustus on ju lubatud ja siis pole 70keskmine kuskilt otsast palju, tavalise vedrustusega üle 70-ne keskmist on äkki tõesti palju. Rahvaspordi vastu, mis toimuks ainult asfaldil ja igapäeva autodega, selle vastu pole ju kellelgi huvi.
Nõustun täielikult Heigoga ja ise kui ka sõitjana, et kui kiirus on liiga suur, siis sina oled see, kelle jala all on nii gaasi kui ka piduri pedaal. Sa ei pea tingimatta täiega kogu aeg andma. See, et see õnnetus juhtus, ei tähenda seda, et ohutus ei olnuks tagatud. Tänapäeva linnaliiklus on kaks korda ohtlikum, kui hästi korraldatud võistlus. Ma küll ei tea (aga võibolla on), et keegi oleks siinsetest nurisejatest kirjutanud maanteeametisse, et õnnetusi on tänavail nii palju ja kiirus on nii suur, et äkki võtaks linna kiiruse alla! Edu korraldajatele edaspidiseks
Mina kui sõitjana ütlen, et see katse ei olnud ohtlikum kui mõni teine. Juhtuda võib igal võistlusel midagi. Iga sõitja tunnetab oma võimeid ja sõidab selle piiril. Võib olla kõrval vaatajale tundus see ohtlik. Aga minu arvates see seda küll ei olnud.
ohutus
Autor: Priit P
01.10.2013 10:48
Vaadates seda Clio avariid, keskiseid kiiruseid ja pannes kontektsi et võisteldakse sisuliselt ilma ohutusvarustuseta autodel siis jah asi läheb käest ära jälle. Korraldajad ise tahavad ära tappa sarja selliste üritustega. Rahvasprindi idee on algusest peale olnud selline, et võtad on igapäevaauto, teed sõidu ja esmaspäeval lähed sama masinaga jälle tööle. See asi on ikka väga kaugele läinud sellest ideest.
Kiirus
Autor: Kriss
30.09.2013 14:43
Sõitsite mõlemad seda sprinti kaasa ja tundus, et on ohtlik ?
Kiirus
Autor: õhkjahutus
30.09.2013 13:40
Kui nüüd võistluste tulemused tõele vastavad, siis on ikka väheke viltu need maailma asjad. Kapa RAHVAsprindil võitja keskmine kiirus ligi 98km/h, samal ajal toimunud Kehala RALLIsprindil suutis WRC masin raja läbida keskmisega 84km/h. Loodan, et Clio juht väga haiget ei saanud.
Mis kellast üritus pihta hakkab? Kuidas on lood parkimisega. Ega Ääsmäe-Haapsalu maantee äärde pole ürituse raames ajutist keeluala püstitatud? Mitu korda katset läbi sõidetakse? Kuidagi äärmiselt niru ürituse meedias kajastamine. Tuleks hea meelega sporti lähemalt kaema, aga kui pole infot kuidas siis saab?
ADDINOL KAPA rahvasprint
Autor: kalle666
20.09.2013 15:33
Ei saa pikemaks aga see on ka hea lõik.
kapa
Autor: insener1
20.09.2013 13:57
pikemaks ei venita katset? mingi 3km võiks ikka ära olla :)