Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Tehnilised tingimused 2013.
Autor: kalle666 16.03.2013 10:02
Siin üks link: http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/Tehnikakolleegiumi_tea...

Kuna on juba 3 kuud uut hooaega ja on uusi sõitjaid kes on vanade tingimuste järgi soetanud varustust siis osad otsused panevad nendele sõitjatele piirangud ja kohe ka väljamineku kohapealt uued kohustused,poole hooaja pealt ikka tingimusi muuta ei tohiks,ka suures spordis on aasta varem teada mis toimuma hakkab ja nii saab ettevalmistusi teha,see peaks olema praegu välja toodud ja 2014 alustaksime uute tingimuste järgi.Kui need otsused kehtima pannakse kohe 2013 aastast,siis see viib osad sõitjad uuesti põllurallidele kust nad on tulnud ja see oleks tagasiminek,mitte edasi minek sellepeale peab mõtlema ennem kui teha ennatlikke otsuseid. Paar aastat pole midagi tehtud aga niimodi rutakalt ei tohiks nüüd ka tegutseda.

Kalle Kruusma

-
Autor: korsten 18.03.2013 18:32
HANSu ei saa kasutada (või pole efekti), kuna oma loksuva 85a originaalistme asemel ei või normaalset istet panna, kuna turvapuur ei ole lubatud :) Kiiruse kasvamisega kindlasti ei saa turvanõudeid põhjendada.
1600-1800 muutus iseenesest võibolla ei olekski nii suur probleem, kui seda oleks tehtud vähemalt aastase etteteatamisega!

-
Autor: õhkjahutus 18.03.2013 14:45
Kummaline väide on tuua kiiruste suurenemine ja võimsuse kasv turvavarustuse karmistamise argumendiks seisus, kus juba aastaid rahvarallide korraldajad rikuvad (EAL-i vaikival nõusolekul?)võistlusmäärus... fikseeritud maksimaalse keskmise kiiruse nõuet. Oleks ju mõistlik alustada olemasolevate reeglite järgimisest, sest muidu pole järgmisena sammuna välistatud ka nt HANS-i kasutamise nõue.

-
Autor: rutmar131 18.03.2013 11:15
Need tehti,et võistlejad oleksid yksteise vastu ausamad...:)

-
Autor: rutmar131 18.03.2013 11:12
Noom arvan,et sellised muudatused tulid on õige,eks suurel määral on need sõitjad ise teinud ,sest nagu me teame siis paljudel on autod nii yles pushitud,et põhimõtteliselt ostavad endale selle koha,sellest tuleb ka see ,et kiivrid on teised ,sest kiirused on suuremad ja autod võimsamad,räiget kontrolli oli näha ka raplas,mis oli igati õigustatud,sest nii mõnelgi oli mittelubatuid vidinaid kyljes.Eks igal yhel enda arvamus,kuid arvan ,et need hiinakad kaitsevad ikkagi vägem kui ehitatud vastavalt motospordi kiivrid ja kindlasti 1600-1800 on väga aus,mitte 2500 cc ja 1800cc.

kiiver
Autor: smartass 17.03.2013 20:49
Pidasin munakoori silmas. Aga vahet pole. Tsikli võistlustel ei lasta ka ralli kiivriga peale. Usun, et järelturult leiab kiivreid küll. E rühma meestelt juba peaks neid üle jääma.

...
Autor: hondavtec 17.03.2013 15:00
No ma ei saa sellest EAL-ist enam üldse aru.Muudavad reegleid siis kui hooaeg juba käib.Sama oli selle väikese klassiga.Muudeti kubatuur 1600st -1800-ni.Ette teatamis aeg oli olematu.Varsti pole enam ühtegi sõitjat kui nii edasi läheb.

no jah
Autor: morelos 17.03.2013 10:18
Ei tea kelle sugulane vöi tuttav siis neid odavamaid kiivreid maale toob? ilmselgelt müük ei läind hästi, oli vaja kaasa aidata. :D Pealegi motokiivriga sõidetakse ju ka bagidega ja veobagidega ja ...

...
Autor: Oliver1 16.03.2013 14:46
Ega siis kõik ei pea omale spets kiivrit ostma.

...
Autor: Tarmop 16.03.2013 14:32
Rolleri e. siis üldnimetusega motokiiver on ettenähtud mööda asfalti lohisevat pead kaitsma üpris suurtel kiirustel. Seda, et nad seda ka teevad,on tõestatud vastava märgistusega...rahvaspordis täidavad nad kiivri eesmärki ilmselt üsnagi edukalt.

kiiver
Autor: smartass 16.03.2013 10:24
no rolleri kiivriga on ikka nali ka ju sõita. olgem ausad.

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia