Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
Mootor 1600m3 , 16V |
Autor: Andreas1 |
26.08.2011 17:32 |
Tere, kuna mootori ehitamine käsil ja pakutakse kahte varianti kepse koos kolbidega, siis nõu vaja millist valida, kui auto hakkab sõitma rallikrossi ? Nagu ma aru saan , siis vajalik rohkem väänet.Mis on asjade plussid ja miinused?Andmed sellised: OE Bore suurus 78.5mm 78.7mm Bore sizes available 78.5mm ,78.7mm Stroke Insult 82 Comp. ratio 12.2:1 OE Comp. ratio 10.8:1 Compr. kõrgus 32.5 Length C/C 133.5mm Small end Dia 19.46mm Big end Dia 48.6mm ning teine variant OE Bore 78.7mm Bore sizes available 78.7mm Stroke Insult 82 Comp. ratio suhe 12.7:1 OE Comp. OE 12.7:1 Compr. height 28.3 Con Rod Length C/C 137.75mm Small end Dia 18mm Big end 48.6mm
|
|
|
Autor: Andreas1 |
26.08.2011 18:29 |
Mootor citrön/peugeot TU5 |
|
Autor: mondy |
26.08.2011 18:06 |
hmm....minu meelest nende kahe komplekti vahe ainult selles, et lühema kepsuga tuleb surveaste madalam. põhimõtteliselt peaks sama kubatuuri ja surveastme juures väänet juurde andma kui vahetada väntvõll pikema käiguga väntvõlli vastu ja kolb väiksema diameetriga kolvi vastu. aga mis margi mootoriga tegemist on üldse? |
|
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia. |
|
|
|
|