On siis koostamisel alates järgmisest aastas s.o.siis 2012 kehtima hakkavad tingimused.On juba mõned punktid paberil aga ootan nüüd veel ettepanekuid SU klassi praeguste ja liitumist soovivate sõitjate poolt.Võib panna siia teema alla või mulle meilile.SU klassi mitte puudutavat juttu siia palun mitte ladustada.
SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: Rain21
17.08.2011 16:36
See käib ju ainult VAZide kohta
SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666
18.08.2011 20:38
Vastus Rainile on järgmine.Tehnilise mehed on öelnud,et kuna osad sõitjad RR ja RS tehnilisi tingimusi lugeda ei oska või ei taha,siis me peaks konkreetselt välja tooma ka uuesti need asjad mis juba RR ja RS tingimustes sees on.Ma ei leiuta aga tuletan lihtasalt üle mida ei oleks vaja asjatult aretada ja oma vaeva sellepeale raisata,mis on nagunii keelatud ja kui keegi tahab keelatud asju aretada andku minna aga siis ta ei saa ju sõita sprinte ja rahvarallisi,ärme ajame asjatut jama,või on meil eri maade tingimused ma ei tea.
SU-RWD klass
Autor: motonet
18.08.2011 21:45
Oh jumal sa näed ja ei mölise. Kas need küsimused ja vastused on seatud kellegi vastu või üritatakse kedagi paika panna.Kas need küsimused ja piirangud on mõeldud asja odavuse säilitamiseks või ohutuse tõstmiseks. Kui asi on nii siis on suund kaheti mõeldav.Olen paras ... Jälgin teemat ja proovin süveneda
SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: kalle666
19.08.2011 11:35
Kui nüüd Pärnu RR korraldajad teevad SU klassi siis seal saame kokku ja niipalju ikka aega on et midagi arutada ja vaadata kas laseme vanaviisi edasi või mis arvatakse.Kui on ka varem võimalus kokku saada mõnel võistlusel ja arutada teemal,miks ka mitte.
SU-(Soviet Union)vene tagaveolised autod
Autor: Rain21
19.08.2011 12:14
Kalle keilas meile öeldi,et lisa reaktiivvarraste paigaldus ei ole keelatud kui silla kinnitused on originaalid.Ega need lisa vardad ei tee sõitu ohtlikuks vaid pigem ohutumaks.Mina olen päri et jätkuks asi RR tehn tingimuste järgi ja asi vask.
SU-RWD klass
Autor: motonet
19.08.2011 13:41
Tere jälle.Pidasin siin endaga aru.Tulid veel mõned küsimused antud teemal. Kas need väidetavalt lõigatud KOPIKAD, 05,07 on ohtlikud ja väga kallid ehitised võrreldes WD-väikeste ja suurte-M.Kas seal on kasutatud ja hakatakse kasutama raketi teadust.Tean ühte vana peeru kes ajab oma kaelkirjakuga juba 4-5 aastat.Ta ei ole isegi pilti mahtunud selle aja jooksul.Kedagi ei ole ta seganud, tehniliste käest on saanud märkusi istmete ja rihmade kohta .Ise rääkinud ka oma tegemiste kohta avameelselt midagi varjamata..Arvan et see kaelkirjak on üks ODAVAMAID tehnikaid sarjas.Kui arvatakse et need vardad ja amordid liiklus ohtlikud ja veavad edasi kiiremini autot , miks siis neid autodele tehasest paigaldatakse. Miks arutada seda asja alles PÄRNU RR-il kui 27.08-28.08 ollakse KÄRDLAS sõitmas. Seal on vesi ka ümber ei sa ütlemiste eest põgeneda. Tulen ka vaatama
SU-RWD klass
Autor: motonet
20.08.2011 12:41
Ärge jätke asja pooleli.Teised foorumid matavad ajaliselt seda teemat.Tahaks vastuseid ja arvamusi.Olete kõik garaazides joote bensiini ja hammustate plekki ning rauda.
SU teh. tingimused
Autor: vvallo
13.01.2012 16:10
Mis lõpplahenduseks siis jäi SU klassiga, kõik käib RR 2012 tehniliste tingimuste järgi ? (Kui need avalikustatakse)
SU tehn.tingimused
Autor: kalle666
14.01.2012 09:06
SU käib kehtivate tehn.ting.alusel nagu on EAL-i poolt ettenähtud ja kui pole 2012 aasta tehnilisi siis 2011 aasta tehniliste alusel.
SU tehn.tingimused
Autor: õhkjahutus
01.06.2012 21:44
Millised on legaalsed lahendused ZAZ istmete asendusel, et need vastaksid RR tehniliste tingimustele: 3.13 Istmed ja turvavööd peavad olema algsed ja automudelile tootja poolt ette nähtud. 3.15.Keelatud on kasutada istmeid, millel puuduvad peatoed või millele tootja pole peatugesid ette näinud. Istmekinnitused peavad olema istmel automudelile tootja poolt ettenähtud. Nii mitmelgi korral on SU klassi puhul teemaks olnud, et GAZ-id ja ZAZ-id taas rajale, aga kas antud reeglite järgi on see üldse reaalne?