Alustuseks väljavõte 20.07.2011 rallikrossikomitee protokollist: „ 4. Võistlusklassid 2012 hooajal
4.1. Kas liita ERK 2000 ja RWD, mootori max kubatuur oleks 2000 cc ning sõita võiksid ka 2.0 L olemasolevad esivedu autod? Klassi nimi oleks Div 2.
Ühehäälselt otsustati liita ERK 2000 ja RWD klassid.
4.2. Noored peaksid sõitma D1A klassis ja kasutama ainult esiveoga autosid? Noored sõidavad, kas klassis Super 1600 või TouringCar, kuid mootori töömaht ei tohi ületada 1600 cc. Super 1600 klassis on lubatud sõita ainult esiveoliste autodega ning noortemeister selgitatakse välja Super 1600 klassis. TouringCar klassis sõidab noor üldises arvestuses. 4.3. Järgmise aasta võistlusklassid? Järgmisel hooajal on 3 põhiklassi: Super 1600, TouringCar, SuperCar“
Mida peaksid tegema võistkonnad, kes on arvestades kehtivaid rahvusliku klassi RWD tehnilisi reegleid endale ehitanud või ehitamas täna lubatud kuni 3500cc mootoriga võistlusautot(mootorit).
Hetkel on peale debütandi, võistleja nr 6 RWD´s, kelle auto on ehitatud silmas pidades kuni 3500cc reeglit, üks võistleja ehitamas endale uut mootorit ja üks täiesti uus võistkond plaanimas järgmise hooaja kaasa sõitmist, samuti arvestades kehtivaid reegleid. Kas poleks äkki rallikrossi edasise positiivse arengu mõttes kasulikum proovida reegleid mitte muuta ja üritada tekitada mingigi stabiilsus.
Siiani toimunud etappidel on rahvusliku klassi kohta pealtvaatajate emotsioon olnud positiivne, ning sõitjate ridadeski on klass rahulolu ja huvi pakkuv. Samuti on kindlasti RWD-ga liitujate plaani pidajate hulk piisavalt suur, et ühe hooaja põhjal RWD´d MITTE välja suretada.
Printsiibis on rallikross nagu laps, inimene- areng ei toimu üleöö. Täna on Eesti rallikross taas õppinud ära püsti tõusmise ja seismise, edasi on vaja õppida hoidma tasakaalu ja alles siis saab hakata tegema samme edasi võttes eeskujuks näiteks Skandinaavia ja Euroopa rallikrossikultuuri. Liigne rutakus võib tähendada valusat kukkumist. Teha kolme etapi järel JÄLLE muudatusi on pisut totter..
Veel- Suhtlemist korraldajate ja sõitjate, meeskondade vahel võiks olla rohkem-olevik, tulevik, jooksvad küsimused- natukene pingevabamas olustikus, kui seda on võistlejate koosolek enne võistlusi. Äkki oleks paslik kutsuda asjaosalised kokku millalgi Laitse etappi raames?
Ja- suhtluseks on loodud ka väga popp koht http://rallikross.ee/foorum/ Tore oleks kui sinnagi tekiks kasutajaid, teemasid, arutelusid- nii rallikrossi olevikust, kui tulevikust.