+ konkreetse võistluse juhendid koos lisadega võistluse eel.
Edu!
Aga ennem soovitaks kindlasti sprinte proovida + põhjalikult tutvuda rr ajakaartide täitmisega. Enamus lähevad sellega alt alguses.
Timo
.
Autor: -awd-
05.11.2009 12:06
Rahvarallit peabki sõitma täitsa tavalise autoga, välja arvatud V21 kus saad ka rallikaga kihutada. Ja sõiduks läheb, siis kontrolli täpselt mis lubatud teha on. Ära midagi kahe silma vahele jäta sest sel aastal on tehniline päris korralikult autosid puistanud. Aku kinni, kõik mis pagassis kinni korralikult rihmadega vms. Ära hakka pagassi toppima rasket õli tungi, see lastakse ära koristada. Kõik liigne ja lahtine kola salongist välja. Ära hakka toppima koonusfiltrit, sisselaske muutmine keelatud! Väljalase jäta ka originaali sarnane, ettevaatust müraga kui oled teise püti paigaldanud. Kustuti kindlalt salongi 2x 6mm poldiga läbi põhja kinni ja et kasutad ikka metall vitsasid kiirlukkudega. Selle meisterdab edukalt kodus ise. Põhjakaitse alla! Jälgi et kiiver vastaks nõuetele, ehitaja kiiver ei sobi:D! Lisatuled tulevad igal juhul kasuks. Kiirused võivad suht suureks minna ja siis sõidad ka kaugtuledest ette. Stopper ja parem 2tk õigeks. Ja ega muud nagu polegi kui ainult tuld anda.EDU!
Kui nad rahvarallit ainult lilleõieks ei muuda siis tahaks järgmine aasta vähemalt 1 võistluse kaasa teha. Küsimus siis selline et kust leiaks mõne sellel aastal toimunud võistluse ajakaarte ja legende, et saada mingigi ettekujutus milline see legend välja näeb. ette tänades Tanel