sattusin sellisele leheküljele nagu http://www.forsage-luga.ucoz.ru/ - pihkvast natuke edasi luga linnas korraldab kohalik rahvas "rallisprinti", nagu nad seda kutsuvad. reeglistik on natuke lõdvem, kui meie rahvasprint - ei nõuta ntx isegi tulekustuti olemasolu, kiiver peab küll olema.. 8 august on järgmine üritus - sõidetakse kruusa, 3 korda ühes suunas ja 3 korda teises, lõigu pikkuseks 5,6 km. sportautodel osalustasu 2000rutsi, standart 1000rubla. tegemist on (ilmselt) sama lõiguga, mis pärisrallis (mida kah luga kandis korraldatakse) kannab nime "ваньки&... бугор". sinna juba ei jõua, siiski järgmine üritus peaks toimuma umbes kuu aja pärast (augusti lõpp/septembri algus) - aga see on esialgne info.
mõistagi, on ürituste korraldamine natuke teisel tasemel - aega võetakse ilmselt stopperiga, turvalisuse eest hoolitseb ennekõike juhi mõistus (euronõudeid pole) ja üldse võiks seda asja käsitleda kui ranget "eksootikat" (venemaa ikkagi, ja kaugeltki mitte pealinn) :)
siiski hetkeseisuga on paar inimest, kes oleksid huvitatud minema - võtame seda kui väikest puhkus või nii, ja lisaks saab kihutada kah natuke :)
korraldajad lubasid mulle emaili saata, kui kindlamad kuupäevad paigas on - siis võib ka konkreetsemaks minna.. seni aga koguks inffi, kas kedagi veel selline üritus stiilis "eestlased venemaal rahvasprinti sõitmas" huvitaks? :)
veidike on infot liikunud, et sarnane rahvasprint on jälle toimumas Luga kandis 29. augustil!
Luga asub siis täpselt teiselpool Peipsi järve. Kui minna sinna Tartust, siis on teekonna pikkuseks täpselt 300 km, millest 200 km Venemaal (100 võru piirini). See magistraltee. Narva kaudu minnes tuleb otse lõigates sama palju km, kuid teed siis sellised, mida suurel kaardil ei näe ja seega olukord ei pruugi ka eriti hea olla. Kronja teadis rääkida, et viisa taotlust vaadatakse 10 päeva üle ja hind kuskil 700.-?
huvitav, kas 2kg tulekustuti on vene liikluseesirjade järgi nõutav või aint võistlustel vajalik? kui konkreetseks läheb siis küsin need punktid üle, muidugi
kui minekuks läheb, siis võtke kindlasti EAList mingi kaaskiri. Kui piiriületusel jama tekib, siis on sellest suur abi. Nimelt suhtuvad vene piirikad ja toll igasugu treileritel veetavatesse võistlusautodesse (ma eeldan, et oma rahvaralliautod viite ka ikka treilaga kohale) väga umbusklikult. Kaaskiri võiks olla inglise (või veel parem vene) keeles, sisaldama midagi sellist, et EAL delegeerib need ja need sportlased sellele ja sellele võistlusele kes kasutavad seda ja seda autot. Võimalikult palju templeid võiks ka peal olla - templid venelastele meeldivad. Ilmselt annavad piirikad teile veel mingi paberilipaka, millele peate korraldajalt templi võtma ja selle lipaka tagasitulekul piirikatele esitama. Kui lipakat pole, võib trahvi saada. No ja kui piiril asi jamaks läheb, siis ilus sile 500rublane aitab kah:) Meil oli aastaid tagasi selline "jama" et krossi GAZil oli kahe hooaja vahel number üle värvitud - 12st oli saanud 7 või midagi sellist. Piirikad vaatasid tehnilises passis olevat pilti ja hakkasid jonnima - see pole õige auto, seda ei tohi üle vedada. Lõpuks oli 500 raha see, mis aitas neid numeroloogilisest kimbatusest üle:)
ülevaatus - nagu meilgi, tehniline komisjon enne võistluste algust kindlustus - kohapeal, maksab 100rutsi lapsed - peab olema notariaalselt kinnitatud vanema luba, ametliku tõlkega vene keelde. ja siis ei pea issi auto lähedalgi olema.
kindlustus - roheline kaart kehtib ka venemaal, eraldi ei ole vaja. ülevaatus - usun, et eraldi ei pea tegema, piisab et auto lubatakse üle piiri. küsin üle. vanusepiirid (noored) - minu meelest oli juhiloa olemasolu nõutav. küsin üle.
kas on ka mingid vanusepiirid ,pean muidugi silmas enda poissi kes 12 ja sõidab noorte rahvasprinte, oleks päris huvitav, seda enam, et ise venemaal viimati olnud 20 aastat tagasi.
?
Autor: -tafi-
05.08.2009 21:37
kas ülevaatus ja kindlustus peavad ka eksisteerima?