ma saan kuidagi veel aru, et laitse rallipargis niisama trenni ei lubata kruusakatega teha - aga võistlused kah ainult sliki/suvekaga? ja raha küsitakse poole võrra rohkem kui märjamaa sprindil oli? sorry, sellist sprinti ei sõida.
sai küll kruusakaga sõidetud kuid need hävisid selle sõiduga kõvasti rohkem kui slikid. need kes kartsid et slikkidest ei jää midagi järele siis sõitke kõigepealt üks sõit ja siis halage. ja kiirem aeg sõideti laitse ns tänavarehviga
Eelmisel aastal peeti Rahvasprindi Karikavõistluste etappe Laitse paarisrajal kolmel korral. Pea iga kord oli kohal ca 100 võistlejat, sõideti kolm vooru kruusakatega, jagati karikad omavahel ja mindi rõõmsalt koju. Mina isiklikult ei mäleta küll, et nii hirmsad roopad oleks kolmanda vooru lõpuks tekkinud, et enam sõiduautoga seal sõita ei saanud. Sõideti ja paljud parandasid ka oma aegu. Sel aastal on tavaliselt rahvasprintidel stardis umbes poole vähem autosid. MaSu on ka ilmselt oma töö teinud ja kõigil pole enam võimalust uusi kruusakaid alla panna oma autole. See peaks ju rada samuti rohkem säästma. Sellest samast MaSust tingituna on ilmselt paljud sõitjad teinud valiku, millised etapid kaasa sõidavad või kas panustavad rohkem kruusa või asfalti peale. Ma arvan, et see pole sõitjate suhtes eriti aus keset hooaega mingeid uusi reegleid ja tingimusi välja mõtlema hakata. Minu jaoks on Laitse rada piisavalt lähedal ja oli plaanis see etapp kaasa sõita hoolimata sellest, et rahvasprindi sarjas sel aastal kaasa muidu ei löö. Kuna rahvaralli ja noorterallid/sportrallid on kruusakatsete peale üles ehitatud, ei eksisteeri näiteks minu võistlusautodel ei võistluskõlbulikke suve- ega slikkrehve. Seega jääb tulemata. See selleks, see on minu isiklik traagika, aga minu jutu mõte on selles, et niigi vaevu hingitsevas rahvasprindi sarjas äkki ei oleks eriti hea mõte keset hooaega mingeid revolutsioonilisi võistlusi korraldada. (Mainiks siis ära, et muidu on väga superluks, et rahvasportlastele ikka ka midagi korraldatakse, muidu vastab keegi jälle, et "Mis sa virised, hea et üldse keegi teeb"). Minu jaoks ei ole see otsus lihtsalt põhjendatud.
"kruusakatega oleks kolmandas voorus offroad autot vaja"? - nii võib järeldada, et see on teil esimene hooaeg.. sest et eelmine aasta sai küll kruusakatega sõidetud..
need kes ei saa aru kruusaka keelust,siis otsige endale mingi kruusatee ja sõitke üks kurv 200 korda läbi .mis sealt järgi jääb? noortesprindil oli autosi vähem ja needki tegid raja korralikult pehmeks kruusakatega oleks kolmandas voorus offroad autot vaja
Juuli lõpuks pidi otsustatama Laitse rahvasprindi saatus. Kas kellegil on juba mingit infot selle toimumise või mittetoimumise kohta?
rehvid
Autor: Veiko7
12.07.2009 12:19
See rehvieelarve on siis mõeldud 2wd audele pigem. 4WD on teine maailm ja teine eelarve.
Veiko
rehvid
Autor: Veiko7
12.07.2009 12:18
Neid pole mõtet minuarust piirama küll hakata...ei ole seal mingit säästu. Ma küll see aasta enam ei sõida rahvasprinte aga eelmisel aastal sain hakkama ühe jooksu rehvidega läbi terve hooaja. Üks jooks Toyo R888 ja üks jooks Michelin M41 kruusakaid. Kokku on need kaks jooksu umbes 17000-18000kr. See oli piisav, et hooaja kokkuvõttes kaks karikasarja ära võita. Rahvasprint on nii öelda entry-level autospordis. Siin ongi just hea saada maik suhu, mida kõike see autosport tähendab. Kruusakatega on tunduvalt huvitavam ja lõbusam sõita, kui oleks mingite Masteri tavarehviga. Seda peate ju tunnistama. Fakt on see, et kui sul pole mitte mingit raha tagataskus, siis pole mõtet ju tulla lammutama autospordis. Raha on eelduseks, et sõita ja lõbutseda sellisel suhteliselt kallil hobil.
Sõbrad - jõuame jälle sõnani korraldage - palun tehke seda. Korraldamine tähendab täna - eelarvet, aega, kokkuleppeid. Te ei saa kokku lepitud isegi selles, et kõik õigel ajal ametliku registreerimise ära teeksid! ikka on neid, kes tulevad kohale just siis kui neil on vaja. Ei ole ju raske leida paar mintsa ja rallyregis oma nimi kirja panna. Siis saaks ka korraldaja teada, millise eelarvega arvestada. Rehvidest ja muust on ka rikkamatel aegadel räägitud. Kasutan ühe tegija sõnu: "tehke rehvireegel, Master või "Blaster" - ma lihtsalt ostan kolm ringi iga võistluse jaoks ja ikka sõidan kiiremini". Autosport on selline ala, et kui tahad olla eespool 6ndat kohta pead ikka välja käima. Olgu siis rehvide või auto peale. Kas selline "koosolek" ei lõpe äkki nagu Laitse regamine - kõik on nõus, et peab tegema, aga kohale ei tule keegi. PPP - põliste pohhuistide partei käib ka iga kuu koos, arutavad riigi asju ja on kõvad tegijad - kuid - kus, millal ja mida arutatakse - kõigil on POHHUI! Aga partei liikmed igaüks eraldi on kõvad tegijad! vabandage mehed-naised - ka E-ryhma eelmise talve "kokkutulek" oli samalaadne näide. Korraldajatel jooksis lõpuks juhe kokku ja ikka nende pärast, kellel üks või teine asi ei meeldinud... See "korraldage, tehke, parandage olukorda" meenutab ametiühingute tegevust. Peaks looma rahvaralli ametiühingu! Küll oleks arutamist. Ja siis saaks korraldajate OMAVOLI vastu ka MIITINGUID korraldada. Alustaks aga sellest, et oleks lihtsalt loovamad ja kes sõita tahab, see ka saaks sõita!
Jälle see RAHA-teema. Tartu Sügisjooks on tõeline rahvasport.Kas paneme nüüd kõik kummikud jalga ja jooksma!Ei suuda kõik endale Nike tosse osta.Kas Sa-awd- sõidad sprinte-rallisid ja palju siis kaotad klassiliidrile,kel jube suur tengelpung?Kõik lihtsalt ei mahu paraku poodiumile.Tuleb lihtsalt endal edasi areneda,mitte teisi pidurdada.Tee siis eal-le ettepanek stardimaksud alla...! Jälle rikkamatel eelis saavad sõita,kuna suudavad maksta.Kui ei ole võimalusi tegeleda sellise kalli hobiga,tuleb midagi muud leida ja mitte viriseda.Nii lihtne see ongi!
rehv
Autor: -awd-
10.07.2009 20:59
kas millagi on plaanis korraldada rahvasprintlaste/rallitajate kokkutulek et saaks arutada tuleviku plaane ja paika panna ka mingid reeglid et säiliks selline spordiala ja võimalikult väheste kulutustega? tegemist ikkagi RAHVAralli/sprindiga mitte sellise alaga kus on tegijad suurema rahakotiga vennad
rehv
Autor: -awd-
10.07.2009 20:40
ammu juba on sellest juttu olnud et võiks ju kasutada näiteks eestis taastatavaid talve rehve. pidamine on küll kordades sitem kui korralikul kruusakal aga eelarve oleks ka palju väiksem
to vw team
Autor: badjay
10.07.2009 18:20
Ei tea ei näe põhjust vältida.
Ja mis kruusakatesse puutub siis paistab et mõned ei oska lihtsalt ilma kruusakatega sõita, muud põhjust ei näe.
Võistluse juht viibib hetkel veel välismaal, mistõttu ei ole tal võimalik telefonile vastata. Bülletään 2 andis tingimuse võistluse toimumise kohta- 50 eelregistreerunud võistlejat, kuivõrd registreerus 41, siis on juba sellest võimalik välja lugeda, et võistlust ei toimu. Lisaks on välja antud bülletään nr 3, mis kinnitab, et võistlus on edasi lükatud. Ja kellel muresid, võib helistada mulle 58353680. PS Natukene koomiline on see, et nüüd on ähmi täis inimesed, kes enne siinsamas foorumis eelnevalt kinnitasid, et nad niikuinii võistlusel ei osale :)