suurimad tänud, nimelt miks ma ehitasin 51 oli see et 53 mootoriga ei ole mitte mingit varasmat kokkupuudet ja bagi raam mille ostsin oli juba tehtud 51 moto jaoks.
...
Autor: ritsikas
28.09.2007 11:17
navigatorile Kõigepealt palju õnne pere suurenemise puhul! Aga selline ääremärkus, et mida sa tegid siis 51-mootoriga bagi, kui juba tahad tehnilisi tingimusi muuta. Valinud siis 53-klass, kus tingimused palju jäigemalt paigal ja ümbertegemise võimalused suht väikesed.
aivar mõni postitus tagasi sa ütlesid et see koosolek ei otsustanud midagi see on vaid nõuandevorgan, see selleks, kuid kahjuks jah ei õnnestunud varstus kohal olla kuna minu perekond suurenes esmaspäeval, teiseks ei olegi meil arvamust et vanasti midagi ei aretatud, tean mehi kes juba sellel ajal sõitsid torukollektoritega ja oli muudki tehtud aga lihtsalt asi oli rohkem selles et kes kui palju oskas originaal osadest midagi aretada ja ehitada. Tahad konkreetset näidet, kindlasti karbussid võiksid olla Gaz auto omad ikkagi, muidu suured rahakad mehed tellivad kusagilt endale kolme või nelja kõriga ameeriklaste karpad või jumal teab mida veel sinna aga need kellel sellist raha ei ole sõidavad ikka originaalidega, ja samas annab ju ka Gaz originaalidega nii mõndagi teha kasvõi siis Tsaika oma peale panna!! Samuti käigukastid, see on ikka asi mis annab väga suure eelise, ja on ju ringkondades teada et neid tehakse päris palju ümber ja see on päris kallis asi. see asi võiks samuti olla originaal ja vanemad mehed räägivad et seda on väga lihtne kontrollida! ja sa küsid et kes keelab praegu paberit kirjutamast ja kontrollitakse, aivar......ei taha ju teise peale näpuga ka näidata ja kellelegi kaevata!! ja kui oleks kõik originaal osad siis oleks juba hea vaadata et kes ja mida siis suudab aretada ja välja mõelda nendest asjadest!! rahakamad mehed võivad ka siis ju Tsaika peale panna.........see ka Gaz oma ju. to bagimees: 51 bagi hakkan sõitma, masin oli juba varstuks korras aga pere suurenemise pärast ei saanud osaleda! aivar samuti võiks ju kontrollida blokeeringu olemasolu......tean väga mitut bagi mis seda kasutavad, aga keegi ju ei kontrolli seda kuigi see on sõidu aeg isegi pimedale näha(eriti Varstus) kes kasutab ja kes mitte!! Talvesõ
Mis puutub Janka sõiduoskusesse, siis selles ei maksa kahelda - ta loputaks konkurente ka siis, kui tal tehnika nii hea poleks. Ja vaadake kasvõi tema kehakuju - ta on tugev, hokimängijana vastupidav. Seda lootust ka pole, et ta ära väsib ning lõpus eksima hakkab. Mis tehnikasse puutub, siis meil võib jääda mulje, et see kipub tal lagunema. Mullu kukkus tal Varstus kardaan alt ja tänavu sama lugu. Aga ta pole nende kahe sõidu vahel remonti teinudki, ta ise rääkis, et vahepeal oli 15 võistlust ilma katkestuseta! Tehke järgi! Kozlovskise auto headus peitub ikka tarkades meestes, mitte jumal teab milles. Juba tema isa sõitis ja isa on tal senimaani asjaga seotud, kuigi ilmselt jagab Janis ise ka värki. Mees on lihtsalt andekas mees, kasvõi selline fakt, et kohe oma esimesel sõidul oli ta kolmas (aga tol ajal oli Lätis veel 20 krokodilli rajal). Ja täiesti teemaväliselt, aga tehke seegi asi järgi: mullusel peol võitsis Kozlovskis kõigi eestlaste ees väikese improviseeritud mälumängu, tänavu jagas 2-3 kohta. Ja küsimused olid ikka pigem Eesti kesksed...
Kulla sõbrad, see teie jutt tehnilistest on aia taga haukumine. Kus te olite, kui koosolek oli? Ma ei juhtunud küll Valga ega Kadrina mehi nägema ja kui teid polnud, siis loomulikult ei saa arvesse võtta ka teie arvamusi, sest seda polnud lihtsalt teada. "Vanadest aegadest" - kust selline ideaalarvamus, et "vanasti" midagi ei aretatud? Üritati ka siis teha, mis vähegi võimalik; ainult vahendid, tööpingid, isegi tehnilised teadmised olid kehvemad. Aga veelkord: iga mees aretas nagu oskas. Kolmandaks: mis neis tehnilistes tingimustes siis praegu nii väga häirivat on? Äkki teeksite mõne konkreetse ettepaneku? Kui on asjalik, pole välistatud selle arvestamine. Neljandaks: Naiivne oleks loota, et lätlased-leedulased viskavad oma hästi jooksvad 53-d nurka ja hakkavad ehitama aeglasemaid autosid, et eestlased ikka tappa ei saaks. Lisaks: minu arust oli just Eesti esimene 53-e mees Tiideberg see, kelle soovil tehnilisi tingimusi vabamaks lasti, lubati sealhulgas Tshaika mootorid. Kes keelab praegu tehnilist vastavust kontrollida? On probleem, kirjuta palun paber ja kontrollitakse. Näiteks veokatel tehakse ka ilma paberita käigukastide pistelist kontrolli, bagidele see muidugi ei laiene, sest kastid pole piiratud. Kolme riigi peale ühised tehnilised? No aga ongi ju praktiliselt ühesugused, kõikides klassides muide. Olete te sõbrad, läti-leedu tingimusi üldse näinud või lugenud? See, et Eestis veel ei nõutud, aga uuel aastal hakatakse nõudma, küljevõrke ja et leedu bagidel on bensiinitorud nn kaheseinalises voolikus, kiisust ju ei mõjuta. Eesti 53-e tingimused on läti omadest minu teada maha kirjutatud, on vaid paar tühist piirangut, mis järgmiseks aastaks ära kaob. Ja kui te leedulaste bagide mootoreid vaatasite, siis vähemalt Maniusi
ma arvan et paljud oleks sellega nõus et kõigil oleks võrdsed masinad siis jääks ju ehitamis kulud ka väiksemaks ja oleks rohkem sõitjaid to navigator mis masinaklassi sa tuled sõitma.veelparem oleks kui kolme riigi peale oleks ühed tehnilised tingimused hea oleks vaadata kuidas kozlovskis 53-l sõidaks kas ta siis ka pikalt eest läheks
olen rääkinud mitmete endiste sõitjatega ja tean ka praegusi sõitjaid, kes sooviks näha bagi krossi nii nagu oli ta palju aegu tagasi. Nimelt siis rohkem originaal osasid ja samuti ka suuremat kontrolli tehnilises pooles. Nimelt vanad sõitjad meenutavad siiani rõõmuga kuidas peale sõite kolmel esimesel masinal kontrolliti ülekandeid ja üldse tehnilist vastavust. Võibolla oleks tõesti asi huvitavam kui ei oleks nii palju vabasid võimalusi antud kui on praegu ja kontrollitaks muid tehnilisi asju ka!! Aga eks paistab mis ma sellest siis arvan kui olen oma bagiga mõned korrad rajal käinud!
...on veel väga vara rääkida. pole veel seegi teada, kus täpselt etapid toimuvad (mõned rajad jäävad ilmselt välja ja teised tulevad asemele - väga võimalik, et taas tuleb kalendrisse Valga ja oktoobris näeb, mis see uus rada endast kujutab). süsteem on selline, et kõigepealt pannakse paika rallide kalenderplaan, sellest lähtuvalt kõik teised sarjad (et võistlused ei kattuks). Hooaja algus on ilmselt mais jah, kui lätlased just oma aprilli-lõpu Smiltenega ei üllata. Nad rääkisid, et vbl lastakse Smiltenesse ka bagid peale ja püütakse mingi eraldi sari aretada, aga see on praegu veel väga üldine jutt, mis enne kevadet vaevalt, et kinnitust saab, kui üldse saab.
Ei, bagidele siiski talvesõite ei tule, valdav enamus koosolekul olnud bagimeestest seda ei pooldanud. Ei pooldatud ka ettepanekuid tehniliste muutmiseks; nii et laias laastus jäävad need mullusega võrreldes samaks. Komitee koosolek võtab muidugi lõplikud asjad vastu, meeste koosolek on siiski vaid nõuandev organ. Millal komitee koosolek toimub, see pole veel teada. Ühe sõidu saab teoreetiliselt siiski veel teha - 13. oktoobril on uuel Võrumaa rajal proovivõistlus. Ja lätlased vist teevad ka veel Smiltenes mingi hooaja-lõpu asja, aga seal pole vist bagid kavas.
nii tegin muinast ka väikese klipi, aga kuna ma ei suutnud oma kipsiga parema positsiooni pärast võidelda ei ole põhipauku näha, aga mingi pildi asjast ikka saab. Järgmine aasta (kui ise sõitma ei hakka) püüan paremine :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=O8hM6OhoPvU
tegin ühe variandi veel, aga see ka minu tipp, sest paremat pilti pole, hea oleks kui saaks selle venna materjali näha (kasutada), kes oli seal samas, kus pauk käis. http://www.youtube.com/watch?v=IeDg_ujjXKQ
nii ma tegin isa (bagi nr.19) ja selle tapa bagi kokkupõrkest väikese klipi, kvaliteet ei ole eriti hea, aga ikkagi on näha, kes ja kuidas :). Mul on ka muinast pilti, aga see võtab veits aega. Teen ka kogu krossist kokkuvõtva filmi. http://www.youtube.com/watch?v=3MmVj5TrVWo
jah sellest tahaks teada küll saada et mis siis järgmise hooaja asjadest ka teada ja aivar kas on tõsi et tulevad muudatused tehnilistes tingimustes? millal on uudiseid oodata!? ja kas on bagidele talvesõitu ka tulemas?
Ei mul kõik korras... käisin tartus kompuutris ja seal mingit luude murdu ei leitud, niiet mitte midagi tõsist. Pea ja kael ainult valutavad ja tõmbab katuse sõitma vahepeal :) aga muidu kõik OK