|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
13. august 2003 1:53
Tagasi
Trüki lehekülg
Peaministri Soome reis maksis 122 tuhat
Kommentaare lisatud:
15
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
SL ÕL
, 13.08.2003 02:08
Parts ämbris
Kui peaminister Juhan Parts Soome rallile sõiduks luksuslennukisse istus, ei mõelnud ta arvatavasti, et peatselt tuleb tal oma lennu finantseerimisallikate kohta avalikkusele aru anda. Selline oleks küll kõige lihtsam seletus toimunule. Partsigi poleks mõtet sedavõrd alahinnata, kui mitte kohe poleks alanud vassingud lennukiüüri tasumise asjus.
Valitsuse pressiesindaja kinnitusel maksis kulud Fordi meeskond, viimane lükkab aga selle väite ühemõtteliselt ümber. Kuigi Partsi meeskond pole suutnud mitme päeva jooksul avalikkusele selgitada, kelle kulul peaminister siiski Soome sõitis, on kindel - kas Juhan Parts või Fordi meeskond on rahvale tahtlikult või tahtmatult valetanud. Samas on vähe põhjuseid, miks Fordi meeskond peaks sõidukuludega vassima hakkama. Me ei imestaks isegi sellegi üle, kui Partsi lennuarve maksaks lõpuks kinni Eesti riik.
Tagatipuks - või eelkõige - jääb arusaamatuks see naiivsus, millega iseseisva riigi peaminister ronib väidetavalt teadmata kelle tellitud ja teadmata kelle kinni makstavasse lennukisse.
Veel üks, ja märksa hullem variant oleks, et Parts küll mõtles eelseisvale seletuste andmisele kui paratamatusele, kuid tal ei olnud valikut sõidust keelduda. Sest Markko Märtini rallisõitu spondeeriv ettevõte on samal ajal ka Juhan Partsi erakonna suursponsor. Ja kui teene alati otsest vastuteenet ei nõuagi, siis tänuvõlg ning mälestused meeldivast lennureisist jäävad peaministrit kindla taagana saatma.
Pärast sellist konksuga «kingitust» on aga kaheldav, kui vaba ja sõltumatu peaminister oma edaspidistes otsustes ikkagi on. Valetamisest põhjustatud usaldusekaotusest pole mõtet rääkidagi.
Mart Laar ar
muhv
, 13.08.2003 08:06
Mul on Eesti riigi pärast ikka täitsa häbi juba, sellist reklaami ei ole ükski teine sportlane Eestile varem teinud ja juba juravad selle asja ümber. Sellist raha, nagu EOS rallil oli, ei ole ükski teine spordiala varem Eestisse kokku toonud. Aga noh, meil on ju suusatajad, korvpallurid, võrkpallurid jne. Kurat, pange lõpuks prioriteedid ikka paika ja vaadake, kes tegelikult Eestile kuulsust toob.
FWD
, 13.08.2003 09:25
Minu meelest pole selles midagi halba, et Parts Markkot õnnitlemas käis, isegi kui selle peaks Eesti maksumaksja (samas ka mina) kinni maksma. Võrreldes meie teiste tippsportlastega on Markko kõige vähem Eesti riigilt mingit tuge saanud, või oleks õigem öelda, et pole seda üldse saanud. Pigem taheti teda paar aastat tagasi sõjaväkke panna, millega oleks tema karjäärile tugev kriips peale tõmmatud. Ja kindlasti mäletavad veel kõik juhilubade skandaali. Seega austusavalduse meie riigi poolt, mis läheb maksma mingi 150 tuh, on Markko kindlasti ära teeninud. Miks siis keegi ei vingu, kui suusatajatele medalite eest riik raha välja laseb (mis on tegelikult väga norm.)? Ja meie valitsuse kulutuste juures on mingi 150 tuh. kaduvväike summa. Nii et palun ärge hakake saagima.
muhv
, 13.08.2003 10:50
Ega ma seda ei saaginud, et seal õnnitlemas käidi, vaid hoopis seda tahtsin saagida, et juba tarkpead jahuvad selle üle, et kes maksis ja kus käidi. Markko on kordades enam toetust ära teeninud, kui pelgalt üks õnnitlus, kui see ka veel tõeks osutub, et Ford ise selle kinni plekkis, siis on ikka häbi küll. Kui vaadata, kui palju huvilisi Eestis sellise asjaga tegeleks, siis oleks tore küll, kui valitsus kasvõi noorte eeskujusidki toetaks. Aga ei, meil saavad raha näiteks mõttetud kunstiprojektid.
pointer (OAO)
, 13.08.2003 10:50
Näete, ei olnudki Fordi tehasemeeskond see, kes õidu inni maksis. Oli hoopis Märtini manager Paul Turner koos oma firma Turning Point`ga. Ajalehtedest muidugi täiesti kohatu kontrollimatta infi lehte panna. Oli vist EPL see, kes esmaspäeval asjast jahuma hakkas Ja muidugi Sloleht ka kohe teisipäeval järgi...
Ka minu arvates ei ole see teema, millel pikemalt peatuda ja üldse jahuma hakata.
aivar
, 13.08.2003 12:17
ajalehtedes jätkub hapukurk, mis siin muud. ei maksa neid tähele panna. seda enam, et slolehe artikli autor pole vist ralliautot elusast peast näinudki märtinist kuulus ka alles siis esimest korda, kui artiklit hakkas kirjutama.
FWD
, 13.08.2003 12:25
Muhviga nõus, riik võiks rohkem toetada ka teisi spordialasid, peale suusatamise ja kergejõustiku. Kuid eks siin on ka suur töö ära teha EAL'il, sest ega keegi ise pakkuma ei tule. Eks siin ole ka oma loogika olemas - mida odavam spordilala (suusad või tossud jäksab inimene endale ikka osta), seda rohkem inimesi sellega tegeleb ja seda rohkem "rahvasport" see ka on. Ja eks rahvaspordile ole ikka lihtsam riigilt raha küsida. Tehnikasport ei saa Eestis veel niipea rahvaspordiks, liiga kallis selleks.
Pets
, 13.08.2003 13:26
Huvitav on asja juures see, et teistele sportlastele (kergejõustik, suusatamine jne.) makstakse riigi poolt autasusi riigi esindamise eest aga meie riigi kõige parem sportlane Markko Märtin, laseb oma manageril oma raha eest peaministri õnnitlussõidu kinni plekkida! Vat see on alles tegu! Vaese riigi peaminister sõidab sportlase kulul teda õnnitlema! Õnnek ei valinud ma Respublicat sest siis oleks mul tõeliselt häbi praegu!
FWD
, 13.08.2003 14:46
võin küll eksida, aga minumeelest on reeglina riik raha andnud kas EM'i või MM'i medali puhul. Mõistetav tegelikult, et iga MM etapi võidu puhul ei saa kohe rulli välja lasta. Arvatavasti on järgmisest aastast 16 etappi ja kui Markko peaks kõik näiteks võitma......:-) Läheb siga kalliks. Kui Markko peaks aga ühel päeval maailma meistriks tulema ja siis riik oma rahakoti lõugu lahti ei kanguta, siis saab küll rääkida sellest, et mõned sportlased on rohkem sportlased kui teised. Ja loomulikult peaks sellisel juhul Eesti riik ka Parki meeles pidama. Ja rääkigu meie ajakirjandus mis tahab, aga Markko ON maailmas kõige tuntum Eesti sportlane.
aivar
, 13.08.2003 15:34
Markko annetab nagunii oma võimaliku preemia ära:))
üldiselt ei maksa aga loota, et riik tehnikaspordialasid või tehnikasportlasi toetama hakkab. näiteks Sergis, kes on ju teatavasti 5 kordne maailmameister polevat ka riigilt praktiliselt mitte midagi saanud, ometigi on tegu suisa Läti rahvuskangelasega. a kas keegi teab: kas Sergis Läti parimaks sportlaseks on valitud? mina pole küll kuulnud, et oleks. samuti pole ükski rallimees olnud Soome parim sportlane, Häkkinen vist siiski korra oli.
aga see massidele rõhumine on riigi poolt küll populistlik. jätame pallimängud, kergejõustiku ning suusatamise kõrvale ning tulebki tehnikasport. igal juhul on auto-motosportlasi eestis rohkem kui vehklejaid, judokaid või sõudjaid - aga üks on olümpiaala ja teine mitte. ning mitteolümpiaalal on riigi toetuse saamine lootusetu.
FWD
, 13.08.2003 17:04
Üks probleem on ka selles et meie spordi ajakirjanike tehnikasport eriti ei huvita ja nad on sellest ikka väga kaugel. Kui siis vahest keegi üritab midagi kirjutada..... no andke andeks, sellist jama aetakse, et inimene, kes ennem näiteks rallist eriti midagi ei jaganud, siis peale artikli lugemist ei saa enam üldse midagi aru. Kõige rohkem paneb imestama, et isegi Suuder ajab vahest parajat jama suust välja. Iga päev räägitakse, mis seisud NHL'is on, kuid et näiteks pühapäevases spordisaates nädalalõpus toimunud rallikrossi tulemused ette lugeda, seda mitte. Mis siis ikkagi tähtsam on?
aivar
, 13.08.2003 17:21
ajakirjanduse suhtumine on tõesti suht kummaline. olen teatud mõttes mõlemal poolel ja tean väga hästi, et kesklehtedes ei teata tehnikaspordist suurt midagi. maakonnalehed on selle koha pealt palju tublimad.
muidugi, rida kive on korraldajate kapsaaias - tulemused viibivad, eelinfi ei jagata jne. ajakirjanik on mugav - milleks helistada (ei tea ka veel kellele), kui nhl ja nba jooksevad arvutisse otseteed sisse. samas olen korraldjana püüdnud asja parandada - olen saatnud pressiteateid, hiljem tulemusi jne. kevadise tapa autokrossi kutse kohta ei laekunud isegi viisakat äraütlemist, kohale tulemisest või kontaktist rääkimata. selleks, et tv uudistesse kohalikest võistlustest klipp saada, peab korraldaja maksma!!! ja isegi sellest on vähe - tuttav peab ka veel ees olema.
olen täiesti ühte meelt Mulgikrossi (motokross) korraldajaga, kes viskas töötõendiga vehkinud ajakirjanikud värava taha ja käskis neil piletid osta. kui korraldaja jagas eelinfi, palus üritust natukene promoda, siis ei tulnud ükski ajakirjanik appi (aga seda saab ta teha ilma omaniku erilise loata). kui aga selgus, et leokid ja teised mehed on kohal, siis olid kõik nagu kärbsed mee peal. korraldaja käitus õieti - tema oli organiseerinud ja raha kulutanud, et ässad tuleksid, nüüd olge head, sõbrad, makske, kui tahate neid pildistada-usutleda.
mul isiklikult on väga hea meel, et rally.ee siia ilma tekkis - mõnus koht mõttekaaslaste jaoks (mis sellest, et vahepeal nägeletakse:))) ja infi saab ühe päevaga rohkem, kui varasematel aastatel kokku.
osaleja
, 13.08.2003 19:00
Olen Aivariga täiesti nõus, et see on siin üks mõnus koht.
Olen ise natuke respublicaga seotud ja üritan leida võimalust läbi erakonna sporditoimkonna teha ettepanek- tehnikaspordi toetamise muutmiseks.Kas midagi välja tuleb- näitab aeg.
Kindel on aga see, et EAL-is tuleks põhjalikumad muutused ette võtta!Ei ole vaja inimesi kes ütlevad, et kuidagi ei ole võimalik midagi teha.
kõrvaltvaataja
, 14.08.2003 10:13
igati asjalikud kommentaarid siin, hea kohe lugeda. Jahh, see riigipoolne toetus auto- ja motospordile on kuidagi väga segane ja kummaline. Ega ei peagi ju just rahamägesid andma, aga soodustada ja võimalike vahenditega aitma peaks riik ikka küll. Eestlased on ju suht korralikult ennast tehnikaspordialadel juu ennast tõestanud ja näidanud, et nad on osa maailma auto- ja mootorspordi maailmast. Igal juhul jään lootma, et asi paremuse poole liiguks....
Pug
, 14.08.2003 20:20
See siin vale teema vist, aga Parts võiks tänutäheks ajada veidike Viimsi Ringraja asja. Saaks normaalse koha, kus inimesed saaksid sõiduoskuseid lihvida (jäärada talvel) ja ka rahvusvahelisi võistlusi korraldada.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
02.10.2024
Margus Murakas teeb Saaremaa rallil ajalugu
05.10.2024
Kodune rallihooaeg lõpeb traditsiooniliselt Saaremaal
30.09.2024
Tšiili rallil saavutas võidu Kalle Rovanperä, Ott Tänak oli kolmas
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
06.10.2024
Järvamaa rahvaralli 21.09.24
(
0
)
06.10.2024
Paide ralli 23-24.08.24
(
0
)
06.10.2024
Pihtla rahvasprint 1+1 17.08.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
18.08.2024 07:56
CROSSKARTIDE RALLISPRINT 2024. 4 Etapp. Kehala.
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.