Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
29. jaanuar 2006 22:16
Tagasi
Trüki lehekülg

Tallinna hipodroomil peetud jäärajasõit kukkus läbi

Kommentaare lisatud: 91

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
vana mees, 30.01.2006 21:34
Niipalju veel, et Hipodroomil on sõidetud aegu kõvasti alla 40 sek. ja rehvideks oli nisbid!

Kordan ühe korra veel- kui peaeesmärgiks on selgitada parim võidusõitja, võib seda teha mitmel erineval viisil. Kui seejuures tahetakse ka publikule vaatemängu pakkuda, saab see olla ainult mees-mehe vastu võistlus!
Lööge või maha!

rally, 30.01.2006 20:25
lahe pauk oli

sry, 30.01.2006 19:06
siis panin puusse

Margus, 30.01.2006 18:49
Ma ei ole Murakas

Murakafänn, 30.01.2006 18:49
mul on siuke tunne, et eelnev vend (Margus),
kes siin kommenteeris on Margus Murakas, kuna tüüp jagab ralliasjadest rohkem kui tavainimene.

Margus, 30.01.2006 17:59
Ei ole võimalik võrrelda sellel üritusel võidusõidu samara ja tänavasõidu Mitsude aegasid. Samaral olid all võidusõidu piigid, Mitsudel titepiigid. Samara sai kurvi siseneda õige trajektoriga, Mitsud mitte. Aga suurem vahe on siiski rehvidel. Sellel sõidul ja üldse jääl sõites määravad rolli rehvid. Aga ralli Samara on tuntud oma kiiruses ja headuses, olles samalajal peaaegu kaks korda kergem Mitsust. Kunagi kui Aava sõits Samaraga, mõddeti tal Võru lähedal kiiruskatsel kiirust, mis oli 10km/h suurem kui N rühma Mitsul samas kohas. KÕIK SIIN ELUS ON SUHTELINE

?, 30.01.2006 16:40
Võiks anda, võiks teha jne. jne. Minge ja tehke siis! Kus need head eesti inimesed on, kes oma autot tahaksid seal sõitmiseks annetada? Mölalõugu on küll rohkem kui vaja. Kui nüüd keegi üle 20 aasta miskitki tegi, siis kohe kisa lahti. Aga keegi ei keela ju siin kommijatel ka miskit korraldada.

vana mees, 30.01.2006 16:21
Hr. Margus!
Kas Sa 20 aasta taguseid hipodroomi jäärajasõite oled näinud? Kui oled, siis meenuta kui palju plekki mõlgiti, kui pole, siis võin öelda, et minimaalselt. Ja pigem sellepärast, et tagumised tahtsid esimestele järgi jõuda ja nende jaoks läks kiirus juba liigasuureks, mitte et 4-le autole oleks rada kitsaks jäänud.
Ja pole vaja nende kalliste autodega üldse sõitagi kui nendega ei osata sõita. Ringiajad ja valus posti laks räägivad enda eest. Muide pealtvaatajad mõõtsid kiirema ringi aja hoopis samarale. Võib ju vabanduseks tuua šikaani, aga siis tekib küsimus, miks see oli üldse tekitatud!?

neon, 30.01.2006 15:56
molodca !

aigar to fännitar, 30.01.2006 15:21
palun selgita oma kommentaari, ma ei saa selle sisust aru. mis sponsori ja rahapanemise juttu sa ajad. ma ei pane kellegi peale raha. minu sõnum oli see, et minu jaoks pole see lauri mats mingi ebaõnn, lihtsalt tuleb välja et mees oskabki rohkem puid ja poste tabada kui rajal püsida. nõus sellega et ralli on võidusõit aga võidu sõita peab kah oskama ja kui ei oska sõita veel siis võta kepikõnnitempo ja püüa algul tõed selgeks saada ja siis need kinnistada ja siis tõsta hoogu. ja teiseks pole ovaalipidi tiirutamine mingi ralli, see lihtsalt üks rahvale mõeldud üritus. ralli käib metsas puudevahel mäest üles-alla ja vasakule-paremale. Laur tee trenni palun sest sinu väljasõite ja avariisid on lihtsalt hale juba vaadata. võibolla pole sa õige ala peale sattunud. igaljuhul edu sulle edasiseks ja et sa ikka finississe jõuaksid üha rohkem ja rohkem.

Frank, 30.01.2006 14:44
Ma ei saa aru mida te siin virisete (enamus). Kui valisid hea koha siis nägid ka midagi. Need rallikrossi masinad olid suht mõtetud, nendest sõitis rohkem otse ainult Subaru Impreza seal.

Tõelised rallifännid on ühed häirivad asjad.

fännitar, 30.01.2006 14:40
Aigarile- loe rohkem oma raha, kui juhtud sponsor olema, mõtle siis enne, kelle peale pappi paned, aga ära halise. See on ralli, võidusõit, mitte kepikõnd. Muidu hipokas nutune ja venitatud, aga mehed samaväärsetel tingimustel sõitma- oli hea mõte. Kahju, et vanameistritele autosid ei leidnud, nemad just huvi pakkusidki!!!

Tarmo, 30.01.2006 13:05
Mida teeb põhupall sellise posti ees? Avarii korral mitte mõhkugi. Tulemus on üldjoontes sama, vaid värv jääb betooni vastu kriipimata.

ants, 30.01.2006 13:04
kas sellel remmaku autol, millega laur posti tugevust proovis, oli kindlustusega mingi jama?

dude, 30.01.2006 12:55
Klassikud ütlevad, et kes teeb, sellel juhtub. Kes ei tee, sellel ei juhtu kah. Võibolla hakati natuke valest otsast ürituse korraldamisega pihta jah, aga vigadest õpitakse! Väga positiivne, et korraldaja ei salanud ühtegi möödalaskmist maha, ega hakanud end õigustama. Sellega minu silmis teenis tublid plusspunktid ja ma olen 99% kindel, et samalaadne üritus aastal 2007 on vaatamist väärt!
Andrusest siiralt kahju. Kuidagi jube ruttu tuli see Tallinna ralli puu meelde. Ega ei kujuta ette ka, kuidas Margus selle auto matsu hinges läbi elas. Üsna karm pauk ikka. Järgmisel aastal kindlasti põhupallid postide ette!

Kuri, 30.01.2006 12:07
Korraldaja oli vale -ega need "otsesõitjad" ei saagi ju rallimaailma asju korraldada.

A, 30.01.2006 12:01
kukkus läbi jah, kolinaga kukkus läbi.
rahvast tõmmati, üritus oli puhtalt kommertsi peal väljas, + palju asju veel mis eelnevates kommentaarides ära mainitud.

kui ei tea mitte midagi asjast, miks sa siis korraldad?????? korralda speedesti ja kõik on rahul, tuleb sul välja korraldus ja rahvas saab mida tahab sealt. aga selliseid üleperse "ralliüritusi" ei oleks rohkem vaja

TO MARTIN, 30.01.2006 11:48
ÄRA LOE KOMMENTARE

pealtvaataja, 30.01.2006 11:47
Trekisõit on vaatemänguline ainul siis,kui sõidetakse mees-mehe vastu,so. stardib korraga vähemalt kaks autot,veel parem neli.Ennevanasti,kui sõideti hipodroomil rüütli karikat,tegi asja põnevaks ka see,et olid keelatud "piikidega" rehvid,see seadis piloodile väga kõrged nõuded.Kiirused olid seetõttu oluliselt väiksemad ja võis juhtuda,et esimesel ringil hange sõitnu ei jäänud ka veel sõidu lõppedes viimaseks.Mitsubishi oli antud oludes silmnähtavalt liiga hea auto,kuna ilmselt mitte kõik tähed ei sõitnud oma parimatel päevadel sellise autoga ja oli näha,et sõit oli ebakindel,mida tegelikult näitas ka juhtunud õnnetus (kiirus ei olnud auto jaoks liiga suur,kuna väljasõit toimus raja sisse - puhas piloteerimisviga).

ehh, 30.01.2006 11:47
teine ei lagunenud vaid toorelt jõuga lammutati käigukast ära

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Artikli juurde
01.05.2024
Võru ralli jääb majanduslikel põhjustel ära
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia