Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
31. mai 2004 18:53
Tagasi
Trüki lehekülg

Šikaaniralliks ristitud rahvaralli tekitas furoori

Kommentaare lisatud: 78

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
pole, 01.06.2004 17:21
vehet pole, kas shikaan on laiem või kitsam...,
natuke riivatakse alati.
See on nii ja jääb ka nii!!

no, 01.06.2004 17:19
no ei kõrvaldatud ju kedagi. Riivamised käivadki kiire sõidu juurde.

TÕNU KURVET, 01.06.2004 17:09
kokkuvõttes olid jälle lollid need,kes püüdsid iga(aja)hinna eest,puuteid vältida.
minu arust näitab nii massiline puudete arv korraldajate möödalaskmist, pidurdama oleks sundinud ka hulka laiemalt seatud sikaan,aga siin oli tihtipeale see nii üles ehitatud,et sportautoga oleks väiksema hooga pidanud tagurdama hakkama.hr.heinlaid nagu polekski kunagi sillablokki näinud,ega teaks et esiveolisel autol piiratakse rooli käiku

fänn, 01.06.2004 15:49
Aivar Parts on kõva tegija ja organiseerija.
Kaagutajaid on kahjuks alati. (üks on Priit Veski, tõsine lobane labamokk)

to PriitV, 01.06.2004 15:40
Mida sa koguaeg vigised???

arvamus, 01.06.2004 15:24
see on puhtalt isiklik arvamus, aga Aivar Partsi näol on tegemist küll kõva orgunnijaga, aga võistluste juhiks või mõneks muuks autospordi võistlusel olulisi otsuseid langetavaks isikuks on ta täieseti sobimatu isik. Liialt palju on viimasel ajal skandaalseid seiku, mis temaga seonduvad.

muhv, 01.06.2004 15:12
Mehed, tehke sauna....

to priitV, 01.06.2004 15:07
Ka jäärajasõidu juhendid kinnitab EAL, hoolimata sellest, et jäärajad ei kuulu ühtegi autospordiliidu alamorganisatsiooni

to 107, 01.06.2004 15:04
Mis number 107???
Mis võistlusel? Meie olime Pärnus 107!

PriitV, 01.06.2004 14:55
Aivar, kiirenduse võistlusreeglid kinnitab jah EAL ja see kuulub BHRA kompetentsi. Lõppkiirusvõistlus on samas klassis jäärajasõiduga, ehk see ei kuulu kellegi alla. Tapal toimus just selline võidusõit. Ja kahjuks(õnneks?) ei kaotanud OMC vist küll mitte eriti mitut inimest pealtvaatajana. Pigem on kurb, et teiste alade sportlased ei saa ise oma tehnikat testida, uute sportlastega tutvust teha ja teistsuguses melus osaleda. Aga see on see kolm kuud Eestimaa suve:(
Vahepeal üleskutse KÕIGILE autospordihuvilistele: tehke endale selgeks erinevad võistlused. Lõppkiirusvõistlus EI OLE kiirendusvõistlus ehk dragrace. Nagu ei ole rallisprint rallikross.
Aga siit küsimus: KES OLI TAPAL VÕISTLUSTE JUHT? Seda tahan ma nüüd konkreetselt teada, sest midagi tuleb asjade käigus muuta. Kas kogu see punt, kes ennast "jumalaks" ehk EALiks nimetab, hakkab kunagi midagi ka tegema või ei hakka(tundub muidugi viimast). Aga aega ja võimalust ussipesa kasvõi kahe kepiga torkida mul on:D:D Kui Eesti Meistrivõistluste!!! etappi saab nii lambist korraldada, siis millest me üldse edasi räägime? Enne on rahvaralli või dragrace väärt EMV staatust, kui rallisprint.
Alustame lugemist siit saidilt:
http://www.autosport.ee/index.php?node=154&parent=152&lang=et
Minu ettepanek on hetke(01.06.2004 kell 14.49) info põhjal Tapa võistluse tulemused EMV arvestuses tühistada, sest mitte mingit bülletääni võistluste juhi muutumise kohta pole olnud. Ilma sellise vanemkohtunikuta EI SAA mitte ühtegi autospordivõistlust korraldada. Või olen ma kogu maailma autospordi ülesehitusest milleski valesti aru saanud, ei oska emakeeles lugeda ja arusaamisega maailma asjadest on raskusi? "Kes kellega käib" on Kr

aivar, 01.06.2004 14:33
Pidage nüüd hoogu nee, kes kritiseerivad siin artiklite "hilinemist".
Räägime siis veel asja üle. rally.ee on praktiliselt tegijate omast taskust rahastatav projekt. needsamad tegijad on tihedalt seotud võistluste korraldamisega. antud juhul siis mõned meist olid Pärnus (ja võistlesid ise), mina konkreetselt Tapal (kommenteerisin ja korraldasin). Kaks päeva võistlustega sehekndamine ei ole kerge (ärge võtke seda kui kurtmist) ja lõppude lõpuks tuleb vahepeal teha ka palgatööd. nii et veidi kannatust - saate artiklid Tapal toimunust ja fotod samuti.
Ka on oodatud kõikvõimalikud kaastööd - me ei suuda lihtsalt kolmekesi olla operatiivsemad kui oleme.
Mis puutub kolme võistluse kattumisse ja peakohtunik Aivar Partsi "kehestumisse", siis ma parem ei kommenteerikski. kui meie kui Tapa võistluse korraldajad esitame avalduse ja meie juhendisse märgitud kuupäevad on Eal-ile teada juba 2003 aasta oktoobris, siis ma ei tea, mida me veel peaksime tegema. kuu enne võistlusi selgub, et samal päeval on Pärnus rahvaralli, veidi hiljem avastame täiesti juhuslikult, et kodanik Parts on lubanud end kahte kohta korraga võistluste juhiks.
Tapal toimunud kiirendus on omaette lugu - kaotasid nemad publikut, meie veel rohkem. Ometigi kinnitrab ka selle sarja juhendid ja kuupäevad EAL. Meil ei ole kiirenduse korraldajate vastu mingit vimma - kahju, et see nii läks. Aga kuna kiirenduse põhikorraldajad, nagu ma aru olen saanud, on Tallinnast, siis ei teadnud nemad meist ega meie neist enne, kui hakkas jooksma reklaam.

PriitV, 01.06.2004 13:18
"selline, 01.06.2004 12:56
Parts saab, sest meeskond on tal hea."

Teoorias küll. Aga praktikas saab ju siit lugeda, et just võistluiste juhi ehk peakohtuniku tööga ei ole võistlejad rahul. Ja Aivar Parts EI VÕRDU meeskond. See on konkreetne isik konkreetse näo, mõtete ja suurte kogemustega. Meeskond saab parimal juhul olla mingi juriidiline isik, keda siis konkreetsel võistlusel keegi füüsiline isik esindab ja kelle nimi ka juhendis seisab.
Mina olin totaalselt üllatunud, kui Tapa kahe võistluse(sprint ja rahakross) juhi nimena lugesin juhendist just Aivar Parts. Ja samal hetkel üle laua vesteldakse temaga telefonitsi, kui Pärnu rahvaralli võistluste juhiga, mis täpselt samal ajahetkel toimub? Midagi on siin Eesti autospordis totaalselt MÄDA ja see ei ole ei shikaan, pisut suur kiirus katsel või "neetud" sirgel kiiresti sõitjad. MÄDA on kuskil mujal ja alustada tuleb hoopis võistluste korraldusliku poole pealt. Mingid mängureeglid tuleb juhtorganil, ehk EALil, paika panna. Üks mees ei saa absoluutselt kõike korraldada, see on fakt. Ja küsimus jääb, kas EALis keegi neid juhendeid MÕTESTATULT ikka ka loeb? Või on need lihtsalt pro-forma?
Ei ole kius ega norimine, kuid seekord tekitas justnimelt probleeme kohtunike poolne totaalne korraldamatus ja mis seal salata, siis rahvaspordi kohta absurdne rahatrahvi süsteem. Numbritest ei tasu rääkidagi, see näitab pisut ka mõtlemise taset... Navaka ise olevat ju superhea ralli teinud.
Ja see, ütleme otse kehv peakohtuniku töö, on ennegi rahvaspordi võistlustel probleeme tekitanud. Kes käis, mäletab eelmise aasta Hiiumaa IMS võistlust... ja on neid teisigi olnud.

nr 107, 01.06.2004 13:04
Väga hea küsimus PriitV-lt , huvitav, mis vastatakse selle küsimusel peale, kui helistada 6398666, võib küsida Arnot.
Aga jahh, nii lolli ja rumalat arvamust oli Partsu suust kohe kurb kuulda.
Aga mis seal ikka , kunnid teevad, mis kunnid tahavad ja lollid teevad nii, nagu kunnid tahavad ja noogutavad kaasa ka veel küll on hea ja küll on tore

selline, 01.06.2004 12:56
Parts saab, sest meeskond on tal hea.

PriitV, 01.06.2004 12:28
Ahjaa, veel OT.
Kas keegi seletaks mulle, kui inimesele, kuidas saab hr. Parts olla korraga mitme võistluse PEAKOHTUNIK??? Pärnus ja Tapal ju samal ajal olla ei saa. No nii Figaro hr.Parts ju kah pole...

PriitV, 01.06.2004 12:26
"jep, 31.05.2004 22:24
mitu artiklit ainult rahvarallist aga mitte sõnagi Tapal toimunud rallisprindist??? Rahvasport siis lehe teostajate meelest huvitavam kui õige rallisprint? Huvitav."

Total OT ... aga läheb päsis hästi ka shikaaniralli ja nende otsesõitmise teemasse:D
Nimelt toimus Tapal samal ajal üks teinegi ja totaalselt suurema publikuhuviga võidusõit: OMC ehk miilisõit. Autosid-sõitjaid 100 ja nende hulgas mitmed rahvasprintide mehed. Pealtvaatajaid 4-5 TUHAT!!! Mida me siis üldse räägime mingist nurgatagusest rallikrossist, nii kahju, kui see ka poleks. Hetke seisuga nn."päris autospordi" korraldajad peavad hakkama arvestama siiani hobispordiks nimetatud võistlustega. Mitte vastupidi. JA näiteks Eesti legendaarseima võistluse - Kalevi Suursõidu - korraldajad said sellest aru. SpeedEstiga samal ajal midagi korraldada on selge enesetapp.
Vaid Märtin on see, kes rahva rahja äärde toob. Ülejäänud rahvas tuleb RAHAGA ehk totaalse promoga teles-raadios-ajakirjanduses kohale meelitada. Kui ei suudeta-taheta-viitsita eelnevat PROMO teha, siis ei tasu ka hiljem hädaldada.
BTW, Pärnus 130 autot=260 inimest+meeskonnad ja Tapal 100 autot-100 meest+meeskonnad. Siis veel off-roaderid ja dragracer'id ning numbriline hobiautosportlaste arv on koos. Ja see pole mitte väike! Kõik ju ei saanud erinevatel põhjustel sõita kah.

Aga shikaanide otsesõitmisest: Tapal oleks saanud ju 21,6 kilomeetrit "shikaani otseks sõita" ja seda sellisel maksimumkiirusel, kui mõistus-auto võtavad. Miks siis rallile minna, kui rooli keerata ja pidurdada ei taha???

Kaido Viira, 01.06.2004 10:51
Rallil oli kokku 53 sikaani. Kui kellelgi oli insaid infot (näiteks Minkovski, Pukk) miks nad siis nii vähe puuteid tegid. Oleks võinud ju 53 või siis 106, otsesõites 159 puudet teha. Mina jõudsin 8 katsega 5 puudet teha (kahte ma tean, 3 on vaieldavad) kuigi võtsin sikaanid väga vaikse hooga. Juhtub? Minu arust oli ralli korraldus väga hea. Kõik sujus ideaalselt. Rajad olid ka hästi valitud. Tänud korraldajatele. Head konkurendid kommenteerige ikka oma nime alt.

to mytsike, 01.06.2004 10:45
on ka vahepealseid variante kas rool sirge/või väljapööratud,nimelt s sõita sellise poognaga,et ka tagumised rattad ei puuduta rehve või saada nina rehvidevahelt läbi ja siis täiega-ehk mõõdad ise miskit sellist ajas ja siis räägid

ants, 01.06.2004 10:34
Kui eelmist aastat mäletate ,siis Navaka Viljandi ralli oli samuti super raja poolest aga seal pandi ralli keskel võistluskeskuse aknale (ilma allkirja võtmata)bullet.ja pöörati ka täitmisele 10s.puudutus ja nüüd kui kõik seaduspärane ei tehtud miskit,mil siis mida uskuda?Part oma meeskonnaga on minu teada suurim eesti ralli/sprindi jne.korraldaja ja võiks endale proff.korraldust lubada küll.

Korraldajatele, 01.06.2004 10:22
Soovitus korraldajatele!

Selleks et näiteks peale tartut vältida sellist jama mis siin praegu toimub, siis pange kummi puute hinnaks 1000 eeku ja teine kord disklaff. Ning pidage nendest kinni ka. Tahaks siis näha, kas mõni mees veel siin julgeb kommenteerida. Vigin hakkaks ju peale, et viga oli siin ja viga oli seal. Ja et mina ei maksa. Isiklikult arvan, et sikaanid olid seal teie enda turvalisuse pärast, mitte selle jaoks, et pärast jahuda selle üle. Ja vaevalt et mingil 50 ekipaazil oli "inside infot" millest siin räägitakse. Segane tekst, aga loodan, et saite aru.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia