Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
05. jaanuar 2012 12:29
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvasprintidel sportautodega osalemine keelati ära

Kommentaare lisatud: 3

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
tom3, 05.01.2012 12:55
See on ehe näide kuhu võib jõuda asjaga mitte tegelemisega. Terve 2010 aasta jooksul ei ole välja antud mitte ühtegi rahvaspordi komitee otsuse protokolli ja nüüd kuskil paar päeva enne 2011 aasta algust on olemas kellegi sahtlis salaja tehtud paber, mille tulemus ei olnudki nagu eriti soovitud jne............. see on ikka täis jama mis toimub. Tehke seal EAL-s endale enne asjad kõigepealt selgeks, eeskätt analüüs ja mõttetöö, tuleviiku vaatamine, hetke olukord - siis selgitage üldsusele miks on teil selline nägemus või visioon - kuulake kas tuleb asjalikku vastukaja - laske asjal settida ja inimesed saaksid omi plaane sättida - ja alles siis näiteks aasta jooksul tehke otsus, mis puudutab nii kapitaalselt muutust.
See sportautode lubamine oli ikka eeskätt treeningute ja autode seadistamiste eesmärgil ning päris tihti oli ka sponsorite poolt kuulda, et promomisena päris hea kui mõnikord ka sportautod rahvaspordiüritustel käivad.

rtonts, 05.01.2012 17:14
OK, arusaadav et osalejaid vähe ja karikaarvestuse pidamine on mõttetu aga täiesti ära keelamine tundub ka liiga ekstreem. Seda enam, et uue liiklusseadusega ei tohi sportautoga tänaval niisama enam liigelda. Vahest tahaks pärast suuremat auto ehitamist proovida, kuidas kõik võistlusolukorras toimib ja selles suhtes oleks rahvasprint väga hea võimalus.

obrok, 14.01.2012 14:58
Väide et osad tänavasõidu auto on rahvasprindis 4WD klassis võimsamad kui võistlusautod on täitsa õiga, aga siin on pigem küsimus, millega tegeleb tehniline kontroll??? Need suurte FMIC ja twin-scroll turbode ja motecitega meeste autod ei vasta kohe kindlasit nõuetele. Ja selliste võimsuste ja kiiruste juures on kindlasti võistlusauto ohutum. Praeguses olukorras kus tehniline kontroll rahvaspordis võistlevate autode üle puudub on selline võistlusklass üldse kaheldava väärtusega ja taandub üldjuhul ikka sellele, et kellel on rohkem raha oma autot ümber ehitada on üldarvestuse esimeses pooles. Need kes oskavad sõita ja osalevad nõuetele vastava autoga paraku platseeruvad nimekirja keskel.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia