Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
09. veebruar 2010 10:57
Tagasi
Trüki lehekülg

Võrumaa mees Rein Kõiv plaanib ehitada bagikrossiraja

Kommentaare lisatud: 4

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
meiz, 09.02.2010 11:26
vaffa küll, aga tundub, et mees ei tea ise täpselt, mida tahab. see siis raja kohta käib.
info, millistele tingimustele rada vastama peab, on täiesti olemas. selleks peaks lihtsalt lugema Eesti autospordi aastaraamatut, mis saadaval EALis või siis nende kodulehel ka vabalt PDF-i kujul täiesti olemas. kui seda ei suuda leida, siis on kuri karjas. aga link siis ikka igaks juhuks: http://eal.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=5 ja seal valida Eesti autospordi aastaraamat 2009. ning toome info veel rohkem kandikul kätte. reeglid millele autokrossi rada peab vastama (bagid käivad autokrossi alla), asuvad leheküljel 39 ja 40 (raamatu numeratsiooni järgi).
sellisel rajal saab võistlusi pidada. kui aga ainult trenni teha, siis suht suva, millise raja sisse endale lükkate.
iseasi on see, kui palju sinna võrumaale neid radu vaja on.

aivar, 09.02.2010 12:15
Ma olen ka seda meelt, et raja ehitusega ei maksa kiirustada. Pigem soetada bagi ja hakata võistlema, kui huvi ja finantse on. Võistlustega tulevad kogemused - ka selle osas, milline peaks rada välja nägema. Unustada ei maksa asjaolu, et vähemalt Eesti tingimustes rada sisse ei too. Ainult kulud ja seda lisaks ehituskuludele. Asjaga peab pidevalt tegelema, sinna lisaväärtusi looma, kui tahad, et rada end ära majandaks. Paar-kolm võistlust hooaja jooksul pole mingi tuluallikas - pigem maksad nende korraldamisega vaeva. Nii et minu sõbralik soovitus: võistelge, kui huvi on ja kui vajadus, siis lihtne trennirada, mille ehitamine erilisi ressursse ja teadmisi ei vaja.

bagi, 09.02.2010 16:41
Ärge ajage segamini division 4 ja lätlaste (portukaalaste) 600-st bagi. need erinevad nagu öö ja päev.

bagi, 11.02.2010 14:38
Ärge nüüd kurjaks saage aga artiklis mõned faktivead millele tahaks tähelepanu juhtida:
Lätis-portugalis tehtud bagid on tagaveolised kartbagid, millel pole peale 600 ccm mootori div. 4-ga suurt midagi ühist. Div. 4 on div. 3 nõuetele vastav bagi, ainult kubatuur peab olema kuni 600 ccm. Praktiliselt sama raha eest mis see kartbagi maksab on võimalik teha div 4. nõuetele vastav 4 wd. bagi.
Maido Ruusmann pole selle kartbagiga euroopa autokrossidel osalenud- Bauska EM-il sõitsid kartbagid oma kohalikku võistlust. EM-i etappe sõitis ta eestis ehitatud div3a bagiga.
See aasta sõidavad bauskas koos div. 3 ja div 3a-ga ka div 4 bagid.-siis on neid kõige lähemal võimalik näha. Raja kohta käivad nõuded on võimalik saada FIA leheküljelt: http://www.fia.com/en-GB/sport/regulations/Pages/FIAEuropeanAutocross....
2010 Autocross Sporting Regulations - published on : 20.01.2010
Info. http://www.rsmotorsport.ee

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia