Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
05. märts 2007 20:04
Tagasi
Trüki lehekülg

Superkrossi sarjas osales esmakordselt neliveoline auto

Kommentaare lisatud: 23

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
bagi, 05.03.2007 20:26
tore, äkki areneb see lõpuks krossiautode div 1 -ni välja.

Denes, 05.03.2007 20:48
hahahaahahha 4wd ei saa noorteklassi sõitjatele ka järgi jube kõva värk ikka.täielik nalja number ikka on see ju

mike, 05.03.2007 22:24
Hea nalja number Denes,
Sina kui spetsialist oled kindlasti mõelnud paari järgneva teema peale:
1) mis tempot suudad sa arendada kui stardid esmakordselt võõrastes tingimustes (kross kruusal (loe: sopas), võõras rada ja täiesti võõras auto)?
2) mis tempot suudad sa arendada purunenud rehviga?

Anna aega atra seada!

Denes, 05.03.2007 22:31
ronid sinna sis kui ei mõista asja tuleb sis kuiva enne teha kuskil.ei saa 4 voga noortes ka jagu on anna minna hahahahaahhahahaha

mike, 05.03.2007 22:35
Hea Denes,
Sama küsimus sulle: ronid sis komentterima kui ei moista girjudatagi muhhahahaa

Denes, 05.03.2007 22:51
hahahahahah rallimees nr viimane,ok ok ma ei taha kellegiga tülli minna,aga enne ikka tuleks sis vähe kuiva teha mitte umbes lahmima minna ja sellise autoga saada taha kõigi käest

Ove, 05.03.2007 23:17
Kui kõva sõidumees ise oled huvitav Denes?Et siin foorumis nii suur kõvataja oled,tundub et oled arvuti taga kõva ralli mees aga rajal vaevalt sust asja.

Denes, 05.03.2007 23:26
ple väitnudki et ma kõva sõidumees olen aga see aasta oli vähemalt eestikatel 3 ja üks aasta noortes eestikatel 2 ja superis 3 nii et

penti, 05.03.2007 23:33
põhimõtteliselt sellel mudarajal möödaminekuvõimalust polnudki ju.
parimalt trajektoorilt välja minnes oli kindlasti räige muda.
aga nelikveoga oleks pidanud stardid ikka ära võtma ja esimesena minema saades on ikka ajad ainult sõiduoskuse taga kinni!

Denes, 05.03.2007 23:34
http://www.autosport.ee/index.php?lang=est&main_id=11

urueesel, 05.03.2007 23:48
to Denes Palun ära klähvi! Ka Arved pole väitnud , et ta on kõva sõidumees ja antud teemas ei käsitleta sinu personaalküsimust.

See on aga tõeliselt nauditav, et kross elujõulisemaks muutub ja sellega seoses tuleb rajale uusi tegijaid ja uusi autosid - kokkuvõttes tuleb see alale tervikuna ainult kasuks! Ja kahtlemata lisab põnevust ja naudingut publikule neliveduste sõit. Isegi siis, kui roolis on rookie, kes auto potentsiaali ära ei kasuta.

Denes, 06.03.2007 00:49
nagu ma juba enne ütlesin ei taha ma kellegiga tülli minna, aga see miks peab kirjutama sis mingi ilgelt pika artikli tagaotsa meestest kui võiks nagu Janno Õiest olla midagi poiss võidab omaklassi ära ja paneb veel superfinaali kinni aga sellest pole juttugi kirjutagem sellistest meestest ikka kes seda väärivad,hoituku sis sellised vennad algul ikka vähe madalamale oma jutuga et tulen ja panen sarja kinni,aga see on loomulikult hea et tuleb uusi sõitjaid juurde

arved, 06.03.2007 10:14
Denes,

artikkel ei olnud mitte "tagaotsameestest", vaid sellest, et Superkrossi sarjaga liitus nelikveoline auto, mis küll antud etapilt sai halva tulemuse.
Nagu ka artiklis kirjutatud:
"Krossist sain esimest korda aimu sel laupäeval, kui läbisin trennis 20 ringi. See on täiesti teine maailm! Olen harjunud autot juhtima rooliga, aga nüüd tuli seda teha inertsi, gaasi ja piduriga."

Esiveoline asfaldil ja nelikveoline kruusal on täiesti erinevad asjad. Kuna kogu elu ei ole autosport, siis jäid auto ettevalmistus ja treeningud suures osas muude olulisemate asjade kasuks ära. Kas targem oleks olnud siis Taali vahele jätta ja selle asemel üksi trenni teha?
Sõidu aegadest nii palju, et esimeses eelsõidus tegin igal ringil ühe spinni (st 4 tk), teises sõidus purunes rehv ja alles kolmandas hakkas tekkima mingisugune ettekujutus, kuidas nelikveolisega mööda soppa kiirelt sõita.
Jah, areneda on palju ja trenni on vaja teha, aga kuna Superkrossis ei lähe kõik etapid lõppkokkuvõttes arvesse, siis päris kaotajaks ma ennast veel ei pea. Elame näeme.

kaval, 06.03.2007 11:10
nagu väiksed lapsed siin ajavad sellist juttu

ro, 06.03.2007 11:15
Denese viimase kommentaariga täiesti nõus. Sõitu vaadates tundub artikkel hea huumorina isegi täiesti võhikule pealtvaatajale!
Kindalsti tulevikus on tegu võitaja autoga.

juhan tuhk, 06.03.2007 11:55
Hr. Truu,

kas teie käitumine pole mitte ebasportlik? Arvan, et sellistele kommentaaridele peaks hakkama ka EAL tähelepanu pöörama. Kui teie saavutustest pole midagi kirjutatud, siis ilmselt tuleks oma meeskonda arendada, mitte sõimata neid, kes on suutnud seda teist paremini. Palgake omale vajadusel ajakirjanik.
Ja ennekõike: lugege artiklit veelkord, sisuks on uue auto saabumine rajale, mitte kellegi katkestamise kiitmine.
Edu Arvedile. Ja kõigile, kes suunavad oma energia rajale, mitte arvuti kaudu elektronidesse.

nii.ongi, 06.03.2007 12:43
Iga sõiduga läks minuarust asi paremaks ja kui lugeda palju probleeme ka oli siis peaksid teised juba värisema.

Edu Arvedile!

Denes, 06.03.2007 15:21
ahh mis me siin ikka kakleme tegelt sellise tühise asja peale,lihtsam ikka on vist sõbralikult võidu sõita ja asi okas,tundus lihtsalt asi suht naljakas mulle algul,aga elame näeme,edu sis minu poolt ka Arvedile ärge pika viha pidage:)ma vahest lihtsalt panen kirja mida kohe peast läbi jookseb:D

tainas, 06.03.2007 19:48
Kle lugupeetud Denes Truu,kas ringrajasõitjad peaks sinu ukerdamise üle Saugal kah mõnglat hakkama panema we?
Ego on ikka suur küll tõepoolest.Kui oleks Arved kuskil praalinud,et näed lähen panen kinni asja,siis oleks võinud teravmeelitseda,aga nüüd.
Lihtsalt laps oled alles,muud ei midagi.

penti, 06.03.2007 20:34
tüdrukud tüdrukud ärge kakelge

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia