|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Villu Teearu
30. jaanuar 2006 3:55
Tagasi
Trüki lehekülg
Karm rehvikontroll lõppes kolme võistleja eemaldamisega
Kommentaare lisatud:
45
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
Oskar
, 01.02.2006 09:02
Korraldus väga viis, sõitjate ees müts maha, nad näitasid seda mida oskasid ja oli mida vaadata. Ootame järgmist etappi.
timmmu
, 01.02.2006 10:00
Jutus selgub, et otsustati sõitude lõpus rehve kontrollida. Kas selliseid asju ei peaks mitte tegema enne võistlust, et vale varustusega rajale ei tuldakski. Pealegi on mehed lõpuni ilusti pingutanud ja siis peavad pettunult minema jalutama!?
Kes seletaks lahti asja mõtte?
sass
, 01.02.2006 10:02
naelad naelteks, aga siiski oleks aeg taas sõitjate sõidustiili vaatama hakata.
to timmmu
, 01.02.2006 10:09
ei saa su loogikale pihta. reeglid olid ju enne võistlust olemas. see, kas kontrollitakse ühte, kahte või kõiki autosid ei muuda ju asja.
või arvad, et siis kui ei kontrollita, on kõik lubatud?
ja võistleja teab ikka väga hästi, mis ta oma autole alla kruvib. see ei ole korraldajate asi tema tegevust ennetada.
q
, 01.02.2006 10:32
kahjuks leidub ka mõni selline ebaaus sõitja, et peale tehnilist kontrolli pannakse alla mida iganes..
vs
, 01.02.2006 10:34
sass mida sõidustiiliga silmas pead.
Eiki
, 01.02.2006 11:19
Sõit Taalis oli viimase peal, au veelkord noortele. Peale Kadjase etappi oli siin pikalt
juttu rehvidest ja kogu Superkrossi aja oleme
talvel sõitnud 13 mm naelaga, või keegi väidab
teisiti. Järgmine võistluskoht selgub täna õhtuks,
loodame ikka Hipotroomile pääseda ja tõestada,et meie võistlejad oskavad sõita.
ahx
, 01.02.2006 13:09
Küsimus? Kas noorteklassi kolmanda tulemuse sai kirja Sander Roosimaa või Sander Palmiste?
to ahx
, 01.02.2006 13:17
Sander Palmiste sai kolmanda koha
ahx
, 01.02.2006 13:23
Aga mis see on?
Noorteklassi kolmanda tulemuse sai kirja Sander Roosimaa (VW Golf 2).
ahx
, 01.02.2006 13:26
Ja veel üks huvitav asi!
Nendeks sõitjateks olid Margus Tammoja (Ford Escort)
Minuteada oli autoks Honda Civic!
mehaanik
, 01.02.2006 14:07
nagu, et 2wd taga ladaklassi kohta on siin kirjutatud et mihkels j2i finaalis teiseks t2nu s6iduveale...ta j2i teiseks juba stardis ju...finaalis ei juhtinud mihkels kordagi...serbin juhtis terve finaali ja pani ka v6idu kotti...:P...ega see kommentaar pole midagi paha p2rast aga lihtsalt oleks viisakas kirjutada kuidas asi ikka 6ieti oli...:P
to vs
, 01.02.2006 15:32
seda, et vaata, millised olid autod peale sõite. hea küll, et libe ja nii edasi, aga päris nii ka ei saa, et sõidetakse ning pidurdatakse teistele toetudes. ja kollase lipu alas avarii tekitamine.. see on omaette teema, ilmselgelt ei käitutud märguande tähenduse järgi.
Eiki
, 01.02.2006 16:16
Mehed eelmine sõit on läbi, lähme järgmise juurde. Täna leppisin hipotroomi direktoriga kokku, ning sõidame 19 veebruaril seal. Kui masinaklassis on 9 või rohkem võistlejat sõidame turniiritabeli järgi, muidu autokrossi reeglite järgi. Master rehvid, naastud 13 mm
kõvasulam 2,5mm. Autod korektsed.
...
, 01.02.2006 16:23
Ma ei saa ikkagi aru noorte klassi tulemustest. Kui tabelites on kolmandal koha Palmiste siis siin artiklis sai kolmanda koha Roosimaa. Kumb siis õige on? Ja miks selline soperdamine, isegi automargid on mõnedel valesti!
???
, 01.02.2006 20:36
Kas vanameistrid ei saa kunagi hakkama ilma pettuseta?
19s
, 01.02.2006 21:00
Hipotroomil sõites oleks tore sõita autokrossi reeglite järgi, turniiritabel on paras loterii, ringe on vähe ja kui üks start ebaõnnestub on päev rikutud.
to Eiki
, 02.02.2006 01:25
Kui ikka tahad muljet jätta ja ka rahvale vaatemängu pakkuda (mida ju oodataksegi) hipodroomil siis oleks vast mõistlikum võistelda autokrossi reeglite järele isegi siis kui klassis on üle 9 võistleja. Pealegi kui on ühes klassis rohkema võistlejate arvu tõttu turniiritabeli järgi sõit ja teises näiteks vähesema sõitjate arvu tõttu autokrossi reeglite järgi sõit siis see teeb ka publikule asja keerulisemaks ja mõistmatumaks.
kert
, 02.02.2006 09:00
Eiki, kas on ka mõeldud sellele, kuidas ringi läbitakse. Tegemist on ju suht pikkade sirgetega ovaaliga, kus kiirused tõusevad päris suureks ning igasugune omavaheline rüselus võib nii lõppeda, et auto kas satub siseringile, kus on need õnnetud postid, milledest üks näiteks tähtede sõidul maha võeti otse minu nina all, või auto kandub väliskurvi, kus rajapiirdeks on torud, mis auto hoogu just kinni ei võta. Mingit valli väliskurvides pole. Kas see liiga ohtlikuks ei lähe?
sõit
, 02.02.2006 16:29
kerdiga täitsa nõus...iga väiksem rüselus võib väga kurvalt lõppeda...kas shikaanid jäävad ikka sisse??
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.