|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
16. august 2005 11:50
Tagasi
Trüki lehekülg
«Kiirendamine on Mitsubishiga lausa uskumatu»
Kommentaare lisatud:
31
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
pets
, 16.08.2005 17:04
Kas ta hakkab järgmine aasta N-rühmas sõitma...
generaator M
, 16.08.2005 17:30
Ah et Evol pidurid viletsamad? Kas kutil üldse eelnevat neliveokogemust on?
hmmm
, 16.08.2005 17:35
Ilmselge ju et EVO saab hiljem pidama - kaaluvahe typer'ga vist ca 200kg?
Kuigi jah - Nrühma EVO kruusapidurid on nadid küll.
Tiit
, 16.08.2005 18:13
EVO on raskem. Sellega on mitmedki kõvad esi- või tagaveomehed pidanud suurele N-ile ümber istudes harjuma. Auto on lõpuni su sõber, aga kui üle pingutad, siis klassikalised väikese auto nipid ei aita.
daaaaaa
, 17.08.2005 09:22
no halloo...auto on paarsada kilo raskem ja hoog on ka tükk maad suurem.. imelik ka kui ta paremini pidama saaks... ehki kui eosil pidurdusmaid jälgisin siis nii mõnigi N pidurdas jupi maad hiljem kui mõned 2 wd autod.. aga tundus et seal oli ka nii et neil kellel kiire oli (rauam, girda ja käo) neil asi klappis aga taga pool võeti küll poole sirge peal maha. ja minuarust pidurdavad wrc mehed ka veel pisut varem kui Ni mehed. ei tea kas hoog on nõnda palju suurem või
alx
, 17.08.2005 10:23
to daaaaaa
"no halloo...auto on paarsada kilo raskem ja hoog on ka tükk maad suurem.. imelik ka kui ta paremini pidama saaks..."
loe ikka natuke...ta ju ütles, et hondaga oleks selle hoo pealt pidama saanud...ja raskemal autol peavad suuremad pidurid olema...tähendab, et evo pidurid on kehvad...
kaaluvahe
, 17.08.2005 10:46
nii honda kui evo on N grupi masinad, st tingimused suht samad
4wd N-d on 1300kg kanti, type-r peaks ka kuskil 1200-1250kg olema, nii, et olulist kaaluvahet ei tohiks olla
tainapea
, 17.08.2005 12:15
oluline ei ole kurvi sisenemise, vaid väljumise kiirus.
vaade
, 17.08.2005 12:30
to tainapea
see on minumeelest aforism - mõnus sõnakõlks - sõnademäng, mida kogenud rallimehed sobivas kohas välja öelda saavad (nagu siin praegu). Väljumiskiirus on otseselt seotud sisenemiskiirusest ja sel teemal on mõttetu filosofeerida kumb olulisem on.
fkkk
, 17.08.2005 14:43
to tainapea:
kurvi sisenemise kiirus on kusjuures VÄGA oluline!
skorpion
, 17.08.2005 14:58
kiirelt saab sõita ja võita pidurdusmaa arvelt ja kiireid kurvi kiirelt läbides. Teravates kurvedes liikumiskiirus on enamvähem sama kõigil.
A.S
, 17.08.2005 15:06
Targad olete!!!!
schalke
, 17.08.2005 15:17
Ma arvan, et Virkoja ikka teab mida räägib. Tema ju istus roolis.
suslik
, 17.08.2005 15:27
Palmi käest sai ära vat see näitab Palmi taset
naer
, 17.08.2005 15:39
Palmi tase? Mida sa sellega öelda tahad,et vingelt sõidab?
minu
, 17.08.2005 16:39
arust sõidavad nad kõik jumala hästi
tainapea
, 17.08.2005 16:59
no ju mul sellepärast selline nimi ongi, et ma midagi ei tea...tänan, et mulle seletasite tarkurid.
jaanp
, 17.08.2005 17:38
kui tohiks natuke täpsemat infot jagada: tegemist on otse poest toodud autoga (N3), millele ainult põhjakaitsed on alla pandud... seega puhas tänavaauto - ka aju. seega pole vist eriti mõtet võrrelda vanemate sprintijate neljaveolistega: neil hoopis teistsugused "mänguasjad"...
jaanp
, 17.08.2005 17:40
... ja marko põristas pühapäeval vao sprindil ja tundub vägisi, et juba hoopis soravamalt...
mait
, 17.08.2005 17:49
kas kõikidel 4WD-l on siis nn."paugu ajud" peal või?
Ei tahaks uskuda.
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.