|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
10. november 2004 12:13
Tagasi
Trüki lehekülg
Superkrossi uus üldjuhend ootab kommentaare
Kommentaare lisatud:
41
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
vaade
, 10.11.2004 13:04
miks? sest, kui standard klass lubaks difriplokki siis ei oleks ta ju enam standard klass.
eq
, 10.11.2004 15:22
ja kõigil standardi autodel on standard vedrustus all?
Kaits
, 10.11.2004 15:25
Standard pole kunagi päris standard olnud.
Kui autole on standardis diferentsiaali blokeering sees, siis kas ma pean selle eemaldama, et ERK standardist osa võtta?
vaade
, 10.11.2004 16:54
to Kaits
seda on standardi tekkimise aegadel palju räägitud, et - jah, kui autol on standardis ette nähtud differ siis sellega sa rajale ei saa!!! standard tähendab, et auto on oma olemuselt üsna tavaline "rahvaauto", mida siis vastavalt tingimustele võib kõpitseda - kui sa ostad omale sportauto ja väidad et see oli kohe standartselt selline, siis arusaadavalt pole see lubatud.
to eg
mis on standard vedrustus? ei keelata jäigemaid vedrusid (amorte) panna, aga aktiivvedrustus ja reguleeritav amort on keelatud...
Aga superkrossis on see kõik lubatud ja siin peakski nüüd keskenduma superkrossi tingimuste arutelule
vaade
, 10.11.2004 16:55
(siis "diffri" all pidasin silmas seda plokeerituna)
eq
, 10.11.2004 17:14
standard vedrustuse all mõtlesin vedrustust tehase poolt. Krossis aga, kui tahad olla võimeline võitlema ka kõrgematele kohtadele, siis näiteks standardvarustuses olevate amortide vahetamine Bilstein-de vastu annab vastavalt raja iseloomule hulgaliselt väärtuslikke sekundeid juurde. Aga ega krossis ei saagi kunagi olema standard päris standard...kui siis ei looda just kindla automargi/mudeli krossisarja. See on aga juba hoopis teine jutt.
aksel e rant
, 10.11.2004 19:25
mille järgi auto kaal on määratud??
rispiter
, 11.11.2004 11:09
Pigem oleks huvi kas superkross jätkab koostöös EAL-ga või iseseisva sarjana?
rispiter
, 11.11.2004 11:15
Viimasel juhul jälle ei saa minu mõistmist järgi EAL-i litsentsi omavad võistlejad võistelda superkrossis ning ka vastupidi. Sellises klassis nagu standard, tekitab see küsimuse kumba kasuks sõijad otsustavad ja kes jääb kannatajaks pooleks.
priit
, 11.11.2004 14:24
to kaits
loomulikult ei pea
standard vedrustusega sõitma,amorte ja vedrusid võib vahetada.standard vedrustusega ei olegi võimalik krossi sõita.
sass
, 11.11.2004 14:55
räägiks parem asjast, ehk kommenteeriks tingimusi.
nu tehnilistes tingimustes ma erilist vahet eelmise aastaga ei märganud. ainult mõningaid asju oli rõhutatud. või jäi midagi olulist silmade vahele?
aga üldjuhend tekitab küll mitmeid küsimusi.
1. juhendist loeb välja, et EAL-iga viivad teed lahku? on see nüüd kindel? seab päris keerulise dilemma ette, kui on soov edasi liikuda. sisuliselt ei ole peale sellist otsust enam kusagil mujal võimalik võistelda. EMV vs. SKV, 5 etappi vs 12. etappi jne.
2. SKV-s tulevad nüüd mingid omad litsentsid?
3. milline auto müügihind on?
need sellised esimesed mõtted.
okivonsuur
, 11.11.2004 16:44
Noortel läheb keeruliseks see otsustamine,kui standard klassis käis superkrossi sarjast osalemas 6-7 meest,siis noored sõitsid kõik enamvähem mõlemat sarja.
Nüüd on siis noortel valida kas sõita Eesti meistritiitli(on see ikka nii suur stiimul) peale 5 sõitu või valida arengu seisukohast ja sõita superkrossi 12 sõitu mis on veel pealegi eri süsteemide(ringrada,rallikross,autokross,lume... järgi.
Kui see asi nii jääb siis ei võida küll sellest keegi.
huviline
, 11.11.2004 18:10
SK meelitab ju veel ka sellega, et stardimaksu pole noortele.
sass
, 11.11.2004 18:35
miks noortel. meestel samuti.
mind ausalt öeldes huvitab, mida teevad nüüd Vadi jms.
SK kasuks räägib rohkemate sõitude arv ja rohkem osalejaid. (suurem konkurents)
miinus see, et kui seal nüüd osaled, siis mujal pnabe EAL käe ette.
EMV kasuks jällegi see, et oled "puhas" ja saad mõnel muul võistlusel ka osaleda.
miinus see, et seni võistlejaid vähem olnud ja osavõtu kulud ühe võistluse kohta tulevad päris suured.
huviline
, 11.11.2004 18:41
Kusagil pole ju veel midagi konkreetset öeldud ja vast pole veel ka siiski otsust, et EAL ja SK hakkavad eri jalga sammuma.
huviline
, 11.11.2004 18:46
arvestatav jõud nagu mitte üksi Vadi vaid terve Viljandi mansa, kes osalesid nii SK sarjas kui ka eestikatel standard klassis. Selle mansa seisukohta tahaks jah teada, kuhunemad kalduvad.
-
, 11.11.2004 21:31
kunagi oli plaan et auto hind läheb 850 euro peale kuid siis tuleb vägisi EM sõitma hakata. kuid tegelikult tahaks mõlemaid sõita
:::
, 11.11.2004 21:56
oleks tegelikult tore kui noortes läheks lahku esi ja tagasillaveolised autod sest muidu kaob odavatel tagaveolistel mõte ära. kasvõi mingi selline versioon et karika saavad aint võitjad [noortes (tegelikult nõme)] kui sellest midagi kasu on sest korraldaja tavaliselt ise ei pane ju karikaid välja.
kas
, 11.11.2004 22:03
On see asi tõesti nii karm, et kui superkrossis
sõidad siis EAL sarjades ei või, või võib lihtsalt mõlemad litsentsid võtta?
mehaanik
, 11.11.2004 22:56
see ei ole hea mõte kui esi- ja tagasild noortes lahku lähvad,sest esisillaveolisi on lihtsalt see aasta nüüd vähe ja sellel pole siis mõtet.Ja siis ei ole võistluspinget.
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.