Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. november 2004 3:20
Tagasi
Trüki lehekülg

Krossikalendris sõiduautodele esialgu viis etappi

Kommentaare lisatud: 23

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
dude, 10.11.2004 08:53
See on küll narrimine, et Vasalemmas ainult üks etapp peetakse. Kõige atraktiivsem rada rallikrossile minu arvates - kiire ja nõuab mõistusega sõitmist. Ka möödasõidud, kui keegi neid seal teeb, on publikule vaatemängulised!

S, 10.11.2004 09:27
Publik las läheb soome vaatama jokamehe krossi ja siis tal on hea elamus!!!!Siin riigis üritatakse tegeleda SPORDIGA-ja välja selgitada EMV kohad!

Jux, 10.11.2004 09:28
Dude,mine narri siis korraldajat

dude, 10.11.2004 09:36
Jux, ei tohi korraldajat narrida. Autospordti üldse ei tohi narrida. Narritad 1 kord, maksab see 9 korda kätte...

Mati, 10.11.2004 10:55
Tegelt minu arust just aus, et igat rada sõidetakse üks kord (kui nüüd Elva välja jätta). Kuna teada on, et mõnele sobib üks rada ja teisele teine, siis annakse see samuti eelise mõnele võidusõitjale.
20. augustil siis paraadi vaatamise asemel Saaremaale sõit ees :D

mihkel, 10.11.2004 15:05
Pealkiri ju puhta vale. Pidi ju rallikross olema sel aastal

vaade, 10.11.2004 16:59
mihkel, ära nüüd nii õelaks ka mine - rallikross on ju ikkagi veel kross :)

aivar, 10.11.2004 17:24
tegelt on mihkli märkus õige. publik nagunii segaduses (no vaata kasvõi foorumisse "kas varstis...") ja rally.ee peaks hoidma stiili, kus asjad puust ja punasest ette tehakse. ei käi siin lehel ju mitte ainult sõitjad, kes matsu jagavad, vaid ka potensiaalne publik. muide - minul isiklikultki on väike segadusemoment juures, kuigi peaksin ka asja jagama. vaatasin autosport.ee-lt üldjuhendi projekti. seal on eraldi masinaklassina mainitud ka GAZ-i. lihtsas huvilises tekitab seegi fakt hämmingut, sest selge sõnaga on nimetatud vaid sõidukaklasse, milles toimub rallikrossi MV.

omast tarkusest, aga ma ei tea hetkel, ka see on absoluutne tõde, tean hetkel siis järgmist öelda: rallikrossi 5 (või 6) etapiline meistrisari toimub erinevatele sõidukaklassidele. see, et kalendris on kirjas ka Elva, ei muuda ilmselt asja - sealsel nn krossirajal sõidetakse (vist) rallikrossi reeglite põhjal.
samal ajal toimub järgmisel aastal veokatele ja veobagidele autokrossi 8-9 etapiline meistrisari. kusjuures osad neist etappidest sõidetakse rallikrossi radadel ja need etapid toimuvad paralleelselt sõitukate rallikrossi MV-ga, kuid veokatele autokrossi reeglite põhjal. seega ühe päeva jooksul võisteldakse (näiteks Saaremaal) sõidukate rallikrossis ja sõidukate vahele (või järele) lastakse rajale veokad, kes vastavalt osalejate arvule on kolm korda kõik korraga rajal või jagatakse nad kahte poolfinaali, kust 12 autot pääseb finaali.

aivar, 10.11.2004 17:47
väga võimalik, et alguses tekitab selline süsteem pealtvaatajaile ja ka korraldajatele segadust. tuleb ju võistlustki reklaamida a la "Eesti meistrivõistluste 4. etapp rallikrossis ja 6. etapp autokrossis". kohtunikud peavad õigust mõistma kahe erineva süsteemiga võistlusel. kommentaator peab publikule asja väga täpselt selgeks tegema, sest muidu on kõik segi nagu puder ja kapsad - kes millisele kohale sõidab: veokate ajatreeningud, sõidukate eelvoorud, veokate poolfinaalid, sõidukate B-finaal jne. kui lisada veel erinevad klassid, siis on segadust üksjagu. päev läheb küllaltki pikaks jne.

samas loodan, et sellise korralduse eeliseks on just vaadatavus. sõite peaks olema igale maitsele - nii kiireid ERK autosid kui ka korraga rajal müttavaid GAZ 53-sid. kui pidada etapp ainult sõidukatele, siis olgem ausad, praeguse võistlejate arvu juures jääb päev lühikeseks.
aga mis sellest kõik välja tuleb (kui tõepoolest ikka otsustatakse sellise süsteemi kasuks), seda näitab vaid aeg. korraldajal saab olema igatahes paras koormus, sest igasugused jobutamised saavad ajagraafiku pärast olema välistatud ja kõik lülid peavad toimima tõrgeteta.

mihkel, 10.11.2004 19:15
See et sõidukad ja veokad samal võistlusel sõidavad tegelikult paras jama. Tõetera on muidugi selles et pealtvaatajale võibolla huvitavam kuid arvestades neid radasid mis meil on ja kui palju neid sõitude vahel hooldatakse siis saab sellest asjast üks suur mööda auke koogutamine. Veoautod löhuvad jubedalt rada(enamus meie radasid ei kesta sõidukaidki välja) . On ju ennegi sellist asja tehtud kuid just selle probleemi pärast on see mõte kehva. Meelde tulevad 90-ndate alguse valga jaanikese krossid kus sõiduka mehed just sellise asja vastu protestisid. Nüüd on ring täis ja kõik hakkab jälle uuesti. Või mis teie arvate?

aivar, 10.11.2004 19:35
no valga rada ei kannata ikka Vasalemma või saarega võrdlust. kõva rada ei lõhu veokad sugugi mitte rohkem kui sõidukad. eks asi saab vist nii olema, et sõidukad teevad oma tiirud ära, siis veokate PF-d, siis rajahooldus ja lõpuks finaalid

Tom, 10.11.2004 19:45
Sõidukad hommikul ja veokad hiljem oleks 1 lahendus.aga siis jälle solvuvad veokamehed jne.... 1asi veel kas nez on siis elvas rallikross ja esi taga vedu koos kahtlen väga selles vaadake 2004 nez rallikrossi etappe seal oli arvestus ja stardid eraldi.

aivar, 10.11.2004 19:52
vaevalt, et veokamehed solvuksid. juhendid võiksid ju asja ära määrata - tulge nt kella 12 kohale ja kogu moos. siis oleks küll jama, kui tehniline varavalges, aga rajale pääseb alles pääle lõunat kell neli.

ats, 10.11.2004 21:46
Huvitav kas Eesti teeb eraldi ühe NEZi sõidu.Läti autospordi lehel järgmine aasta kirjas 5 etappi,seal küll Elvat pole.

rispiter, 11.11.2004 10:59
Vaadates uue hooaja üldjuhendi projekti on päevaplaani lükitud ka GAZ autod sõidukate vahele ja see tekitab probleemi just eelpool mainitult,et rajad ei pea vastu. Samas kui arvestada, et sõidukaid on jälle suhteliselt vähe stardis (vähemasti läinud hooajale tagasi vaadates)siis on venitatud päev mõtetult pikaks. Ei meeldi niisama molutada võistlejatele ega ka publikule. Viimasele oli hea näide vasalemma kus 15 min võistlussõidule järgnes 45 min teehöövlite rallyt. Nii ei müü me eesti rallikrossi kohe kuidagi mitte.

huviline, 11.11.2004 12:00
Kas kaks kõva kivi, pean siin silmas EAL ühelt poolt ja hr. Eriste teiselt poolt, ei taha koos head jahu jahvatada või milles on probleem?

priit, 11.11.2004 14:28
to tom

2004 sõideti nez sarja autokrossi mitte rallikrossi reeglite järgi

to priit, 11.11.2004 15:48
mõlemate reegilite järgi sõideti

mihkel, 11.11.2004 16:14
Sõideti autokrossi reeglite järgi.Rajad olid nii krossi kui rallikrossi omad.

TOM, 11.11.2004 22:48
KAS tahate öelda, et soomes sõideti autokrossi????? Ma kahtlen selles.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia