|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Villu Teearu
21. september 2004 23:14
Tagasi
Trüki lehekülg
Marek Toome: Meil on õigus kruusaga pritsida
Kommentaare lisatud:
28
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
Kihutaja
, 22.09.2004 11:58
Aga mina olen ka Schumacheri Ferrariga sõitnud.
Tegelikult mis te vaidlete. Tänavasõidu auto ei saa olla võidusõiduauto ja kõigele lisaks ütles ju Toome ka "Endalegi imestuseks on sellise standardvarustusega autoga võimalik päris kiiresti sõita " mistähendab, et Toome on oma ratsuga rahul.
Enno
, 22.09.2004 11:39
STI lukud on liiga nõrgad, oleks vaja jäikasid. Miks muidu kõik endal võidusõidulukud sisse panevad, võiks ju odavamalt läbi ajada ning originaalidega uisutada. Ma ei tea küll kedagi, kes ilma ALSita sõidaks, vähemalt esiotsas mitte. Olen ise sõitnud nii standard stiga kui ka õige rallikaga, vahe on metsikult suur. Ma ei saa aru, miks Toome endale neid lukke ei pane, need ei maksa palju.
to enno
, 22.09.2004 11:32
STI'l on juba standardis nii esimesed kui tagumised lukud ja paljud sõidavad väga edukalt ilma ALSita ka
Enno to pl
, 22.09.2004 11:17
Minu meelest ei unustanud Toome seda öelda, kuna mainiski, et tegemist on tänavasõidu autoga. Olen ralliautodega lähedalt seotud ja võin siinkohal mainida, et olematu kõri ei tee autost veel võidusõiduautot. Võidusõidumootori eelduseks on aju, mis isegi väikse kõriga tõstab ja hajutab momenti, mis on kõige aluseks. Tänavasõidu ajuga tekib moment suhteliselt korraks ja see moment on 40% väiksem kui näiteks Motec ajuga, vaatamata sellele, et kõri on suur. Lisaks puudub tänavasõidukal als, mis hoiab turbrõhku üleval ka siis kui jala pedaalilt tõstad, rahvasuus nimetatakse seda pauguks. Tavalisel autol läheb sekund enne kui jõud korraks tagasi tuleb. Aga igakord kui kurvi tuled ja pidurdad tõstad ju jala gaasilt.
Lisaks on kiiruseks vaja veel korralikke amorte (Proflex) ja lukke, mis jaotavad veo stabiilselt kõikide rataste vahel. Minuteada on Toomel tänavasõidu vedrustus ja lukud üldse puuduvad, rääkimata ajust. Selle autoga üldse mitte kiiresti sõita st võita.
Tauri
, 22.09.2004 10:43
Ja ka mina sain selle hullu käest korraliku kivirahe, pärast mida ma kohe kaugele põllale läksin. Tegelt mind ka hoiatati, et Toome tuleb.
pl
, 22.09.2004 10:39
aga toome vist unustas mainida et tema autol pole turbo kõri piiratud..........
to alx!!
, 22.09.2004 09:07
Ole nüüd hea inimene ja mine arene nurga taga :)
alx
, 22.09.2004 08:55
olen isegi ammu mõelnud, et toome aegu oleks väga huvitav võistlusautodega võrrelda... ta teeb vist pooltele võistlejatele ära...
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
06.07.2024
Estonia ralli avakatse võitis Hayden Paddon
04.07.2024
Rallipargis saab sel kuul näha M-Spordi võistlusautosid
04.07.2024
Marko Muru osaleb rallikrossi elektriautode võistlussarjas
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
23.06.2024
Drivestonia 2024
(
0
)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur
(
0
)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
08.07.2024 10:01
ERC Delfi Rally Estonia 2024
(
0
)
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024
(
0
)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas
(
0
)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland
(
0
)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.