|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
19. september 2004 18:53
Tagasi
Trüki lehekülg
Märtin lõpetas Suurbritannia ralli kolmanda kohaga
Kommentaare lisatud:
7
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
BlackHawk
, 20.09.2004 00:08
KIndel see et MARKKO ei pingutanud
ple vaja möliseda mingitel tattnokkadel et ei pinguta või udus ei näe või näeb topelt
jummalla normilt lasi vähe libe vist oli sest vahepial oli auto nina kll vales suunas kiskus kohe võssa a MARKKO poiss tõi kastani tulest välja ja tõi ka 8p. ple paha
Skorpion
, 20.09.2004 09:42
Räägiks Märtinist suu puhtaks...
MINUMEELEST on Märtini areng Fordis toppama jäänud. On selle´süüks Fordi nigel eelarve, nadi taustatöö või tunnetas Märtin juba hooaja algul , et pole võimeline meistritiitlile heitlema.
Kuigi ma arvan, et kergemat võimalust maailmameistriks tulla kui hooaegadel 2003-2004 ei ole olnud ega tule. Kui Märtin sõitis esimest hooaega Fordis olles kolmas nr. seal siis pidi ta tõestama ennast, nagu ka siis kui oli erasõitjana MM sarja liitunud...minu jaoks olid need Märtini supersõidud. Mehe käitumisest ja ütlemistest oli näha, et tahetakse võita ja võidelda. Paraku eelmine hooaeg läks nigela tehnika taha,,,,mis oli küll kiire..ma arvan et Ford oli kiireim auto eelmisel hooajal. Sellel aastal pole kiirusel viga , kuigi teised on järele jõudnud. MIs aga puudu on ....tahtmine ja võidunälg...nagu on seda Solbergil ja Loebil.
Kui Duval suudab võita Fordiga katseid siis peaks seda suutma ka Märtin. Ma ei mäletagi aegu millal Duval oleks Märtinist puhta sõiduga kiirem olnud. Kahju oleks Märtinist kui ta jääbki nüüd selliseks meheks kelle eesmärk on n.ö. rallikaruselli sees olla...Nutune on vaadata kui kolmas koht tuleb kellegi ebaõnne tõttu.Aga võibolla sellise palga eest nagu ta Fordis saab ei peagi paremini sõitma.
Muidugi võib ka öelda , et mida me siin kiibitseme ja kritiseerime...mees on omal jõul ja tahtel nii kaugele jõudnud ja teeb mis tahab. Muidugi olen Märtini tulihingeline pooldaja ja mulle läheb väga korda kuidas ta käekäik edeneb...muidu ma siin üldse sõna ei võtaks. Aga murelikuks teeb...kui veidi vaadata tagasi ja võrrelda kiiruskatsete aegu(esimesed, teised kolmandad jne. k
skorpion
, 20.09.2004 09:49
ohh kurva...üle poole tekstist ei mahtunudki siia...eks teine kord kirjuta edasi:)
skorpion
, 20.09.2004 09:51
kurat kripeldama jäi...tahtsin vaid lõpetuseks öelda seda , et tahan näha seda paari aasta tagust Märtinit kelle silmis oli võidunälg ja võitlejatahe
Cain
, 20.09.2004 22:11
sama siin....Blackhawk, arva kes siin tattnokk on, kui oled õnnelik Märtini nigelate tulemuste üle mis talle endalegi korda eo lähe siis edu sulle, võibolla oleks parem kui sõidaks vapzee 6 koha peale siis on Markko poiss ju hästi tubli....tattnokk
to cain
, 20.09.2004 22:21
kle ta on üldse maailmas praegu kolmandal kohal sõitev ralliäss
kui kolmas koht sõidetakse välja rahulikult end vaos hoides siis ma kll ei tea
minu meelest juhtis burns ühel hooajal mm nii et põld rallit võitnud
võit pole taähtis parem on punkte tuua
kui markko oleks hakand 1ja 2 püüdma oleks ta ehk võpsikus lõpetand
kui ei suuda tempos püsida siis ple vaja las esimesed pusivad ja ehk katkestavad
aivar
, 21.09.2004 10:54
sellel hooajal on juhuste õnnetu kokkulangemine lihtsalt...
Ford on 5 % kahest ülejäänust nõrgem, Markko hoiab pärast avariid 5% tagasi, rehvivaliku ja muude ebaõnnede taha on jäänud 5%, 2-3% tuleb panna tiimis valitseva õhkkonna (jätkame-ei jätka) arvele. nii see kaotus koguneb ja arvestades ühtlast taset pole rohkem vajagi. Ford pole ju siiski Ferrari ja Schumi, kes on teistest niipalju üle, et isegi 5-10 prossased möödapanekud võimaldavad võita.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.