Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
06. juuli 2004 7:25
Tagasi
Trüki lehekülg

ECO liiga saab tuleristsed Virumaa autorallil

Kommentaare lisatud: 46

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
tore, 06.07.2004 08:09
lõpuks ometi siis aseaine rr-le. huvitav muidugi oleks seda teada, mis siis rr-st saab, kui atraktiivsed autod sealt eco-sse peaks minema... tore liiga igal juhul.

to tore, 06.07.2004 08:14
no mis ikka saab. rahvarallid lähevad kurikarallideks tagasi ja küllap jagub osalejaid sinnagi :)

Registreerimata, 06.07.2004 09:09
Alakomiteed ja otsustamine on vist selline priviligeeritud seltskond, et kui midagi küsida sooviks, siis vist ei tea isegi kelle poole pöörduda! Alakomitee 2004 liikmed on avalikustamata (http://www.autosport.ee), pöördutud küsimustele jäetakse vastamata nii rallidel kui ka pärast...olen kuulnud kodanikelt, et osa ootavad mai algusest saati vastust oma pöördumisele EALi, aga keegi ei taha tegeleda asjadega!

Siim, 06.07.2004 10:02
http://www.autosport.ee/index.php?node=98&parent=79&lang=et

ohoo, 06.07.2004 10:38
vot neid rahvaralli mehi tahaks küll näha "sõpruse auku" läbimas, arvatavasti saab kino kõvasti!

skorpion, 06.07.2004 10:41
Ausalt öeldes jääb arusaamatuks selle liiga mõte,,,,kui autod peavad vastama E-rühma tingimustele. See tähendab samasuuri väljaminekuid auto ehituse vallas kui E-rühmas...samas meie rallid on niigi enamus 80-100km kiirukatseid...siis 30 km kokkuhoidu...kus on point? Ma arvan , et küsimus on pigem selles, et mingi seltskond rahvaralli staare on ehitanud juba omale autod E-rühma tingimuste kohaselt (mööndustega) ja et neile pakkuda võimalust võistlemiseks päris rallis. Sellisel juhul kulla rr vennad mingegi päris rallit sõitma!? Las rahvaralli jääb selliste vennikeste pärusmaaks kes sõidavad n.ö. standard tänavasõidu autodega. Minumeelest ongi see igamehe rallisprint, ja rahvaralli läinud üldse väga vabaks oma teh.tingimuste poolest.
Teine tähelepanek on see, et miks ikkagi sõidavad sellised mehed rahvaüritusetel, kes samas ka võistlevad proffide võidusõitudel? Kas varem mitte ei olnud selline seadus mis keelas litsentsi omavatel vendadel rahvaüritustel osalemise? Praegu jääb vägisi selline mulje, et mõni mees paneks veel seeliku ka selga ja osaleks veel lisaks naiste arvestuses kui võimalik oleks:)
Mitte , et ma kade oleks...ei tegelegi ise sõiduga, kui vaatamas käin küll ja kohati on ikka ebavõrdsust palju.

Turbo, 06.07.2004 10:46
Mina kah ei saa aru sellest rr asjandusest. vaatasin siin Taali pilte ja Harju KEKi tiim oli ikka vägev. asi ei ole enam rr. ja litsentsiga sõitjad peaks kyll asjast kõrvale jääma. sõitku päris rallit ja päris rallimeeste vastu. siis ole näha kes on Liivimaa parim kihutaja :)

kalle, 06.07.2004 10:46
Kas see ECO on sponsori nimi või mingi lühend? ECO tuletab mulle meelde seda koeratoitu, mis pooled eestimaa koerad maha suretas :D

ECO, 06.07.2004 10:49
Estonian-mingi-asi?

lahe, 06.07.2004 11:04
väga õige lüke, saab palju kulusid kokku hoida aga ei pea kurikate vahel käänutama
to skorpion: sa ennem uuri ühe E-klassi täisralli kulusid ning siis võta uuesti sõna, rallil osalemise kulud ei seisne AINULT auto ehitamise kuludes!

vaade, 06.07.2004 11:09
Pakun et eco tuleb sõnast ökonoomne.
Litsentsiga sõitjal on minuteada keelatud osaleda EAL-is registreerimata üritustel, seega RR on ok, kuigi moraalses mõttes olen skorpioniga nõus.

vaade, 06.07.2004 11:17
ECO on minugi meelest täitsa asjalik asi (loodetavasti tuleb see nii nagu praegu paistab).
Ma tingimusi ei tea aga ehk need tulevad midagi sellist et peab rohkem standard juppe peal olema. See tähendab et auto forsseerimisel hoitakse raha kokku ja mootor kestab ka sellest kauem ja rada ka nats lühem. See ongi vist põhiline milles kulud E-klassiga võrreldes vähem. (ja rahvarallis ei muutu suurt midagi - 120-st osalejast valib ECO 10-15 meskonda)

vaade, 06.07.2004 11:20
täpsustan oma eelmist: ...ja rahvarallis ei muutu suurt midagi - 120-st osalejast valib ECO 10-15 meskonda - tähendab osalejate arvu all rr kannatama ei hakka, lihtsalt ebavõrdseid autosid jääb vähemaks.

kle scorpion,, 06.07.2004 11:26
ole mees, loe esmalt võistlusmäärused ja teh tingimused läbi nii e rühmas kui ka rr-s. ja siis leia erinevused. nii, see esiteks.

teiseks, kui oled pädev sell, siis peaksid vast natukene teadma ka ralli köögipoolt ehk kulusid - eco (mis peaks ehk tulenema sõnast economy) on ikka oluliselt odavam, kui e klass. ja usun ka seda, et loodud ei ole ta teps mitte selleks, et rr staarid sõita saaksid vaid ikka selleks, et sina raja ääres ainult 15 autot ei peaks vaatama vaid ka päeva lõpus neid tiba rohkem alles oleks... noa ja rahaline pool ka eelkõige

to vaade:, 06.07.2004 11:29
kus algab ja kus lõpeb rr-s ebavõrdsus: kas 160 hj - ne honda ilma puurita on võrdsem, kui puuriga golf või samaar näiteks?

teiseks: osalejaid on ehk ikka, aga küsimus on pigem selles, et kes neid korraldab - pole alal atraktiivsust (loe: ilusaid kiireid "ebavõrdseid" autosid) pole alal ka pappi. tyhja koha peale (loe: kurikate vahele) ei ole küll ükski sponsor nõus raha laduma....

skorpion, 06.07.2004 11:35
nagu ma juhtkirjast aru sain peaksid need autod vastama e-rühma teh.tingimustele...järelikult ei mingit kokkuhoidu teades milliseks võidurelvastumiseks läheb...teiseks kulud kilomeetri kohta on samad ...sa võidad ainult kiiruskatse km kulu mis antud juhul saab olla 30 - 50 km ...arvestades rahasid kogu ürituse tarvis siis kõik muud kulud sul sõidule on ju samad

vaade, 06.07.2004 11:59
to: to vaade 06.07.2004 11:29
ok, ma ei võta sõna rohkem nende autode ebavõrdsusest - siin soorumis on jäänud mulje, et ebavõrdsus on probleemiks aga võin ka eksida.
to skorpion
teh tingimused tulevad jah peaaegu identsed, kuid tingimused räägivad paljudest asjadest. Ainult üksikud punktid räägivad mootorist ja eeldan et need tulevad oluliselt piiravad. Seega on (kordan) mootori forsseerimatusest ja sellest tulenevast ressursi pikemast kestvusest üsna suur kokkuhoid. Aga võin jällegi eksida sest pole tingimusi veel näinud.

eq, 06.07.2004 12:18
Kas ECO-liigas on kohta ka noortele võistlejatele?

vaade, 06.07.2004 14:48
to:_to vaade 06.07.2004 11:29
ei ole nõus su väitega, et kui kiired rahvarallurid sarjast lahkuvad, siis kurikarallile sponsoreid pole leida võimalik

veeltuskorpion, 06.07.2004 14:51
skorpion kui sa ise ei sõida ja millestki aru ka ei saa mida kurat sa siis oma hala siin ülesse tõmbad.
Kas tõesti on nii keeruline aru saada,et need nn.staarid kogusidsid rr-is kogemusi,et päris rallisse edasi minna kuna null kogemustega on see natuke rängavõitu.Kuna nüüd ikkagi lõpuks luuakse selline vaheetapp kus saab harjutada kiirestisõitmist ralliolustikus,siis kipub rr-i mõte ära kaduma ja eks ta välja sureb sest enamus neid nn.rrstaare rohkemal või vähemal moel panid ürituste toimumisele õla alla.No ja ongi võrdsus majas,pole üritust-pole ka ebavõrdsust

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia