Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
ECO liiga saab tuleristsed Virumaa autorallil
|
Loe lisaks |
|
|
Juuli algul toimus Eesti Autospordi Liidu (EAL) ruumides arutelu ECO ralliliiga käivitamiseks. Sarja avavõistlus on planeeritud augustisse, kui 20. ja 21. kuupäeval peetakse rahvusvaheline Virumaa autoralli.
Esimene ECO liiga osavõistlus toimub augustis spordiklubi K.O.S. poolt korraldataval Virumaa rallil, enne mida avaldatakse ka sarja tingimused.
Starditakse autoralli Eesti meistrivõistluste etappidel üldjuhul viimase ringina toimuvatel lisakatsetel, lisakatsete kogupikkuseks tuleb seega sõltuvalt rallist 30-50 kilomeetrit.
ECO ralliliigas osalemiseks on vajalik sõitjalitsents. Ühekordse litsentsi saab EAL-ist muretseda 500 krooniga ning see kehtib kahel sel aastal toimuval Eesti autoralli meistrivõistluste etapil - nii Rakveres kui ka Paide rallil, kus ECO liiga võistlejail võimalus osaleda. Litsentsi taotlemise ja arstitõendi vormid leiab EAL-i kodulehelt internetist aadressil www.autosport.ee.
Tehnilised tingimused ja turvanõuded ECO liigas osalemiseks on sisuliselt samad, mis E-rühmas. Kasutada võib ainult rühmadesse A ja N homologeeritud autosid, millede homologatsioonitähtaeg on lõppenud ja samuti mittehomologeeritud autosid. (Mittehomologeeritud autode kasutamine on lubatud ainult juhul, kui need vastavad FIA Lisa J Art. 252 ja 253-le.)
Kui võistlusautol on kehtiv homologeering, peab auto muus osas vastama homologatsioonile. Võistlusautodel peab olema tehniline kaart, mille saab muretseda 400 krooniga. Võimalikud leevendused sõitjariietuse homologeeringute kehtivuse osas kehtestab rallikomitee juuli keskel.
Täpsustused ja üksikasjad avaldatakse ralli võistlusjuhendis, mis ilmub eeldatavasti aasta 28-ndal nädalal.
|
|
|
|