|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
24. mai 2004 16:24
Tagasi
Trüki lehekülg
Tääksi krossiraja avas superkrossi sarja kuues etapp
Kommentaare lisatud:
19
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
Ad Astra
, 24.05.2004 17:16
Kus see Tääksi asub? Kuskil Viljandi juures?
Mati
, 24.05.2004 17:17
Paarkümmend kilti Viljandist jah
aivar
, 24.05.2004 17:45
piltide järgi otsustades täitsa norm rada, aga ma ei saa ühte asja aru: miks pole stardi jaoks eraldi koridori. Vasalemma ja Taali saavad sama asja puudumise pärast miinuspunkte, miks nüüd uuel rajal sama viga on tehtud? või pole veel jõutud välja ehitada?
eraldi stardikoridor teeb võistluse läbiviimise tunduvalt kiiremaks - nagu rada on puhas, nii saab järgmised peale lasta.
villu
, 24.05.2004 17:50
Start ei ole raja pealt. Stardikoridor täiesti olemas ja mida ka edukalt kasutati.
aivar
, 24.05.2004 17:55
sorry, siis on kõik hästi. piltidelt jäi selline mulje, et asub raja peal.
S
, 24.05.2004 20:17
´Kohalikuna võin õelda et seal toimusid vanasti võistlused see oli vene ajal kus bagid sõitsid jne...seal on toimund kuid eesti ajal pole seal midgai toimund...üldse imestan et sellist asja seal tehti!!!!!!!!!mul on hea meel ja ma loodan et seda TEHAKSE VEEL SEAL????
eq
, 24.05.2004 21:16
rada on tegelikult tehtud ju bagidele ja teatavasti on bagid autodest tükk maad kergemad...seega polnud ka ime, et rada kuumaastikuks muutus
mehhaanik
, 24.05.2004 22:51
rada oli tõesti lahe aga üks viga oli see,et mäe peal olid suured lohud ja see lõhkus palju autosid.
martin peips
, 24.05.2004 23:09
Vinge oli ma käisin seda vaatamas mina olin TIIT RATASEPA, JOOSEP TOOTSI, PRIIT VADI JA JOEL KISLÕI POOLT
TRULLA
, 24.05.2004 23:52
Aga mina olin Siimu poolt ! TUBLI OLID !!!!
Gabriel
, 25.05.2004 00:00
to eq.Mis tähtsust on sellel,et bagid autodest kergemad on????Pinnas oli pehme.
eq
, 25.05.2004 00:47
bagid ei laasta rada niivõrd kui seda teevad autod...loogiline ju
mihkel
, 25.05.2004 09:26
4wd bagi paigutab maastikku palju rohkem ümber kui auto. Vahe võibolla ainult selles et bagid ei tekita nii palju rööpaid. (võimsust rohkem -saab sõita erinevaid trajektoore pidi)
Tegelikult pole see rada praegusel kujul bagidele võistlemiseks sobiv. Kui näiteks lätis pole Raametsa bagi veermik ilma rammimiseta kunagi purunenud siis see üks väike demonstratsioon ajas ühe roolivarda kõveraks. Kokuvõttes on siiski hea et üks rada juures ja sellest võib täitsa asja saada.
vaade
, 25.05.2004 09:34
see on pinnasest pinnasele ehitatud rada, nii et rööpa ja pehmuse probleemist ei saada seal iialgi lahti.
to vaade:
, 25.05.2004 11:26
kindlasti on võimalus ka osa pinnasest kriitilistes kohtades välja vahetada tõhusama materjali vastu.
tehnikahuviline
, 25.05.2004 11:28
Võib tõesti öelda, et rada on tappev tehnikale kuna isegi demonstratsioonsõitu teinud bagide hulgas kadu tervelt 50%.
aivar
, 25.05.2004 21:18
kui sellisel rajal muudkui sõita, sõita ja sõita, siis paari-kolme aasta pärast jääb põhi pidama. ilmselt samasugusel pinnasel asub näiteks Varstu autokrossirada - alguses oli juba poole võistluse järel kuumaastik, aga viimasel mullusel krossil polnud enam suurt häda midagi. pole küll spetsialist, aga minu arvates on üks lahendus selles, et auke ei lükata peale võistlust liiva täis, vaid augud silutakse kuni põhjani ära. rada hakkab küll "maa alla vajuma", aga mingil hetkel tuleb nõnda talitades piir vastu ja põhi enam alt ei kao. aga kui auk uuesti liiva täis lükata, siis on seal paari esimese ringi järel uuesti auk.
sass
, 25.05.2004 22:50
tõenäoliselt oleks nii õigem küll. praegu oli nii, et kõige suuremad augud olid mäe tipus. ehk siis nii, et auto tuli alt üles ja kui tippu jõudis käis nina vastu maad, võttes kaasa liiva ja nii need augud tekkisid. hüpati ühest august üles ja maanduti järgmises.
pealtvaatajate peale tuleks ka mõelda. praegu oli väga vähe näha. üks osa jäi metsa taha (stardisirge ja esimene kurv), teine osa jäi künka ja metsa taha (mäkke tõus ja teine suur kurv). näha oli ainult stardi eelne kurv, natuke sirget ja tagasitulek esimesest kurvist.
Mati
, 25.05.2004 23:16
0lge rahulikud,Karla teeb sellest rajast veel sellise raja, et oi oi oi !!!!!
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.