|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
14. aprill 2004 18:54
Tagasi
Trüki lehekülg
«Rahvaralli mõned autod ei mahu isegi ralli reeglistikku»
Kommentaare lisatud:
62
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
61-80
|
ints
, 14.04.2004 20:57
nuh heitgaaside poolest võiks 90% sõitjaid kohe koju jääda....
...
, 14.04.2004 21:05
huvitav kus need targutajad siis olid kui aastalõpul EAL is laiendatud koosolek toimus - vististi ka tehnikakomitee esimees oli seal kohal... ja muuseas müratase on 103db/3500rpm juures - sellesama kuulsa tehnikaomitee poolt koostatud tingimustes
to ints
, 14.04.2004 21:17
aga mürataseme poolest võiks 90% siiski startida ju :)
...
, 14.04.2004 21:18
hakkab jälle mingi jura peale....ükskord ometi võiks kõik asjad ühtselt otsustatud saada ja seda enne hooaja algust. Arusaadav on, et rahvaralli autod peavad jääma tänavasõidukõlbulisteks, kuid sellised pisiasjad peaks selgelt eelnevalt teada olema ja pealegi kõik see jutt sportralli odavamast versioonist? aeg, mil võeti hoovist issi tööauto ja keerutati ümber kurikate, on möödas, eks igaüks ise teab, kas sellest on kahju või mitte
to to ints
, 14.04.2004 21:28
mürataseme poolest võiks ikka kõik startida - 103db/3500rpm juures on raske saavutada
vaade
, 15.04.2004 07:56
Mis 'hakkab jälle peale' ja 'ükskord võiks otsustada' ?? milles pretensioonid mehed? kõik on ammu paigas. Artikkel räägib ju sellest, et enam ei hakata läbi sõrmede vaatama, kui tingimustele ei vasta (näit. katalüsaatori puudumine).
jörpa
, 15.04.2004 08:03
krt ma tahaks näha seda nõuetele vastavat heitgaasimõõtjat. ja tahaks näha nõuetele vastavat müratasememõõtjat. on olemas sellised toredad asjad nagu seadused. ja neid annab alati lugeda täpselt nii, kuidas vaja. arvan, et ei tasu siin ilmaasjata tahma ülesse tõmmata, lihtsam on auto tehniliselt korda teha, teh. tingimustele vastavaks ja siis sõitma. terve eesti autosport on niigi illegaalne tegevus, rääkimata rahvarallist. ja kui neil peetidel, kes kogu aeg vinguvad et ei meeldi jne ükskord ometigi isu otsa saaks, siis oleks eriti tore küll. pordi pritsivad millegipärast ka osad sportliku mehed, kel metsavahel võrdsetega sõidust kahjuks midagi välja ei tule ja siis tulevad rr- "poisikesi" õpetama. omal ei lähe süda pahaks??
tehnilised tingimused on olemas, mis kehtivad - on! auto on tüv läbinud? - on. milles siis küsimus ja boleemika???
jörpa
, 15.04.2004 08:05
ja siis tahtsin veel "vaatega" nõustuda: jumala õige ju, need kes värisevad värisevad ilmselt põhjusega - kui auto nõuetele ei vasta, siis omad vitsad peksavad. teh tingimused on ju ammu olemas, vahe selles, et nüüd lihtsalt kontrollitakse ka neid.
pets.
, 15.04.2004 10:16
asi kisub ikka väga sportlikuks.kas slikkidega ikka tänaval sõidetakse? asi on ikka väga hulluks aetud.
jõmm
, 15.04.2004 10:25
Ise olen poolt, et hakatakse autode tehnilist vastavust vaatama. Olen ka rahvarallidel käinud ja seal on mitmeid erinevat tüüpi sõitjaid. Ühed, kes sõna otseses mõttes tulevad autoga kohale, läbivad tehnilise, kleebivad sellele numbrid peale, sõidavad oma sõidud ära ja lähevad selle sama autoga koju tagasi. Teistel tuuakse autod treileritel kohale, auto juures askeldab mehaanikute brigaad jne. See ei ole minu nägemise järgi enam rahvaralli. Lihtsalt ei ole motivatsiooni nendel osaleda, kellel ei ole rahakott nii paks, et endale mehaanikud palgata jms.
Minuarust ütles väga tabavalt viimase igamehe rallisprindi tv saates Priit Veski, et see ala on funi pärast, et tullakse lihtsalt vaba aega veetma - ei ole oluline nii väga see võit. Rahvaralli idee on minu silmis samasugune..
eh
, 15.04.2004 11:12
milles probleem siis? fanni aga fanni edasi !!!
arusaamatu
, 15.04.2004 11:14
kui võit ei ole oluline, milles siis probleem ??
to jõmm
, 15.04.2004 11:17
nu vaadates saaremaa osavõtjate arvu ei tohiks küll kellegil motivatsioonipuudust olla.
ehk : "Toimub looduslik valik", autosport ei ole kunagi odav olnud
võitleja
, 15.04.2004 11:23
Kui tahad võita, siis tuleb vaeva näha. !!!!
Kui tahad funnida, siis ära vaata tulemusi, muidu kaob funn !!!
jörpa
, 15.04.2004 11:34
Täitsa viimaste meestega nõus, milleks vaevata pead kellegi mehanjooridega, kui oma sõit ainult funni pärast, jumala eest, anna aga minna. Priit Veskit ma kahjuks ei julge avalikus kohas üldse kommenteerida...
tervitaja
, 15.04.2004 11:40
tervitusi Priit Veskile. Loodetavasti mees analüüsib tulevikus oma kommentaare rohkem !!
PriitV
, 15.04.2004 15:39
Tervitab tervitajat kah:)
Kui Sa arvad, et see anarhia oleks igavesti kestnud, oled valel teel. Ennetada tuleb, mitte takkajärgi tark olla ja hakata trahve maksma ja muid kulusid autode seadustamisega kandma. Ja tegelikult puudutab see teema vaid rallit, kinnisel rajal sõida, millega tahad. Kui korraldaja tehniline laseb peale, sõida või Jaan Tattika Kallewwipoegg'iga...
Aga enda analüüsivõimet võid Sa(ja paljud teised) hoopis arendama hakata.
Ja veel: ära arva, et mina selle taga olen. Vast olen kaasa aidanud idiootsuste lõpetamisele, kuid üksinda ei tee indiviid midagi ära. Ja kui Sa olen nii naiivne, mida enamus rahvasportlastest miskipärast tundub olevat, et arvad ARK'd, politseid, EAL'i tegelinskeid ja pärisralli sõitjaid foorumeid mitte lugemast, Teie kodukatel mitte käimast, sõitusid mitte vaatamast etc., siis tuleb Sul veel elus palju õppida. "Tee aga ära mölise" kehtiks ka siin, kuid ülekantud tähenduses. Kui rahvasport on saavutanud sellise kõlapinna, et teda näidatakse TV's, kirjutatakse artikkleid lausa kohalikesse lehtedesse ja räägitakse raadiosaadetes, ei jää lokkav ebaseaduslikkus tähelepanuta. Kõiksugused treeningutel ülekaelakäimised, külavahel käristamised ja autole ülevaatuskohtade otsimised jõuavad väga kaugetesse kõrvadesse.
Jäärada, rahvaralli ja igamehesprint on populaarsed, seega kõrgendatud tähelepanu all. Aga loll olukord tekib siis, kui Borkmann&Co lendavad peale ja hakkavad tõesti "saksa täpsusega lolle seadusi" täitma. Aasta tagasi oli rahvaspordi autopargi seis täiesti talutav, vähesed erandid pigem tegid asja huvitavamaks. Praegu on asi kontrolli alt väljumas ja see tuleks EAL'i tehnikakomiteel MÕIS
nukk
, 15.04.2004 15:52
priit - väidad, et terve eesti autosport on illegaalne? huvitav, mis huvid sul mängus on, et rr-i maha teha?
ma ei ole siiani aru saanud, millest boleemika? enamus autosid, kes seal rr-s eesotsas sõidavad on tehniliselt laitmatult korras ja pealegi väga täpselt rr tehnilistele tingimustele vastavad. see, kes ja kui palju sinna autosse on olnud nõus ja saanud raha matta, see on ju iga mehe enda vaba valik. kelle raha pole ja fan tähtis, seega lasku lõpus. mitte keegi ei keela. ja kurat, kui see mingisugusele kitsale ringile jubedalt vastu saba käib, siis tehke sellele rr-le uus nimi ja asi vask. las siis veski ja co tiirutavad kurikate vahel volgadega. arvan, et aitaks ükskord sellest lollakast kommenteerimisest!!!
PriitV
, 15.04.2004 15:53
Eelmise kommi lõpp jäi kaduma ja uuesti ei viitsi kirjutada.
Mõte oli see, et rahvarallurid EI OLE "pühad lehmad Bombay tänavatel" ja neil tuleb lihtsalt täita kehtivaid seaduseid. Kõik. Või teine alternatiiv on lasta kõik vabaks ja lõpetada EALi kaardiga võistlusautode kasutamise keeld täiskasvanutele. Vat siis oleks alles tore Soomeri, Ohtla, M.Muraka, Lauri ja kõigi teistega võidu sõita, irw! Kindlasti nii mõnigi rallimees kasutaks võimalust lisatreeninguteks, eriti sprintidel. Seuhke "rahvasport" oleks, et ninast veri väljas.
Jörpa, milles küsimus??? Kritiseeri. Aga pole vist midagi väga vastu öelda, kui oled ükskord lõpuks kogu autondust ja sporti puudutava seadusandluse läbi töötanud.
murx
, 15.04.2004 16:18
Heh alles oli autolehes illegaalsest tuunimisest jutt. Ehk siis tänavasõidukõlbulik auto saab pull värk olema. Näiteks peab sumpski olema valmistajatehase kohane ise tehtud ei ole legaalne, sama piduritega, pritse tuunimisest rääkimata. See väikeste rikkumiste jutt imeb vilinal. Norm oleks et kui ette teada teevad kõik oma kola legaalseks- või vaatavad rahvarallit.(kuigi Eestis on see seaduste kontrollimine ja koin selle eest selline jutumärkides üritus. Äkki keegi pahandab
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
61-80
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.