Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
23. september 2003 16:23
Tagasi
Trüki lehekülg

Kommentaar: suur segadus veokate leeris

Kommentaare lisatud: 7

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
Andres, 23.09.2003 17:35
Täiesti õige jutt.
Võiks lisada, et EAL on mõtetu organisatsioon mitte ainult veoka- ja bagimeeste seisukohast vaid suur mõtetu häbiplekk kogu Eesti rallispordile.

kysimus, 23.09.2003 19:43
Kas mingi võistelajete või vähemalt EAL-i liikmesklubide üldkoosolek ka plaanis on? Istuks maha ja räägiks suud puhtaks, sest jamasid on tõesti palju. Kusjuures kohal peaksid olema kõik ametnikud, muidu veeretatakse otsustamised ja süüdistused jälle tagaselja teiste kaela, nagu see terve hooaja on toimunud.

Allain, 23.09.2003 22:13
Võibolla oligi õige aeg üle minna standard 53 -mele.Ei saa ju meie süüdistada JAANUS LIGURIT selles ,et ta on nii tark insener ja muidugi ka ise kõva sõidumees.Teada on ,et ega keegi midagi sul tasuta ei areta selleks ongi hea väljund standard klass 53. kus iga mees saab ise hakkama.Mis puutub eal i ja korralduspoolt on tõesti täielik hullumaja.Kõiksuguste maksudega on tõesti üle pingutatud.Kuskilt lugesin eal i ametnike juttu, et reg litsents on igal pool .Valetavad raisad lätlastel ju pole !!!! Siis veel põhjendus, et klubi vastutab sportlase eest huvitav mis moodi kõik ju täiskasvand inimesed ehk vastutavad ikka ise ja see summa 1500.- äkki hoopis 3 korda rohkem võtta suretaks üldse autokrossi välja.!!Olles ka harrastaja motokrossis siis tean, et motomehed said isegi ühekordsed litsentsid paika!!!Õppige eal i mehed neilt.Võibolla mõni arvab, et hea targutada tule tee ise siis vastaks, et nendel eal i tegelastel ei käse keegi seal passida küll leitakse tegijaid.Veel paar sõna reeglitest need tuleb ikka enne võistlusi paika panna ja mitte muuta!!

vaade, 24.09.2003 11:07
mina tahaks ka teada mismoodi klubi vastutab sõitja eest? (ma ei lõõbi - päriselt tahan teada):
Mis eksimused mul võivad olla ja millised on sanktsioonid minu registreerijale ehk klubile ja miks klubile mitte mulle?
Ja siis veel et: Võidusõitja litsentsi esmakordsel väljastamisel kui kursust keegi korraldada ei jaksa siis võiks vähemalt põguselt kontrollida kas soovija ka mingit määrust tunneb, kasvõi mõne lipu tähendustki.

aivar, 24.09.2003 11:24
"vastutuse" kohta koomiline seik eelmisest hooajast, kui Allain päris tõsiselt ehmunud oli:
teatavasti sõidab enamus veoka- ja bagimehi A-Karuse AMK litsentsiga (klubisid ju eriti palju pole). Karuse litsents oli ka ühel bagivennal, kes Varstus konkurendi kallal rusikaid tarvitas. Selge, et mees ise sai disklahvi, aga kõrvalolijad lõõpisid: "Karuse, tule nüüd ja kirjuta seletus, kuidas su "klubi" liige käitub. Ja otsi rahakott välja, sest nõnda ebaväärika käitumise eest on ka registreerijale trahv ette nähtud." Karuse kadus boksidest publiku sekka...:)
Kummaline on ka see, et minu teada pole EAL-il mingit koodeksit, kuidas määratakse karistusi. vaadatakse lakke ja määratakse. aga kui mõni mees suvatseks need kohtus vaidlustada, siis ilmselt ta võidaks.
Venemaa juhendis on näiteks mitu lehekülge karistustest. Loomulikult pole seal ära toodud, et kakluse eest niipalju ja ropu või solvava väljendi eest naapalju (Eestis on üht meest rahaliselt trahvitud "setuks" sõimamise eest). Aga on kirjas, et võistleja ebaväärikas käitumine tähendab x kuni y trahvimäära, mehhaaniku oma mingi teise summa jne. Ära on toodud ka ebaväärika käitumise eri alaliigid ning karistused intsidentide korraldamise eest võistlusrajal.

Sõitja, 26.09.2003 15:15
Täiesti õige jutt. Iga aasta tuleb mõni uus mees juurde, näeb et tavalise autoga läbi ei löö ja loobub. Pole ju mõtete raha raisata kui Liguri mootorid platsi puhtaks löövad. Olen mõelnud ka ise 53 klassi üle kolida, aga millised kulud kaasnevad uue auto ehitamisega jälle. Standard 51 oleks lahendus, ja te näeks kui paljud tuleksid uuesti sõitma.

Priit Veski, 30.09.2003 23:09
Loen ja näen, et ma pole ainuke, kes EAL'i lollidele mõnuga "vasta päid" lajatab! Üha enam tundub, et tuleb koguda kokku "rühm inimesi", kes siis kogu EALi mõttetu kaadri "allavett" laseb. Paras aeg, see jama hakkab juba tõesti üle igasuguse reaalsuse piiride minema. Noored ja hakkajad mehed etteotsa ning rahvuslikkudel aladel (mida on nii rahvasport, bagid, veokad) kui ka teistel distsipliinidel (ringrada - oo õudust! ja ralli) tuleb kardinaalseid pöördeid ette võtta. Loe ja vaata, mis nurga alt tahes, EALi tegemata töö, lõputu võimuiha ja täiesti inimvaenulik poliitika hakkab lõpplikult autosporti suretama. EALi inimeste jutt ja nõudmised on kõvad, teod (loe: tegematus) aga ei kannata isegi algklasside klassivanema tasemega võrrelda. Eks muidugi on ka nende hulgas tõesti asja edasi ajada suutvaid ja tahtvaid inimesi, kuid kogu EALi suhtumine kokkuvõtlikult on MÄDA mis MÄDA.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia