Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Helmet Palm plaanib talvel autot arendada
Äsjase Kehala rahvasprindi üsna kesise tulemusega lõpetanud Helmet Palm ütleb, et poodiumikohale pääsemine muutub üha keerulisemaks. Nii plaanib Raplamaa mees oma rahvaspordiautot sel talvel edasi arendada.
Helmet Palm, kes kahel viimasel aastal aktiivselt rallikrossil osalemise kõrvalt leiab aega pisteliselt ka rahvarallidel ja -sprintidel startida, möönab, et peab hakkama trenni tegema, kui tahta konkurentsis püsida. "Mitmel lainel ei saa hästi toime tulla. Olen sprindiautogi vähe unarusse jätnud. Kogu töö ja pinge on suunatud rallikrossi autole," põhjendab ta.
"Alaga tuleks tegeleda, siis on ka tulemusi," teab Palm, öeldes, et kiireid sõidumehi on rahvaspordis palju. Kõige kõvemaks vastaseks loeb Helmet Palm Rain Rannalat. "Tal on hea auto ja ta sõidab hästi."
Rain Rannala lausub, et tema Mitsubishi Lancer Evo 9 RS peaks tõepoolest olema hetkel sõitvatest autodest kindlasti üks parimaid. "Õnneks aga öeldakse, et auto üksinda ei sõida," ütleb Rannala.
Ajad, mil Palmi "hõbehall" Eestis erinevatel võistlustel võidukarikaid aitas korjata, näikse mööda saavat. Nii lubab mees sel talvel hakata autot täiustama. "2005. aastal sai see tehtud ja sellest saati ei ole midagi oluliselt muudetud," põhjendab ta.
Näis, missuguseks kujuneb jõudude vahekord 1. septembril Rapla kardirajal sõidetaval rahvasprindil, kus lugematutel kordadel on sõidu võitjana ajalukku läinud Helmet Palm.
|
|
|
|