Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Uustulnuk Argo Salu Smiltene etapiga kõige enam rahul |
|
Uustulnuk Argo Salu Smiltene etapiga kõige enam rahul
|
Loe lisaks |
|
|
Autokrossidel sõidubagiga osalev Argo Salu on selles seltskonnas võrdlemisi uus nägu. Mullu Ukmerges debüüdi teinud mees tunnistab, et sõidukogemust veel napib, kuid ta loodab oma tulemusi vähehaaval parandada.
"Hooaja esimesel poolel ma ei saanud kahjuks võistlustest osa võtta. Kuna ma just lõpetasin keskkooli, siis nii mõnigi eksam langes kokku võistluse päevaga või siis oli just kooli lõpetamise päev," räägib Argo Salu.
"Kuna ma olen üpriski uus tegelane selles sarjas ja sõidukogemust napib, siis praegu ei saa eriti öelda, et millist etappi pean kõige õnnestunumaks. Võrreldes teiste sõitudega, siis äsjase Smiltenega ikka kõige rohkem rahul," jätkab ta. "Tänavusel hooajal on veel kalendris üks sõit, mis toimub 10. septembril Bauskas. Kuna ma teistest võistlustest osa ei saanud võtta, siis üldkokkuvõttes ma ei saagi loota mingit erilist kohta. Kuid eks viimasel sõidul püüan veel paremini sõita!"
Kuidas Smiltenes läks? "Eelsõitudes läks paremini, kui ma alguses võisin tahta," ütleb Salu. "Võistluspäeva rikkus ära vihm, mis tegi tagareast startimise natukese raskemaks, kuna eessõitjate rataste alt pritsis pori näkku. Iga eelsõiduga parandasin pidevalt oma kohta."
Viimase eelsõidu lõpetas Argo Salu neljandana. "Vahepeal toimus ka mõningaid kokkupõrkeid. Lätlane keeras teel ennast risti ette ja nii mõnigi müksas tagant või sõitis küljepealt sisse. Sõidu lõpetasin viienda kohaga, kuigi lootsin natukene paremat."
Konkurentidega saab Salu enda sõnul hästi läbi. "Kui vaja, siis saab ka abi," kinnitab ta. "Nii mõnigi on jaganud õpetussõnu, kuidas mingis olukorras toime tulla, kuidas kiiremini sõita. Selles suhtes kõik on positiivne, aga vahetevahel, kui mõni ikka sisse sõidab, siis teeb natukene kurjaks küll."
Salu sõnab, et rivaalid enda bagiautode tehnilist külge vestlustes väga ei ava. "Ei räägi keegi, kuidas midagi lahendatud on. Eks see ole ka iga tiimi saladus," muigab ta, lisades, et keegi ei taha reeta enda tööd.
"Aga kui vaja nõu, kuidas miski asi lahendada, siis ikka nii mõni aitab kaasa mõelda," jätkab Salu, kes ise hakkas bagide vastu huvi tundma paari aasta eest. "Kuna mind on ammu bagid huvitanud, siis sai 2009. aasta kevadel ühendust võetud Eesti sõitjatega. Tahtsin teada, et kuidas bagi ehitada. Algselt mul ei olnud plaanis osaleda võistlustel, vaid lihtsalt ehitada endale nii-öelda hobibagi. Aga siis pakuti mulle päris sportbagi, millega saaks ka võistlustest osa võtta. Kuna hind oli sobiv, siis saigi endale selline masin soetatud."
Argo Salu lisab, et bagikross on meeliköitev spordiala, kuid Eestis pole end võimalik konkurentidega võrrelda. "See ongi ainuke miinus, et Eestis ei toimu ühtegi võistlust. Kui siin midagi toimuks, siis ma arvan, et huvilisi oleks rohkem ja äkki tuleks ka sõitjaid juurde."
|
|
|
|